neděle 7. července 2013

8 000 visitors! <3

How I expected...
Jak jsem čekala a předpokládala... byla jsem zrovna pryč, když se děla spousta věcí :D V průběhu příštího týdne budu dohánět všechny novinky ohledně Camp X-Ray a k tomu ještě asi miliarda fotek z Fashion Week v Paříži. Což mi nijak nevadí, alespoň mám co přidávat :D Jen mě trochu štve, že sem to prošvihla, ten přímej přenos těch věcí, i když jsem měla hrozně moc práce na filmovém festivalu no, já vím... :D Každopádně kromě novinek ohledně Kristen... přišel čas i na jednu věc ohledně tohohle blogu. A vzhledem k tomu, že už sem průměrně za den těch 20 - 25 lidí přijde, tak jsem to prošvihla už o 101 dalmatinů, což mě fakt štve. Chtěla jsem z toho udělat hrozný haló :D Já nejsem ten typ člověka, který by obíhal každý den a hrozně se snažil mít co největší návštěvnost, nechávám tomu volný průběh... kdo přijde, ten přijde, komu se tu líbí, ten se vrátí.. nepotřebuju to mít nutně podmíněný zápisem v affs nebo tak, i když u většiny mám.
Ale každopádně jde o to, že někteří lidé slaví po pár měsících 30 000 návštěv. Já slavím po víc jak roce. Po roce a půl, dá se říct "teprve" 8 000 návštěv, ale mě to hrozně těší, protože zvlášť zezačátku jsem tu nebyla tolik, abych to tu stihla nějak pořádně zpropagovat a rozjezd... ty začátky byly takové... takové trochu podivné a občas jsem ani nic nenapsala třeba pár dní. Dneska už jsem na tom tak, že dám 5 článků denně jako nic, pokud jsou zrovna novinky... a poslední dobou, i když nejsou, takže je to trochu lepší, ale v začátcích jsem furt bojovala s otázkou, který s blogů si nechat a který opustit. Rozhodla jsem se, že zůstanu tady a jsem za to hrozně ráda, protože tady jsem se našla a tenhle blog je to místo, kde jsem šťastná, místo, na který s takovou radostí každý den ty články píšu. A dokonce i ty překlady mě skoro až baví :D I když ten z tý portugalštiny se mi furt nechce... dobře, už mám anglickou verzi, díky Ajjince, což na mě hází ještě horší světlo, než když se mi to nechce překládat z portugalštiny :D
Každopádně abych se teda dostala k jádru věci, pro mě těch 8000 znamená hrozně moc a já za ně moc děkuju:) Jsem si jistá, že na tomhle blogu ještě nějakej ten pátek zkejsnu, tak se těším na další oslavy návštěvnosti a doufám, že i vám se tu bude pořád líbit:) Mám vás všechny hrozně ráda, hrozně si vážím, že sem všichni chodíte a čtete ty moje... litanie :D
Ještě jednou moc děkuju:)
-Angie.

8 komentářů:

  1. Gratulujem ti k osmičke! Čoskoro máš desať tisíc! A to ti rýchlo ubehne, ak budeš dosť aktívna! :) ja už len cca 500 ľudí a mám 20 000 :)
    Dúfam že dlho vyddržíš na blogu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju..:)
    Musím říct, že jsme na tom stejně, taky nepropaguju blog všude možně a je to vidět, mám co dohánět, když už máš tak vysokou a já jsem teprve v polovině tvého..

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělá zpráva! Moc ti k této číslovce gratuluju :) Brzo budeš slavit 10 000 :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju, Angie! Počkej, návštěvníci budou v počítadle jenom přibývat a za chvíli už půjde o pětimístné sumy, já se na to rozhodně těším!
    Jsem ráda, že jsi zůstala zrovna na tomhle blogu, opravdu. Hrozně ráda si čtu tvoje články a baví mě si s tebou psát, i když vím, že občas ze mě padají samé divné věci, i tak mě to baví!
    S překladem toho rozhovoru tě naprosto chápu, je fakt škoda, že ho zveřejnili takhle opožděně, což vůbec nechápu, ale když je to baví, proč ne...
    Holka, já se taky tak těším na Camp X-Ray, až je to skoro neskutečný! A až budou novinky přímo o natáčení, budeme asi v sedmém nebi, tedy... doufám, že budou novinky z natáčení, zatím to tak moc nevypadá a všechno je takové neurčité, ale až konečně uslyšíme Hey, Blondie, tak mě asi vážně... jebne Už aby se nám ta naše holka odbarvila, aby tohle oslovení nevypadalo tak blbě
    Chňo, už zase... Zkrátka hurá do dalších krásných tisícovek! *cheers*

    OdpovědětVymazat
  5. gratuluju :) a ta animace se k  tomu skvele hodi :)

    OdpovědětVymazat