středa 3. července 2013

8 komentářů:

  1. hm, práve som si všimla, že si international blog good sorry že tak neskoro odpisujem na koment..
    keď sa ti páči StDf, tak skús celý ich najnovší album (napr. Blind, The Crow...), ale samozrejme ťa do ničoho nenútim, to len ak by si mala čas a náladu
    na papier zo školy ešte stále čakám, soo.. brigáda nevyšla, škoda
    skoro ťa zhodil? ale to bolo len skoro, netreba to vzdávať, treba to skúšať, teda ak máš možnosť jazdiť každá trauma sa dá prekonať a takáto len tým, že to nevzdáš.. ja som párkrát spadla z konského chrbta, ale nič vážne (chvalabohu)
    Hej, aj mňa to mrzelo za tú holku. Chápem, že tam je veľký záujem o ten odbor. Na prímačkách nás bolo 19 z 25. (samé baby ) a také známky z maturitného vysvedčenia tam mali... Tam sa normálne nehanbili ísť s trojkami či štvorkami, no hrôza toto... Ja by soms a na ich mieste pod zem prepadla zrejme... Tak ale to je ich vec, možnože ich to až tak nemrzí... Ale tie baby aj tak vyzerali - spoliehali sa na svoj vzhľad než na vedomosti (ako - ku koňom ísť v ihličkových podpätkoch, minikraťasoch - že ultra mini!!! a s centimetrovými gélovými nechtami, tak to je už moc...)
    "magorama"? kto má tu česť, že ich takto nazývaš? tak ale okolo mňa je nespočetné množstvo magorov, až na to, že s nimi nikam nechodím
    tie školy si dávajú teda načas pôjdeš na tú ekonomickú teda? či radšej by si šla na tú druhú? mne prišiel včera papier, že ma nezobrali na editorstvo ako - z toho veľkú vedu nerobím, bola som na nejakom 71. mieste a berú tuším 25 xD spolužiačky si dávali do Budějovic na biológiu a zoológiu a tiež sa to dozvedia až teraz niekedy a ak ich zoberú, tak začínajú v polke augusta... tak to im fakt nezávidím, strašne skoro to hej, to čakanie je najhoršie...
    spolužiaka zobrali na veterinu do Brna aj do Košíc, radšej by šiel do tých Košíc... lenže písal odvolanie na medicínu do Bratislavy (chýbalo mu len nejakých 70 bodov), takže má šancu, že by ho zobrali a ak ho zoberú,t ak chce ísť na tú medicínu a keď ho nezobrú, tak pôjde do Košíc. Holt, niektorí ľudia majú fakt šťastie.Toto bude tiež asi jeden z tých dlhších komentov, takže dúfam, že rada čítaš

    OdpovědětVymazat
  2. :( Já bych to ráda věděla, pokud nám to tady chceš říct...

    OdpovědětVymazat
  3. Určite sa opýtam, zaujíma ma to :// Každopádne sa teším na najbližší román od teba...

    OdpovědětVymazat
  4. http://darling-rose.blog.cz/1307/the-mortal-instruments-city-of-bones-soundtrack-by-demi-lovatoNo to si piš, že to chci vědět! Jestli ti ublížil nějakej zkurvák, sem tam hned a zakopu ho do pytle, svážu a hodím do řeky kde ho ještě před utopením převálcuju bagrem!!!!! Copak se stalo? :O

    OdpovědětVymazat
  5. čo sa stalo ?  ja to chcem vedieť

    OdpovědětVymazat