sobota 20. července 2013

Is that Kristen or not?

Tahle fotka se dneska objevila na internetu... No a před pár hodinami, nebo nevím, jestli hodinami, prostě před nějakou chvílí, se objevila informace, že to není Kristen. Že to není ona, ale jen nějaká holka, která se snaží jí co nejpřesvědčivěji napodobit a zmást tak fanoušky, nebo si prostě jen vyslechnout, jak hrozně dobrá je :D Což je, pokud to opravdu není Kristen. Dokázala totiž naprosto zmást i mě a to si myslím, že Kris znám poměrně dobře. Jenže... já nejsem schopná přestat tu fotku zkoumat a přemýšlet, jestli je to Kristen nebo není, protože vážně vypadá úplně jako Kristen! Ten obličej, možná je to těma slunečníma brejlema, ale je jí neskutečně podobná, opravdu neuvěřitelně. I ty uši... no dobře, je to z dálky, malá kvalita.. ale prostě je to hrozně divný :D Nevidím nic, co by mě určitě přesvědčilo, že to není ona... možná moc velký prsa :D ale to může bejt úhlem fotky :D Fakt jsem byla přesvědčená o tom, že je to ona :D Asi ne, protože to hodně lidí tvrdí, ale vážně mě to dostalo, tak se vás chci zeptat, co si myslíte vy? Na první pohled, co říkáte? Je to ona nebo není? Údajně tu fotku měl zveřejnit někdo z castu Camp X-Ray a pak se zase ukázalo, že to byla kachna... tak se chci zeptat, co vy si o tom myslíte.
* * * * * * * *
This photo appeared on the internet today. And... few hours after that appeared an information, that it's not Kristen. That it is just some girl, who's trying to imitate her and confuse fans. And if it's true, she's really good at it :D BUT! I though about that for a while, watching this photo and... I am just really confused about this photo, because it really looks like Kristen. Like totally. Maybe it's because of those sun glasses, but her face, her ears... I don't see anything, which could definitely tell us, that it's not her... maybe too big breast :D But it can be because of the angle of that photo... :D I just can't stop think about that and looking at the picture, so I wanted to ask you, what do you think? Is that Kristen or not?

12 komentářů:

  1. ahojko.. chcem sa spytať či zbieras obrázky, plagaty Kristen, Twilightu.. mám ich kopu a rad by som ich vymenil za ine plagaty.. ak by si mala zaujem napis mi na môj blog.. dik JOHNY

    OdpovědětVymazat
  2. Ty bláho :O :O Vůbec nevím, řekla bych na první pohled, že je to ona, ale fakt nevím!

    OdpovědětVymazat
  3. na první pohled bych řekla, že je to ona..a pak už se na to radši nedívám, nebo mě to zmate stejně jako tebe..

    OdpovědětVymazat
  4. Řekla bych, že je, ale je fakt, že jestli jí je někdo tolik podobný, pak to řádně zmate Ale ani by mě nenapadlo přemýšlet o tom, že to ona není.

    OdpovědětVymazat
  5. noo,tak to vážně nevím. Když jsem se na fotku podívala poprvý,tak to říkal "KRISTEN" ale když se na ní díváš delší dobu tak trochu znejistíš. je to vyfocený z hrozně blbýho úhlu,ale řekla bych tak na 70% že je to Kris

    OdpovědětVymazat
  6. podle mě je to Kris ale nevíím, podle mě to má světlejší vlasy

    OdpovědětVymazat
  7. Já určitě umřu nebo si vytrhám vlasy... Proč jsou všichni tak blbyl Jakto že nikomu nedošlo kdo to Sebastian ve skutečnosti je... To už není normální DD já se z nich zvencnu DD pomooooooc!!! vážně jsem jediná kdo to vidí naprosto jasně  

    OdpovědětVymazat
  8. Jo to fakt vypadá jako Kris :))))

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem si prvně myslela, že to Kristen je... Ale přišlo mi divný, proč by se válela zrovna v písku? No ale věřím tomu, že to ona není. Nevím, něco mi tam prostě nesedí

    OdpovědětVymazat
  10. No kdybys mi neřekla, že se o tom pochybuje, určitě bych byla přesvědčená, že je to Kristen! Teď si ale spíš myslím, že to není ona.

    OdpovědětVymazat