pondělí 8. července 2013

Paris Fashion Week: Zuhair Murad Fashion Show (July 4, 2013) - videos

Moc se omlouvám, že jsem zase nezveřejnila ty fotky, jak jsem slíbila, ale nakonec jsem nebyla doma a pak jsem musela udělat nějakou blbost na zápis na vejšku a nějak jsem se na tom zasekla, takže jsem neměla čas na ukládání fotek. Už mám skoro ty z Chanelu, ale ty z show Zuhaira jsem ještě ani ukládat nezačala :D Ty z Chanelu možná stihnu už dneska, i když pochybuju, ale ty od Zuhaira budou až zítra, jestli vůbec :D Možná až pozítří, těžko říct :D No, každopádně jsem chtěla zveřejnit alespoň něco, takže mám pro vás alespoň videa z přehlídky Zuhaira Murada. Kristen tam měla opět nádherný model. Nemohla jsem se rozhodnout, který se mi líbil víc, no nakonec jsem zhodnotila, že asi ten, co měla na show Chanelu, ale oba byly skvělá a na téhle akci, ze které jsou ta videa, mě fascinoval ten účes. Kristen v těch videích neni zase tolik, ale sluší jí to tam každopádně moc :) a určitě se koukněte :) To druhé je po té přehlídce. Tam je prakticky přes půlku videa od 0:57.
* * * * * * * * *
I am so sorry, that I didn't publish those photos I've promised you, but I wasn't home and then I had to do something important because of my university future, so I got stuck and didn't have time for saving photos. I almost have photos from Chanel, but those from Zuhair will be deffinitelly tomorrow. Those from Chanel might be today, but it's not very probable. Anyway, I wanted to publish something, so I have for you some videos again. Today from Zuhair Murad's fashion show. She looked gorgeous :) Again. I couldn't really decided, which outfit I liked more, if Chanel or Zuhair Murad... I think, that both of them are absolutely amazing, I like more probably the Chanel one, but both are awesome :) These videos are shots from the show, Kris is not there for a long, but still it's great :) The second one was filmed after the show. So enjoy :)


1 komentář: