středa 17. července 2013

Gallery update 16.3: Three new photos with fans.

Ahoj lidi. Omlouvám se, že jsem včera už nezveřejnila žádný další článek kromě toho dopoledne, ale neměla jsem vůbec náladu psát články. Psala jsem svou povídku, včera jsem na to měla náladu. Pak jsem taky byla pryč a nakonec v kině. Vrátili jsme se s tátou v půl jedný, takže už jsem opravdu nic nepřidávala:D Dneska chci hlavně číst. Konečně jsem se dostala přes tu část, kterou jsem v seriálu GoT nesnášela, takže můžu číst dál:) Každopádně ještě před tím, než se do toho ponořím :D chci chvíli psát a teď teda ještě napsat ten článek. Mám pro vás tři nové fotky s fanoušky. Dvě z toho jsou ze 14. července, kdy si Kris vyšla s přáteli na bowling. Tři další jsem vám sem dávala před pár dny, myslela jsem si, že se objeví ještě i další :) No a ta poslední je ze včerejška z obchodu s kytarami. Kristen tam má schované vlasy, což může znamenat dvě věci... bylo jí vedro, a tak měla drdol :D nebo nechce, abychom je viděli, protože už je má nabarvený :D no nevím, podle těch pramínků jsou možná furt stejný, což je divný, protože natáčení začíná už dneska... ale tak.. uvidíme no, možná to chtěli mít čerstvé a nabarvili jí je až dnes:D
* * * * * * * * *
Hi guys. I am sorry, that I didn't publish anything yesterday except that one article in the morning, but I totally did not have mood for writing any articles. I had mood for writing my stories. And then, I was out and then I went to the cinema with my dad. I'll tell you more about that later. The important part is, that I came home in 0:30, so... I really didn't write anything else :D I want to read Game of Thrones today, I overcame that part I didn't like, when I saw the series, so I can read more quickly now :D Anyway, right now I have for you three new photos. First two are from July 14, from that bowling, I thought that some more will appear. The last one is from July 16, I think, in a guitar shop. She has got her hair covered, so we can't see, if they are dyed, but it seems like it's still the same, so it's weird, the shooting starts today. But she looks beautiful.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře: