úterý 30. července 2013

Comic-Con Madness 0.3 - San Diego ComicCon 2009: Press Conference

Hop sem, hop tam, já vím, nemám to moc uspořádané :D Ale většinu z těhle článků jsem si pro doplnění textu připravovala 27. července v noci, kolem druhé ranní, takže jsem vážně neřeším, jestli je to chronologicky nebo není :D Tentokrát opět rok 2009. Oblíbenou částí jsou pro mě vždycky ta videa... je to alespoň trochu náhrada toho, že tam nemůžeme být osobně. Máme šanci to vidět, slyšet, sledovat, jak se chovají a být jim zase o trochu blíž. To prostě miluju. Teď mám pro vás videa celkem tři, ale jde o jednu věc, o tiskovou konferenci Nového měsíce s Robem, Kristen a Taylorem. Co si pamatuju z tohohle roku? Celkem dost věcí. To jsem byla nejnadšenější, v roce 2009, to byl ten nejaktivnější rok, takže jsem to všechno sjela několikrát, ne jak následující roky, kdy jsem třeba měla čas se kouknout jednou, že jo :D No kterou věc bych vypíchla tentokrát... asi hyperaktivní Kristen. Já vím, že tohle bude znít hrozně, ale chvílema mi přišlo, že musí bejt sjetá :D Ale ne, to zase ne :D ale tak hyperaktivní fakt byla :D a byla tam vážně skvělá, takže se rozhodně koukněte a našla jsem dokonce i ten Panel, takže budete saturováni na dlouho :D
* * * * * * * *
Jump here, jump there, I know, I don't have it chronologicly, but I was preparing most of these articles during this night, around 2 a.m., so I really didn't care about any system :D This time it's again 2009. My favorite part are always videos. Because... that feels a little bit like you're there with them, with those fans and.. you see them, you hear what they said, how they behave... that's what I love about it. Now I have for you press conference with Kris, Rob and Taylor. What I remember about this year's Comic Con is... hyperactive Kristen. Yeah, that's probably the brightest memory. I have probably the most memories from this year's Comic Con, because in that time, I was so excited about everything connected to Twilight... two years after, I didn't have so much time, I just was a little bit over that biggest madness, so I watched all of it too, but I watched that like... once... not for billion times :D Enjoy videos, check out :)



5 komentářů:

  1. vůbec se mi nelííbí ty její vlasy, teď je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší ty jejich pohledy Jo, je pravda, ty vlasy nic moc, teď je to mnohem lepší

    OdpovědětVymazat
  3. Bláznivá puberťačka Někdy mi leze na nervy, jak se dívá dolů, neboli jak klopí zrak s nezájmem jako - co tu dělám, už chci pryč Ale stejně ji miluji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj prosím dáš mi hlas/y tady?-http://marilyn.elle.cz/profil-984.html. Můžeš dát i 20 hlasů za den, stačí opsat kód. Moc děkuju a ráda oplatím
    soutez trva do 15.8.vzpominky :(

    OdpovědětVymazat