pondělí 15. července 2013

Gallery update 16.0: Camp X-Ray script

Ahoj lidi. Opravdu se to děje. Camp X-Ray se opravdu bude natáčet! A už velmi, velmi brzy, natáčení začíná pozítří, ve středu 17. července 2013, to je zkrátka paráda:) Bude to úžasný, nemůžu se dočkat, chci ten film teď hned :D Bude skvělej, cítím to v kostech :D Jako důkaz, že si ten film skutečně nikdo nevymejšlí, nám může posloužit tahle fotka. Je to fotka pravého scénáře Petera Sattlera. Z jednoho zdroje na twitteru mám informaci, že měla ta holka příležitost nahlédnout do scénáře a Kristen tam byla asi 80 krát nazvána "Blondie!" Takže jak se zdá, její postava skutečně bude blond :D Otázkou je, jestli se nechá přebarvit nebo jí dají paruku. Já osobně si myslím, že Kristen nemá zrovna problém s barvením svých vlasů pro roli... připomeňme si The Runaways, Snow White and the Huntsman... On the Road... a to jsou jen ty z poslední doby :D Takže podle mě skoro není pochyb, že si je nechá nabarvit, ale tak uvidíme :D
* * * * * * * * *
Hi guys. It is really happening. Camp X-Ray is really happening. The shooting starts this Wednesday, that's just amazing! I can't wait for it! I want the movie right now, it will be so amazing, I feel it in my bones :D As a proof, I have for you one photo. It is photo of official Camp X-Ray script by Peter Sattler. From one source on twitter I have information, that she had an opportunity to take a look in it and Kristen was there called "Blondie" like 80 times. So she'll be blonde. Or she will have wig, but I am pretty sure that she doesn't have problem with dying her hair again for a movie. Remember The Runaways and Snow White and the Huntsman, On the Road movie... so.. another hair experiment... I think, she will dye her hair, there is almost no doubt about that.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Nemôžem sa dočkať kedy to bude :) Veľmi sa na to teším a Kris v blond vlasoch určite bude dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nadšenie okolo tohto filmu zdieľam s tebou, veľmi sa naň teším. Kris navyše nič nenátača od Snow White and the Huntsman, myslím. Neviem sa dočkať, až sa začnú objavovať prvé fotky a videá. Vyzerá to zatiaľ dobre :) A Blondie... neviem prečo mi to príde divné, keď ju budú na tej základni oslovovať tak a pritom s ňou tak tvrdo zachádzať. Každopádne, teším sa až Kris uvidím ako vojačku :) Ohľadne noviniek okolo Twilightu, tomu rozumiem, mne to bude celé neskutočne chýbať. Blog som si založila niekedy v novembri, ak sa nemýlim, vtedy už bolo pomali po premiére, ale aj tak sa objavovali novinky... Ale predtým som už mala blog o Twilight, takže si pamätám, ako som zverejňovala fotky z premiér, prvé videá a fotky z filmu ... Bude mi to veľmi chýbať. Na Twilighte som prakticky vyrastala, zbožňovala som ho a stále asi budem. Škoda, no. Inak, obdivujem ťa, že dokážeš žit s vedomím, že máš v dome toho veľkého pavúka Ja už len keď vidím toho malinkého odpadávam Strašne sa bojím pavúkov Zakryť pavúka krabicou od bot by ma nenapadlo, ale je to skvelý nápad Lepšie než ho nahanať po izbe V ten večer, keď si mi prvý krát napísala od tých pavúkoch na mňa jeden skočil Potom som vyskočila, nemohla som ani skrýknuť, lebo rodičia už spali a on potom spadol na zem a zaliezol pod posteľ To boli iné šoky Nemohla som ho tam potom nájsť, tak som išla spať do obyvačky na gauč Mám z nich strašný strach A som rada, že wifi už ide, tresknutie vždy zaberie Pamätám si, ešte keď som bola malá a bola som u strýka, vtedy mal ešte takú tu veľku obrazovku, takú tu krabicu a keď mu to nešlo, tak do toho len zboku tresol a hneď to šlo Ja som sa tiež raz pustila do wifi, keď sa nechcela spustiť. Zabralo to, len dúfam, že sa to potom časom nepokazí

    OdpovědětVymazat