pátek 19. července 2013

Gallery update 16.6: On the set of Camp X-Ray (July 18, 2013)

Ahoj lidi, jak se máte? Zrovna jsem měla být na golfu s rodiči, ale... musela jsem k doktorce a pak jít na odběry krve, protože umírám :D no dobře, neumírám, jen pro jistotu, kvůli tý angíně, co jsem měla. No... a teď mě bolí ruka jako ještě nikdy, dokonce ani po odběrech plasmy. Když jsem byla na plasmě poprvý, tak mě sice ta ruka bolela, ale to byla jiná bolest, taková ta... jak když vás bolí svaly po nějakym sportovnim výkonu. Nikdy jsem neměla problémy s odběrem krve, protože mám silný žíly a dobře viditelný... a ona mi jí nejspíš probodla, nebo já nevim. Prostě to bolí, mám to nateklý, mám tam bouli a začíná to trochu modrat... A golf jsme museli zrušit, protože jsem tam smrděla asi hodinu, než mi napsala ten papír na krev... no, ještěže jsme tam nešli, páč mě to fakt bolí, ale jsem dost nasraná, musím říct. No co se dá dělat... Chtěla jsem jít příští tejden na plazmu, no teď nevím, jestli to mám riskovat. Holt z druhý ruky, no nic... k věci. Mám pro vás dneska zase nějaké fotky z natáčení, z 18. července, tedy ze včerejška. A ty mi mou náladu moc nelepší. Respektive ano, na jednu stranu ano, protože jsou to fotky z natáčení Camp X-Ray a já jsem z toho filmu nadšená, ale na druhou stranu zase ne, protože plac je zřejmě obklíčen paparazzi, protože těch fotek je asi milion a to mi drásá nervy. Ode mě tu máte pouze 7 fotek, včera jsem vysvětlovala proč, opakovat to nebudu... no a pokud byste se cítili ochuzeni tím, že jich zveřejňuji jen takhle pár, tak na víc se můžete kouknout např. tady. Špatná zpráva... pro některé teda, Kristen stále není blond, začínám se obávat, že ani nebude, ale nechci to ještě vzdávat. Uvidíme, jak to nakonec dopadne, pořád mám naději :D
* * * * * * * * *
Hi guys, how are you? I was supposed to go play golf today, but... I had to visit doctor and then go to those blood tests I talked about few weeks ago. I was stuck there for almost hour, so we couldn't catch the golf, so we went home again. And now, my arm hurts more than ever before even after plasma donation. Great. I guess she punctured a vein. Thank you very much, I never go there again. So I have quite bad mood today... Anyway, I have for you some photos. Well, there photos are not improving my mood that much... yeah, they are on the one hand... because they are from the set of Camp X-Ray movie. But on the other hand... Camp X-Ray set is obviously surrounded by paparazzi photographers, you can see the bad quality of these photos, so they are probably pretty far from that place with huge objectives... that's what bothers me a little. I have for you just seven photos, I told you why, if you want to see some more, you can find them for example here. Enjoy them and don't be mad at me, that I'm not publishing them all. Kristen looks great, but she still doesn't have blonde hair, I start to be worried, that she won't have them.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Naděje umírá poslední, správně? Ale už je mi to tak nějak jedno, všechno to nadšení tak nějak smazalo potřebu blond, i když bych za ni pořád byla ráda Jen mi to prostě nedává smysl, všechny ty "Blondie" se nemůžou jen tak vypařit nebo by alespoň neměly
    Jen doufám, že scény přímo z tábora budou nějak líp odklizeny z očí veřejnosti, přece jen leckdy půjde o dost vypjaté momenty, které nemusí být zveřejněny dřív než ve filmu, že

    OdpovědětVymazat
  2. není to takový ten její elegant styl, ale líbí se mi :) Je to zase něco jiného, na film jsem neskutečně zvědavá!

    OdpovědětVymazat
  3. Tie fotky sú skvelé, je fajn takto Kristen vidieť, no na jednej strane, tiež mi nerobí radosť, keď sa zamyslím, že ju tam musia vkuse otravovať a podobne... Niekedy nemám rada, keď sa objavujú fotky z natáčania, pretože občas to celkom dosť prezradí. Aspoň teda ako ten herec počas scény vyzerá. To moc nemusím Chúďa, je mi ľúto, že sa ti to po tom odbere spravilo, musí to bolieť. Snáď to bude čoskoro lepšie. Mne už dlhšiu dobu nebrali krv a zatiaľ som nemala ohľadne toho nejaký problém, akurát si pamätám, keď som raz išla na odber ku babke mojej sesternice, ktorá je zároveň sestrička. Je už troška staršia a kamarátka mi hovorila, že sa jej budú triasť ruky a možno mi netrafí do žily. Vtedy som sa chvíľu bála, lebo sa jej naozaj triasli ruky Ale dopadlo to dobre, no :) Každopádne, dúfam, že sa ti dá ruka čo najskôr do poriadku, alebo to aspoň prestane bolieť. A ešte k tej Kristeninej farbe vlasov... Podľa mňa je dobre, že sa ich nenafarbila, takto ich mám radšej, možno je to tým zvykom. Uvidíme, ako sa to vyvynie :)

    OdpovědětVymazat