pátek 12. července 2013

11 komentářů:

  1. Moje milovaná Angie. konečně zpátky!! Nehorázně si mi chyběla!! Mohla bych mít na tebe taky grafickou prosbu? Víš jak si mi dělala layout na povídkový blog? (Dneska už tě žádám jako třetí o něco grafického, ale pokaždý někoho o něco jiného.. jsem děsný otravoun) Chtěla bych zase vedlejší blog na povídky, abych to nemíchala do jednoho... a napadlo mě, že kdybys měla čas, tak by se mi zase líbil moc layout od tebe! Ale vážně nechci otravovat...

    OdpovědětVymazat
  2. WOW, tak tady na té animce vypadá naprosto dokonale! :) Páni.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš tam odpověď u toho článku...A teď ke slohovce...
    Taky mi to moc chybělo!
    Pokud jde o obsazení, Lily v tom filmu zvládnu.. ostatní jsem ještě pořádně nezkoumala dám ti potom vědět... ale co se týče Valentýna já jsem nadšená výběrem herce... Mě k němu totiž Jonathan naprosto sedí! Asi proto, že ho znám takhle z Tudorovců... tak jak se chová v knížce, jako bych ho viděla... a nedokážu si ho předtsavit podle popisu knihy.. vidím v tom zkrátka milovaného Janthana...
    Co se týče té druhé ságy.. to musím přečíst potom taky a myslím, že to udělám jako ty.. nejdřív tu trilogii a pak si počkám na tu další trilogii... až bude celá No.. myslela jsem se, že už nikdy nebude nic existovat lepšího než je VA.. Dimitrij a Rose... v tom jsem se nepletla ale teď už vím, že můžu najít podobně dobré knihy! Slyšela jsi o 50 odstínu šedi? Je to sice dost tvrdý a hlavně 90% o sexu, ale když nevnímáš ten sex a tak ale vnímáš ten příběh Christiana Greye tak je to prostě taky boží!!

    OdpovědětVymazat
  4. btw.. Alex Pettyfer jako Jace?? :OOOOO NIKDY! Fuj! Ne! Jedině přes mojí mrtvolu! Ani trochu by se mi tam nelíbil! I když na druhou stranu u VA jak všichni dosazovali Bena Barnese u toho jsem souhlasila, ten by se mi tam hodil.. i když teď už jsem si zamilovala Danilu, takže cajk

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto dokonalá animace a i ten shoot!:)

    OdpovědětVymazat