čtvrtek 11. července 2013

Joseph Julian Soría about Camp X-Ray on Twitter

Ahoj lidi, šla jsem spát v pět ráno :D Už bylo světlo :D To byla docela sranda :D Koukala jsem na nějaké seriály a pak se kouknu kolem sebe a říkám si, sakra, kolik je hodin? Vždyť už je světlo! :D No prča :D Tak jsem šla teda milostivě spát, ale fakt jsem myslela, že ani neusnu, vůbec se mi nechtělo. Ale říkala jsem si, že spát bych jít měla aspoň na chvíli :D a chrněla jsem do jedenácti a zdál se mi hroznej sen o tom, že někdo někoho vraždil a já chtěla vědět, kdo to byl, takovej hrozně živej senm šílený :D to mám z těch seriálů :D No nic. Než uložím a zveřejním další fotky a opravím to 15.3 na který jsem včera zapomněla :D mám pro vás něco, co se týká Camp X-Ray. Jak víte, twitter je plný známých lidí no a tihle známí lidé občas píšou na svůj twitter i něco zajímavýho :D Jako třeba Joseph Julian Soría, který tweetuje fakt furt :D a většina z těch tweetů se poslední dobou týká hlavně filmu Camp X-Ray, a tak jsem se rozhodla vám je sem dát. JJSoría má moje sympatie díky tomu, jak je nadšenej a furt o tom píše, tak jsem ty z poslední doby sesbírala a tady jsou. Překlady pod jednotlivými tweety.
* * * * * * * * * *
Hi guys. I went to sleep at 5 a.m... it was light already :D It was quite fun :D I was watching some series and then, I look around and I see... it's light! :D I wasn't tired, I didn't realized it's so late... or maybe is better to say so early :D Like I said, I am silly :D Anyway, before I will save and publish the rest of the photos, I have for you something which is connected with Camp X-Ray. You know that twitter is full of famous people and full of information, well, Joseph Julian Soría, who was cast to role of 'Rico' in Camp X-Ray is writing on his twitter quite often, which is great, because most of those tweets are about Camp X-Ray movie. I decided to publish those interesting ones together, He tells us many informations about Camp X, and that's awesome and I love him for it :D

"Jedním slovem popiš, jaký máš z tohohle projektu pocit?" "Nadšený."

A co Kristen Stewart? Už ses s ní setkal?
JJ: Ne, ale nemůžu se dočkat spolupráce s ní a práce na tomhle skvělém projektu s celým týmem.


"Malý průzkum o Camp X-Ray."

(Cha :D to jsem byla ještě vzhůru:D)
"Učím se na zítřejší zkoušku. Každá příležitost se počítá."

Je pravda, že natáčení tvého Camp X-Ray začíná příští týden? Jsem za tebe tak rád/a. Hodně štěstí!
JJ: "Pravda & děkuju!


7 komentářů:

  1. O 5? wow, ja najneskôr o pol 12 zvyknem, to by som nevydržala

    OdpovědětVymazat
  2. Nechápu, jak jsi vydržela do 5 To bych nedala
    Jinak máš úžasný blog o Kristen, určitě tu nejsem naposledy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Neskutočne sa teším na tento projekt a závidím Josephovi tú spoluprácu s Kris :)
    Už budú tie moje komentáre možno dotierne, ale nevadí, no Ten pocit, keď si kľudne sleduješ seriály nad ránom akoby bolo len poobede a zrazu si človek uvedomí, že svitá, to poznám Pred pár dňami som bola celú noc na notebooku a zrazu som si uvedomila, že je päť hodín ráno Nechcelo sa mi ísť spať, tak som upratovala a potom som išla behať Mama si o mne pomyslela, že musím byť niečím naspeedovaná, ale ja som proste len taký ten nočný vták V noci sa cítim lepšie ako za dňa

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych se nemohla dočkat až se s ní setkám..navíc točit film, nejspíš bych o tom taky pořád psala jak trhlá...

    OdpovědětVymazat
  5. Už se natáčení nemůžu dočkat, určitě to bude skvělý film :) A těším se, až uvidím Kristen blonďatou

    OdpovědětVymazat