neděle 28. července 2013

Comic-Con Madness 0.1 - Gallery update 17.0: ComicCon 2009 - photos from press conference

V San Diegu zrovna skončil další Comic Con a já ani pořádně neměla čas z něj šílet. Miluju to, každý rok a prošla jsem si tím všechny roky s Twilight ságou. Teda všechny roky... v roce 2010 na Comic Conu z nějakého důvodu nebyli. Hádám, že z toho důvodu, že šlo Eclipse do kin snad ještě před ním a na dalším díle se ještě nepracovalo, nebo já už vlastně moc nevím, jak to bylo... ne, vlastně šel možná zrovna do kin Nový Měsíc a tak někde blbli s tím? Já už vážně nevím. Každopádně Comic Con nebyl... ale zkrátka tenhle rok jsem ani nestíhala sledovat všechno, co jsem chtěla, no a nikdo z Twilight ságy tam nebyl... počítám ty hlavní, nemyslím třeba Jamieho, který tam byl s Nástroji smrti nebo Lee Pace, který tam zase zastupoval další Marvelovku, Guardians of the Galaxy. Mimochodem Karen Gillan si kvůli roli v tom filmu nechala oholit hlavu! ŠOK! :D no, každopádně k věci. Prošla jsem si tím vším se starým blogem, ne s tímhle, a tak jsem si říkala, že bych vám to měla vynahradit. A kdy jindy nahánět starý věci, než v době, kdy tu nejsem. Takže kromě fotek a animací dne jsem se včera pustila do připravování článků se souhrným zvem Comic-Con Madness, což je myslím poměrně výstižný. A protože jsem už tak velkej bordelář, tak ani nepůjdu chronologicky :D První věc, kterou pro vás mám, je z Comic Conu z roku 2009, kdy tam byli za již zmiňovaný Nový Měsíc. Fotek je něco málo přes 90 a doufám, že se vám budou líbit, jsou z té tiskovky. Co si pamatuju z tohohle Comic Conu? V každém článku bude jedna věc, na kterou si vzpomínám a nezapomenu. No u roku 2009 je jasný, že musím zmínit jednu věc. Kristen byla ostříhaná na Joan Jett kvůli The Runaways, takže měla ten strašlivý účes, který se mi tak hrozně nelíbil :D Tohle je rozhodně jedna ze vzpomínek, které dominují :D
* * * * * * * * *
Another Comic Con in San Diego just ended and I didn't even have an opportunity to get crazy. I love it everytime and I came through all of them every single year with The Twilight Saga and its cast and this year, when no one from the cast was there (I mean the main cast, I don't rate Jamie Campbell Bower who's there with The Mortal Instruments and Lee Pace, who's there with Guardians of the Galaxy), I found out, how I miss that. And because I came through all of this with my old blog, I decided to prepare some articles which I call Comic-Con Madness for the time I'm gone, because I will probably really gone, like without any possibility to write articles. Maybe check comments, bud not write articles. Sooo... here I am, with the first ComicCon Madness Article :D I guess I should start chronologicly, but I decided that it doesn't matter. I have for you photos from Comic Con 2009 when Kristen was there with Twilight Saga cast to promote New Moon. These photos are from press conference, which will be published full in few days. What I remember about this ComicCon I can't forget. I will tell you one thing in each article. Well, I remember Kristen's hair, because she had them cut for her role in The Runaways. I hate it :D But I loved this year Comic Con.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Tenhle Comic Con si taky pamatuju Kristeniny vlasy se mi tady taky nelíbily, ale ve filmu jí to slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, pamatuješ si správně, v roce 2010 na něm nebyli, protože Eclipse vyšlo na konci června, takže časově nezapadalo, což je zajímavé, když všechny ostatní filmy vycházely na podzim, ale nejspíš v tom mají prsty peníze
    Tenhle ročník byl vážně vtipný, Kristen to tam pořádně osolila

    OdpovědětVymazat