středa 10. července 2013

Gallery update raz dva: Paris Fashion Week 2013 - Chanel Fashion show on July 2, 2013 (arriving)

Jsem šílená. Ale nejsem unavená. Je jedna ráno, ale já prostě nejsem unavená. Pořád musím nad něčím přemýšlet, mám toho plnou hlavu a je fakt těžký s něčím takovym usnout. Nechci spát, nepotřebuju to, v noci se toho dá tolik stihnout. Spánek je jen přežitek. Jenom ztráta času, jak říkává kamarádka :D Neměla jsem teď poslední dva dny vůbec čas nic přidávat, jen jsem furt po večerech ukládala fotky a hrozně mi z toho hrabalo, protože to bylo zdlouhavý :D Vysvětlím vám někdy proč, až se to nějak uzavře, zatím řeknu jen tolik, že jsem prostě měla něco na práci, i kvůli škole a tak, takže jsem prostě neměla vůbec čas ani náladu něco dělat. Ale i právě proto, že jsem šílená osoba, uložila jsem víc jak 150 fotek a to jen z Kristenina příchodu na přehlídku Chanelu :D Pamatuju si ty časy, kdy jsem byla schopná uložit přes 300 fotek z premiéry Eclipse. Ale tyhle časy jsou už dávno pryč, na jiném blogu :D ale pořád jsem schopná uložit 166 fotek z příchodu na tu přehlídku, zkrátka proto, že jsem jich dost prostě nedokázala vynechat :D ta show se konala 2. čerence 2013 v průběhu týdne módy v Paříži, který Kristen navštívila letos tuším už potřetí, ale jistá si tím nejsem. Jak už jsem se párkrát zmínila, hrozně se mi líbil celý její outfit, zamilovala jsem si ho. Je skvěle zkombinovaný, je netradiční, elegantní, přesto s prvky extravagance - narážím na ty motorkářské rukavice, které prostě a jednoduše žeru :D Zkrátka a dobře paráda, já jsem byla nadšená, jak z toho modelu, tak z jejího účesu a make-upu, ale hlavně tedy především z toho prostého faktu, že se po dlouhé době zase ukázala na nějaké akci a já mohla mít tu čest s ukládáním miliardy fotek :D Jsem šílená, vím, měla jsem šanci si to stáhnout v zipu, ale tam jich nebylo tolik a já jsem nechtěla podvádět :D prostě jsem to dělala ručně, baví mě to, ráda si sama vybírám, kterou uložím a kterou ne, vím, že je to hrozně zdlouhavá práce, ale kdybych to nedělala, připadala bych si hrozně líně :D Ještě jedna šílená věc o mé šílené osobně, taková celkem vtipná :D brácha si stáhl nějakou novou hru, jmenuje se Mortal Combat, párkrát jsme to pařili i spolu, tohle je nějaká nová verze a nadává mi tu pokaždý, když vyleze ze své sluje, že je to ve španělštině a on to nechce ve španělštině během toho, co já tu čučim na jednu španělskou nebo latinskoamerickou telenovelu v originále :D Tudíž španělsky. To jsou fakt scénky u nás v jednu ráno :D No nic, užijte si fotky, koukněte do tý galerie aspoň na ty náhledy, nejen na těhle osm, třeba i v plný velikosti, chápu, že prohlížet všechny zvládne asi jen magor, ale pro ten můj pocit aspoň ty náhledy :D a v galerii je pěknej design, proč tam někdy nezavítat :D asi si tam někam prdnu taky toplist, celkem by mě to zajímalo :D
* * * * * * * * *
I am silly. But I am not tired. It's 1 a.m., but I am not tired. I am still thinking about something, my mind is full of something and it's heavy. It's hard to fell asleep with those minds in my head. I don't wanna sleep, I don't need it. It's just waste of time. I didn't have time for writing articles at all last two days and I am so mad at myself. I am so sorry about that but I just didn't heve time, I'll tell you why, one day, not now. Maybe in the end of this week or when I'll finally find out what to do... but not now. But... because I am silly person, I saved over 150 photos just from arrivals to Chanel fashion show. I remember those times when I was able to save 300 photos from the Eclipse premiere... sooo far away from now... but still, I am able to save 166 photos from arrivals of a Chanel fashion show which was on July 2, 2013, during Fashion week in Paris. Like I already said, that I loved how she looked there. That outfit was just stunning, I love it so so so much, it's so amazing :) I love those gloves and the combination of everything, it's just perfect, so original, so great and beautiful. I also love her hair and make-up. Funny thing. Another reason, why I feel like a freak and I think that I am silly :D And my brother too. He plays a new game he downloaded, it's called Mortal Combat and he has it just in Spanish. And I am now watching 3rd episode of one silly soap opera in Spanish:D We are weir family :D Anyway, here are photos so enjoy them, please check out at least all previews in gallery, not just those eight in full view... :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. 300 fotek do jednoho alba? to bych nedala.. možná těch 100 do jednoho alba ale víc ne

    OdpovědětVymazat
  2. Latinskoamerická telenovela? Dokážu se do téhle situace s přidáváním fotek vžít, taky jsem měla časy, kdy jich pár prostě nestačilo, ale poslední dobou jsem celkem vybíravá a z těch 300, co se objeví v HQ, vyberu kolem 80 - zbožňuju momentky a všechny fotky, kde se usmívá, to je moje parketa, takové fotky jsou vždycky jasná volba
    Musím souhlasit, že tady vypadala skvěle, k ní zkrátka takovéhle modýlky jdou a vždycky to tak bude, i když je nádherná i v "princeznovských" šatech Teď pevně doufám, že vážně půjde do blond (dává to smysl, no ne? ) a pak se budu modlit, aby se objevila na nějaké akci, protože se bojím, že jí ta blond moc dlouho nevydrží a takhle bych se mohla radovat z dalších fotek, což bych byla asi nejšťastnější!

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s tebou! Kristen tu vypadala naprosto báječně! Když jsem ty fotky viděla poprvé, tak jsem na ně valila oči a měla otevřenou pusu Tento její outfit byl něco zcela nečekaného, něco, co jsme u ní ještě neviděli. Fakt mě jím dostala, moc jí to slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kris tu bola dokonalá, veľmi jej to seklo, vyzerala dokonalo. Som nadšená z týchto fotiek :)Absolutne s tebou súhlasím. Tu je ďalšia vec, ktorú máme spoločnú Teraz cez prázdniny chodievať spať vždy minimálne po jednej ráno, skôr ani oko nezažmúrim Ako sa hovorí: Spánok je pre slabochov S tými fotkami, tomu chápem, ja som tiež kedysi bola schopná uložiť cez 300 fotiek, teraz to už nie je úplne tak, ale aj tak som schopná si týc 300 fotiek aspoň popozerať Telenovely som sledovala aj ja, ale originále ešte nie Každopádne, musí to byť sranda Španielčinu mám celkom rada :)

    OdpovědětVymazat