pondělí 1. července 2013

Gallery update 15.3: Appearences 2009 - "Twilight" Press Conference in Tokyo

Ahoj lidi, jak se máte? Já se mám pravděpodobně celkem fajn :D Už jsem pryč od včerejška, takže teď nejspíš někde cirkuluju po městě :D Chtěla jsem všechny fotky z akcí z roku 2009 zveřejnit jako jeden velký článek, ale nakonec jsem byla moc líná na to, abych všechny ty fotky uložila před tím, než odjedu. A ještě k tom zveřejnila, no to už vůbec ne :D Takže jsem se prostě rozhodla, že zveřejním jen některé tenhle týden, když stejně nevím, co bych tak připravila za články, a to jednotlivě. No tyhle fotky jsou celkem staré, jak už jsem psala, tak jsou z roku 2009. Konkrétně z propagace prvního dílu Twilight ságy - Stmívání. A ještě konkrétněji jsou z tiskové konference v Tokyu, která se konala 27. února 2013. Kristen to tam moc slušelo podle mě, líbily se mi ty šaty, i když jsou dost neobvyklé. Jsou to čtyři roky, můžete zkoumat, jak moc se Kris od té doby změnila... no nejen ona, všichni tři, je tam s Taylorem a Robertem, samozřejmě :) Ale v mnoha ohledech je pořád stejná, což je dobře:)
* * * * * * * * *
Hi guys, how are you? I am probably fine. I am already gone from yesterday... I wanted to publish all events from 2009 together as one big gallery update like I did it with those older ones, but I was too lazy for saving all of them before I left and publish them in gallery, so I decided to publish just some of them and make from it articles, which I've prepared for the week I'm gone. These photos are pretty old... as I already said, they are from 2009, so four years old. They are from the promotion of the first movie from The Twilight Saga - Twilight. I think they didn't expect such a huge success. There photos are from Press Conference in Tokyo, from February 27th, 2013. Kristen looked there very beautiful, I liked this dress very much :) You can see how much she's changed. But in some ways, she's still exactly the same :) Which is good :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře: