středa 24. července 2013

Camp X-Ray: New information

Ahoj lidi. Dneska jdu zase ven, ale trochu se bojim, že někde zas potkám nějakýho divnýho člověka :D Včera mi ten magor volal asi 5x, teda prozváněl :D já ho okázale ignorovala. No nic. Bože můj, asi se zabiju :D No nic, k věci. Mám pár věcí, které vám chci říct o Camp X-Ray, je tu pár novinek, které bych vám ráda sdělila a protože jich je víc, tak mají vlastní článek :D Získala jsem je všechny díky fanouškovskému twitteru Camp X-Ray. Ještě jsou tu dvě věci, které si zaslouží vlastní článek. No já začnu tímhle obecnějším. Zaprvé, jsou to informace o postavách. Ser'Darius Blane si zahraje vojáka, což není žádné překvapení, ale nyní už známe jeho jméno. Bude se jmenovat Jackson. Stejně tak si vojáka zahraje i Cory Michael Smith, což také není nic nového, ale už také známe jméno. Zahraje si postavu jménem Bergen. Takže uvidíme, jaký budou mít s postavou Kristen vztah :D Myslím, že víc se o těch postavách dozvíme až ve filmu, přeci jen je to všechno Top Secret :D No, teď k další věci. Camp X-Ray by se měl natáčet ve Fred C. Nelles Youth Correctional Facility in Whittier... což se tak oficiálně jmenuje, abych to nějak osvětlila, tak je to vězeňský areál, který se nachází ve Whittier v Kalifornii, který byl uzavřen státem Kalifornie v roce 2004. Camp X-Ray není jediným filmem, který tam byl kdy natáčen. Natáčelo se tam několik scén z filmu Kokain z roku 2001, ve kterém hraje Johnny Depp a Penélope Cruz. Jediný film s Johnny Deppem, který jsem neviděla :D No dobře, jedinej neni :D Pak se tam ještě třeba natáčel seriál Útěk z vězení. Asi nejen tam, ale částečně i tam. No a poslední věc. Je o další video s někým, kdo se ucházel o nějakou roli :D Tedy na roli vojáka, pravděpodobně. Ten kluk se jmenuje Damien Diaz a pěkně se na něj kouká :D ale hádám tu roli nedostal, protože většinou ty, co tu roli dostanou, nezveřejňují... ale uvidíme. Tady je to video.
* * * * * * * * * *
Hi guys. I go out today, I am quite afraid of meeting some other weird guy :D Anyway, I have for you some new information about Camp X-Ray movie, which I found at Camp X-Ray twitter fan page. First one is about new cast. Ser'Darius Blain's character has already got name. He will play a soldier, who's name is Jackson. We don't know nothing more just this, I think that we will find out more in the movie... not before. Well, the second information is about Cory Michael Smith's character. He will also play a soldier, which was quite expectable. His name is supposed to be Bergen. So we will see, how they will behave to Kristen's character. Well, another information is about today's shooting. Camp X-Ray should be filming today in Fred C. Nelles Youth Correctional Facility in Whittier, which is a prison in Whittier in California, which was closed by the state of California in 2004. It will not be the only film or TV project which is filmed there. Some scenes in Blow, movie with Johnny Depp and Penélope Cruz was filmed there or for example a TV series Prison Break was partly filmed in that areal. Well, and the last thing, a new video from audition was published on vimeo, so I have it for you. That guy, who's there, is Damien Diaz, for me a total unknown, but the video is great and you can watch it here<<

7 komentářů:

  1. wow, musíš mít prolezlý každý kout internetu.. a ten uchazeč je vážně celkem pěkný.. Jo a taky existuje něco jako falešná čísla..nesmíš rozdávat ty pravé..D

    OdpovědětVymazat
  2. Nie je zlý, tak uvidíme, či sa uchytí Každopádne, neskutočne sa teším na tento film. :))

    OdpovědětVymazat
  3. O smrti nežertuj!!! Na to bych ti měla co napsat ... viděla jsem fotky, vypadá ve vojenském parádně!Jinak zameškala jsem něco? Ty jsi dala číslo někomu cizímu? :O

    OdpovědětVymazat
  4. Ten film bude určite skvelý, už sa teším a som zvedavá hlavne na Kris :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pořád mám v hlavě tu větu... "A Clary, ta krásná opravdu je a nejlepší na tom je, že ona o tom ani neví... Netuší jak moc je krásná" ... Já nevím proč, ale jako bych tam stála a viděla Jace a slyšela ho.. asi sem magor..

    OdpovědětVymazat
  6. Nebo se ti to stává taky? Že se přeneseš do té knížky a čteš tak zaujatě že nevnímáš okolí a pak ti máma řekne, že to bylo jako budit tě z kómatu a ty si uvědomíš, že si ještě před chvílí kolem sebe měla zdi institutu a najednou sedíš ve svém pokoji?... Stává se ti to? Že si kolem sebe představíš scénu z té knihy a prostě do té knihy tak ponoříš, že si připadáš jako jedna z postav? Já konkrétně byla Clary... vtělila jsem se do ní a celý příběh jsem vnímala z jejího pohledu a ten pocit.. že mě někdo tak moc miluje a snaží se mě chránit jako Jace... to bylo tak krásný... to samé se mi stalo i u VA.. byla jsem Rose... vtělila jsem se do ní a ocitla jsem se v té knize... a když byla u Dimitrijovo rodiny a byla v jeho pokoji a projížděla si ty jeho westrernové romány.. brečela jsem.. vnímala jsem to děsně silně a emotivně.. brečela jsem a křičela... proč? Proč mi to udělal? Proč se nechal přeměnit ve strigoje a bála jsem se že to nezvládnu.. zachránit ho... a pak mi došlo, že sedím doma v posteli a nejsem Rose, ale jsem to já a ten fakt se mi tak nelíbil, že jsem byla ochotná vrátit se mezi desky knihy a radši trpět smutkem z Dimitrijovo přeměny než být tím kým ve skutečnosti jsem.. to ti nemůže dávat smysl.. protože já jsem vážně asi magor DD

    OdpovědětVymazat
  7. Neměla jsem čas a nebudu skoro do konce srpna :/ Ale teď mám volno ... Vidíš, já zase podepsala smlouvu s O2 protože to ten týpek na mě uměl a pak jsem to šla rušit Ale taky se mi stalo, že jsem někoho potkala a dala mu své číslo :/ Takže jsme na tom podobně! Jenže mě se pak neozvali a když, tak rychle přestali Naštěstí si už dávám pozor :) Jsme kozy že se necháme ukecat

    OdpovědětVymazat