úterý 23. července 2013

Gallery update 16.8: Photos from the set of Camp X-Ray (July 21, 2013)

Ahoj lidi, jak se máte? Strávila jsem super den s kámoškou, no trochu mi to narušuje ten týpek, kterej se rozhodl, že mě začne prozvánět. No má smůlu, nemám kredit, já mu zpátky volat nebudu :D Nějak nevím, jestli ho ignorovat nebo mu něco napsat, ale ten kredit to docela řeší za mě, jen je to otravný :D asi si změnim číslo :D no nic :D Nebudu to řešit. Radši :D Můžu si za to sama. Bože, chce se mi zvracet :D No nic, nějak teď nemám vůbec čas... všichni se vrátili a ten tejden, než odjedu, se se mnou všichni chtějí vidět:D a to dva tejdny sedím na zadku a dělám skoro kulový :D takže tomu blogu asi tenhle tejden moc nedám, ale snažím se aspoň věčer. Zejtra chci vstát brzo, tak toho třeba zvládnu víc :D No nic, mám pro vás prostě dneska nějaký fotky, nemám kecací náladu. Což je u mě vážně hodně nezvyklé, takže tak :D Nové fotky z natáčení Camp X-Ray... teda nové, objevily se už včera, ale já přišla deprimovaná a k tomu kolem půlnoci, takže tak.. :D Kristen to tam sekne, v uniformě, kolem další lidi... prostě natáčení no. Bože, mám vážně divnou náladu. Fakt jo. No, jsem z těch fotek nadšená, kdybyste si náhodou mysleli opak, jsem ráda, že máme možnost takhle kouknout na to, jak se natáčí. I když to znamená milion paparazzi okolo... to je velká nevýhoda:/
* * * * * * * * * * *
Hi guys, how are you? I had pretty nice day with my friend today. But that guy from my weirdest day is ruining it, because he's still calling me and wrote me a message... and I don't know, if I should just ignore him or write him something back :D but I actually don't have any money at my phone, so I don't have many obtions :D so I will ignore him. Anyway, I won't think about that anymore and I will think about that and I will write articles. I am so sorry I don't have time last few days, but... last two weeks, I didn't have anything, I was still home or I was out like for... two or three hours, so I had more time for.. reading, watching films, writing articles... and two last days, I was out whole day and I have some more stuff tomorrow and all those other days of the week... everyone came back that week I am leaving so everyone wants to meet me before I go :D Anyway, I have for you today at least something. More photos from Camp X-Ray shooting. I hope that you like them. Just seven, you know me... But seven amazing photos, I love to see something from the set, so I am excited.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. jsem na ten film pekne zvedava, Kris je skvela herecka, takze to urcite bude stat za to

    OdpovědětVymazat