sobota 10. srpna 2013

Comic-Con Madness 1.1 - Gallery update 17.6: Comic-Con 2011 - Portraits

Tak jo, teď jsem se naštvala. Celej článek prostě zmizel a já ho musím napsat znova, to fakt nasere. No... je to poslední. Měl být ještě jeden, který jsem chtěla vměstnat do jednoho z těch dní, který jsem vynechala, ale holt tam prostě budou díry no... jsem unavená a teď ještě k tomu i naštvaná :D Mám pro vás teď portréty z Comic Conu 2011. Co si pamatuju? Že tohle bylo focený 3. den, protože SWATH panel nebo teda asi spíš tiskovka, byla 3. den Comic Conu tohohle roku. Kažopáně ty fotky miluju, Kristen to tam nehorázně sluší a k tomu jsou tam Chris a Sam, takže to je další plus :)
* * * * * * * *
All right, I am pissed off now. Whole article just disappeared and I have to write it again. This is the last one, I thought I will publish another one, one of those days I didn't prepare anything for.. but I won't because I am tired and angry. I have for you now Comic Con portraits by Entertainment Weekly from SDCC 2011. They are with Snow White and the Huntsman cast and I love them so much. Kristen looks there lovely:)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

12 komentářů:

  1. Zbožňuju vztah Kristen a Charlize :) Na fotkách jim to neskutečně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kris je krásná..taká maličká medzi nimi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jop, souhlasím <3 Kris to tam nehorázně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky vypadají skvěle..a Kristen s Charlize jsou kouzelné..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jů, vítej zpět, Angie! Jsem ráda, že nebudu koukat sama! TCAs nepatří k mým nejoblíbenějším awards, co se programu týče Snad to letos bude fajn
    Co se týče Camp X-Ray, včera byl 19. natáčecí den z 21, takže zbývají už jen dva Dokonce to vypadá, že by se dneska nemělo natáčet, nebo alespoň nebyla udaná lokace, psalo se jen o sobotě, takže kdyby byla pravda, že mají dneska volno, byla by to naprostá paráda, protože šance, že by se Kristen na TCAs ukázala, by se o dost zvýšila Co si budeme povídat, natáčejí maximum hodit denně, takže pokud bude na place i dneska, dost pochybuju, že by se tam ukázala Pojďme doufat

    OdpovědětVymazat
  6. Strašně moc jí to slušelo))Mimochodem, konečně jsem zpátky na blogu, už jsem to zase já:))

    OdpovědětVymazat
  7. *_* Chyběla jsi :) ... Tak to už se těším, závidím už teď ...Mám se jak se to vezme, ale web mám v pozastavení, poslední dobou se nedaří Ale jinak pohoda :* Ty se máš doufám lépe

    OdpovědětVymazat
  8. psaní článku znova fakt naštve... krásný photoshoot :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento photoshoot mám veľmi rada, hercov zo Snow Shite and the Huntsman ešte viac Milujem ten film a ich spolu, dúfam, že tá dvojka naozaj bude, to by bol snáď sen :) Mimochodom, Angie, už si späť ? :) Ak áno, tak som to veľmi rada (je to sebecké, že ?), chýbala si mi :) Ak budeš mať chuť, napíš ako si sa mala a aká bola cesta :)

    OdpovědětVymazat