středa 31. července 2013

Comic-Con Madness 0.4 - Gallery update 17.2: San Diego ComicCon 2009 - Portraits

Ježiš, dneska fakt nepjdu spát, musím napsat dalších 7 článků :D a nejsem si vůbec jistá, jestli mám šanci to dát, protože jsem ještě ani nezačala s fotkama dne :D A to ještě musím zejtra vstát v půl sedmý :D No nevadí, to dám, holt začnu ty popisky psát kratší :D Furt ještě nekončím s Comic-Coňáckým šílenstvím, ještě dlouho ne, netěšte se :D Tentokrát mám pro vás portréty z 2009. Jsou skvělé, Entertainment Weekly portréty fakt miluju :) A co si ještě pamatuju z r. 2009? No... ty růžové šaty, co měla Ashley Greene. Ale to není to, co jsem chtěla. Vzpomínám si na to haló kolem Kristen. Jak začali nosit věci toho druhého :D Chybí mi ten čas, kdy tohle začínalo... později už to lidé začli brát jako samozřejmost. Tohle je čas, kdy si to fandové užívali :D
* * * * * * * *
Jesus, I won't sleep today, I have to write another 7 articles and I am not sure, if I will make it :D I will probably have to write shorter articles. Well, now I have for you again another thing from Comic Con 2009. I'm not ending with Comic-Con Madness :D These portraits are awesome, I love Entertainment Weekly portraits from Comic Con, they are the best. Well, what else I remember from Comic Con 2009. That pink dresses of Ashley Greene... but that's not, what I wanted to say :D I remember that madness around Robsten.. how they started to share stuff. That started there. I remember it well. And I actually miss that time when it started :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Tieto fotky mám strašne rada, Kris tu vyzerá tak rockersky :) Súhlasím, mne to bude neskutočne chýbať. Ale čo už no. Inak, áno, k Serene by mal byť už dávno trailer, neviem prečo ešte nie je. Je iba jediná stillska a nič iné, a premiéra má byť už v septembri. Ale myslím, že sa ešte stihne objaviť, teda aspoň v to dúfam. Ale teraz nedávno sa tiež k jednému filmu (bol to film Spectacular Now, ale tak niečo ...) objavil trailer necelý mesiac pred premiérou, myslím. Teda aspoň sa mi to zdá. Ten čas beží tak rýchlo, že to ani nevnímam No ale, dúfam, že sa niečo objaví, pretože sa na Serenu neskutočne teším :)Mimochodom, nakoniec to predza len je Amy Adams Angie, hádam to v tom Anglicku ide dobre, ak budeš môcť, napíš, ako sa tam máš .)

    OdpovědětVymazat
  2. Zbožňuju tyhle fotky, hlavně tu první. Ta je totiž jasná "Robsten bubble", Tay s Ashley jsou tam jen jako křoví Miluju i ten rozhovor, Kristen s Robem tam jsou hrozně vtipní Ach ach, to byly krásný časy A přitom to není tak dávno, ale zdá se to jako věčnost

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi tady jak má ty vlasy tak sytě černé a do toho ty její oči, je krásná. :)

    OdpovědětVymazat