neděle 21. července 2013

Gallery update 16.7: New photos from the set of Camp X-Ray

Ahoj lidi, jak se máte? Já se mám celkem fajn, dneska jsme byli na chalupě, konečně máme hotovou střechu. Je fakt parádní, dokonce jsme dostali destičku kulturní památka, ale nevím, jestli je dobrý si ji na ta vrata pověsit, protože je měděná :D No, každopádně červenec je čas Comic-Conu. Zvykla jsem si na to, že jsem sledovala všechny ty novinky o Kristen a ostatních z Twilight ságy, kteří tam jezdili právě kvůli ní, no tohle je první rok, co tam nikdo z nich není (nebo o tom nevím:D), ale já jsem přesto nadšená. Dobře, je tam Jamie Campbell Bower, jedna z věcí, ze které jsem nadšená. The Mortal Instruments. No a spousta dalších, třeba Hunger Games, Once upon a time nebo Game of Thrones. Prostě mám hrozně věcí, který tam chci sledovat a sleduju, takže mi nedělá problém sedět 5 hodin u živého přenosu ze San Diega :D Bohužel je to ale v San Diegu no... což znamená, že ty nejzajímavější věci bývají v noci, na což nemám, protože jsem teď pár dní musela vstávat docela brzo, tak jsem taková unavená :D Ale vždycky přes den sleduju to, co jsem prošvihla v noci, takže tu prostě moc nejsem, abych psala články, tak se za to chci omluvit :D Ale nedokážu se na to prostě nekoukat :D Každopádně teď mám pro vás přeci jen i nějaký ten článek :D a taky mám na dnes teda výmluvu, nebyla jsem doma :D Ale jinak je to kvůli Comic-Conu. Miluju Comic Con, mám to na seznamu míst, kam chci, než umřu :D No, jinak teda k věci. Mám pro vás nějaké další fotky z natáčení Camp X-Ray a to ze včerejška, z 20. července 2013. S Kristen je tam jenom jedna, protože jsou všechny stejný, akorát vysupuje z auta, hrozně moc jí to sluší, to ano, ale jsou na můj vkus až moc... takové ty klasické paparazzi. No ostatní jsou z natáčení, tak nějak částečně, prostě z placu a jsou tam snad všichni. Je tam JJ Soría, Lane Garrison, Tara je tam, nová tvář, o které budu mluvit později, a dokonce i Peyman Moaadi, takže já jsem z těch fotek celkem nadšná, tak se koukněte:)
* * * * * * * * * * *
Hi guys, how are you? I'm fine, we visited our cottage today, we already have finished roof. It's very beautiful, really. Amazing :) Anyway, this time, in July is time of Comic-Con. I got used to watch all news because of Kristen and The Twilight Saga. This is the first year, when Kristen is not there, but I have so many things to check there out, that I was able to sit infront of my notebook and for five hours watch live streaming... etc. For example The Mortal Instruments cast was there, The Hunger Games, Once upon a time... Game of Thrones, everything I love, so I am watching every day what I missed during night, because it's in San Diego, so the most interestng things are coming... like at 2 a.m., which is not problem for me in summer, but last few days I had to wake up earlier, so I am quite tired. The point is, that despite the fact Kristen is not there, I didn't stop be so excited about that, so... I am not spending my free time with writing articles here, so I am sorry about that. Well, I have an excuse today, because I was not home :D Anyway, I have for you today some photos from the set of Camp X-Ray from yesterday's shooting on July 20, 2013. I have just one photo with Kristen, because it was too much candid photo for me... all those photos were the same, she was just coming out from that car, but I have some more. Everyone was there. JJ Soría, Lane, Tara, a new face I will talk about later, even Peyman Moaadi was there! So check out :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Určite si mala fajn deň :)
    Úžasné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to, že se dobře baví, co? :) Potěšilo mě, že jsme viděli i Peymana, i když je jasné, že nenatáčel Každopádně lidé, co bydlí kolem té ulice, kde natáčeli, říkali, že je na každém kroku paparazzi, což je šílený... Jako jsem za fotky ráda, ale stačilo by mi jich pár, tohle už je přehnané Stejně tak ty fotky Kristen, přestala to být sranda od doby, co na ně z auta musela ukazovat prostředník, zas z toho mám smíšené pocity...

    OdpovědětVymazat
  3. Júú, tie fotky sú skvelé. Najviac ma potešil Peyman :) Ale inak sú všetky skvelé. Teraz nestíham pridavať fotky z natáčania, dokonca ich nestíham ani sledovať, takže vďaka tebe mám informácie :) Som teda zvedavá, ako si dá Kris tie vlasy, ale súhlasím, tie hnedé mám na nej oveľa radšej. Viac jej seknu, hodí sa to k nej. A čo sa týka toho oblečenia, tak som to nemyslela zrovna ku tej uniforme, to došlo aj mne, že ako vojačka v nej bude Ale k ostatnému oblečeniu a podobne... Nenáražala som zrovna na tej príklad Nuž, ale ešte k tým fotkám. Tiež je to z časti kvôli nálade, či ma fotky potešia Myslím, že by ich mali nechať na pokoji točiť. Aj keď, aspoň sú nejaké novinky. Aj keď teraz ich mám viac než dosť a ešte k tomu nestíham pridávať. Nemám ani čas ani chuť, no A Comic Con milujem aj ja. Súhlasím, že mi je ľúto, že nie sú novinky ohľadne Twilight, ale čo už... Aspoň okolo ostatného. Najviac ma potešili tie okolo Catching Fire, Once Upon a Time, The Vampire Diaries a samozrejme Mortal Instuments, toho sa neviem dočkať. Ale už zachvíľu to pôjde do kín, horšie bude čakať na CF Keď som videla nový trailer, skoro som odpadla Inak, včera v noci som si chcela pozrieť nejaký livestream, len som na nič nenatrafila a povedala som si, že idem spať, že som unavená, no polhoďku neskôr som už zapínala noťas a pozerala The Walking Dead Ten môj spánok nikdy nepochopím A som rada, že je ruka na tom už lepšie :) Niečo na tej teórií, že si bola v minulej dobe upír bude, kedže sa rýchlo hojíš Nie, robím si srandu Každopádne, to zbožňujem, keď sa tam tie sestričky medzi sebou rozkecavajú a nedávajú dobrý pozor... Rozhodne to nebolo chybou tvojej žily

    OdpovědětVymazat
  4. To mi povídej Já mám z Comic Conu pořád takový divný pocit. Po dloooouhé době je to poprvé, co by se tam Kristen neobjevila Takže je pro mě zvláštní, že z CC nepřidávám žádné novinky... já sleduju nějaké zprávy na facebooku. Zatím mě hooodně potěšili s trailerem na Catching Fire, s informacemi o The Originals a naprosto geniální zprávou, že bude film, ve kterém budou působit Batman a Superman ♥

    OdpovědětVymazat