úterý 2. července 2013

Gallery update 15.4: The Runaways - production stills

Ahoj lidi. Tenhle článek není jen o fotkách, jak říká nadpis, ale i trochu o tom filmu obecně. A o jednom videu. Několik měsíců zpátky jsem vám sem to video dávala, no nevím, jestli si na to někdo pamatujete. Miluju ho. Je to Cherry Bomb, což je moje oblíbená písnička od The Runaways... já jich teda moc neznám, ale tuhle mám ráda. Ale musím říct, že od chvíle, co jsem viděla film, mám radši tu verzi, kterou zpívá Dakota Fanning spolu s Kristen. Takže to je to video, které je v tomhle článku, tak nějak pro navození atmosféry :D Věděli jste, že Kristen hrála s Dakotou ještě ve dvou dalších filmech, kromě Twilight ságy? Tak tohle je jeden z nich. Pak ta druhá věc, kterou jsem vám ohledně filmu chtěla říct. Kdo nerad stahuje věci z netu, protože je to pirátství a bla bla :D tak jsem našla odkaz na youtube, kde je celý film nahraný. Zrovna teď se koukám. Zrovna teď znamená, když jsem psala ten článek :D Takže v sobotu večer. Nicméně se na něj můžete kouknout taky, když kliknete na tuhle větu. Je to teda jen anglicky. Respektive jsou u toho titulky, ale ne české, ale italské, tak myslím, že ty vám moc nepomůžou s porozuměním, ale já myslím, že to půjde i bez těch titulků. Koukala jsem na to, když byl ten film nový taky bez titulek... sice mi pár věcí uniklo :D ale to důležitý jsem pochytala :D Takže to je druhá věc. No a teď ta poslední věc, to jsou stillsky. Rozhodla jsem se postupně doplňovat galerii a protože už mě nebavilo ukládat ty fotky z akcí, vrhla jsem se na nějaké stillsky. No, nějaké... je jich celkem dost i jen k The Runaways. Celkem 46 a já je zbožňuju. Fakt jsem nesnášela účes, který si Kristen musela nechat kvůli tomuhle filmu udělat... respektive v tom filmu to bylo v pohodě, ale když jí to pak dorůstalo, tak to byl dost děs :D každopádně ty fotky jsou vážně skvělé a mám pocit, že už vím, z jakých fotek bude design po tom příštím designu, o kterém jsem mluvila :D
* * * * * * * *
Hi guys. This article is not just about photos, how the title says, but also about the movie a little. And about one video. Few months ago, I published this video, because I love it. It's Cherry Bomb, which is my favorite song by The Runaways, but I have to say, that after seeing The Runaways movie, I like more the version Dakota and Kristen sing. So this is it. Enjoy the video:D Another thing I have for you is an link... link to full The Runaways movie on youtube. I am watching right now :D Right now means on Saturday evening, when I was preparing articles :D So you can watch it too, HERE. It's with Italian subtitles, but I think it doesn't really matter :D You probably know better English than Italian. Well and the last thing... photos. I decided to update gallery... I started with events, but It got boring a little after 700 photos, so I saved some stills. Well... some.. I have for you 46 stills from The Runaways movie and I totally love them. I don't like the fact, that Kristen had to cut and dye her hair.. but I love this movie and these photos are simply amazing.


imagebam.comimagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

4 komentáře:

  1. Podla mňa sa Kris nehodia také vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to na skvělý film, zkouknu ho, Kristeniny filmy musím dohnat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento film milujem, je naozaj skvelý a páčilo sa mi, ako tu Kristen spievala, je to proste dokonalá herečka aj speváčka Mne sa ten účes zo začiatku k nej moc nehodil, ale potom keď som videla film to nebolo až také zlé. Len to dorastanie, v tom máš pravdu

    OdpovědětVymazat