sobota 20. července 2013

Camp X-Ray cast update: New face joined the cast

Ahoj lidi, jak se máte? Já celkem dobře, jen je mi trochu zle. Moje ruka už je celkem v pohodě. Už není nateklá, ani tak modrá jako včera a už ani tolik nebolí, takže to bude fajn. Ale je mi zle, protože jsem dneska poprvý měla sushi a myslím, že to není úplně ideální jídlo pro můj žaludek :D Chutnalo mi to, to jo, ale prostě je mi teď zle :D Většina těch, co jsem snědla, byly vegetariánský, protože pro mě je fakt docela deal, když mám sníst něco, co není uvařený. Zkrátka je pro mě hodně těžký překonat takovej ten blok, že jím něco syrovýho :D Jako zvládla jsem to, snědla jsem jeden se syrovou rybou a ani jsem neměla dojem, že vrhnu :D bylo to dobrý, ale ten pocit se začal bohužel projevovat o pár hodin později právě teď :D No, nevadí, nejsem tu proto, abych vám vykládala o tom, jak se asi brzy pozvracím po sushi :D bože, měla jsem poslechnout kamaráda, no nic :D každopádně jsem tu proto, abych vám sdělila, že se objevilo další jméno na listině herců v Camp X-Ray. Zjistila jsem to díky fanouškovskému twitteru Camp X-Ray. Ten herec se jmenuje Ser'Darius Blain a zjistila jsem, že jsem ho viděla hrát ve filmu před pár dny:D Hrál totiž ve Star Treku: Do temnoty. Jen malou a celkem nevýraznou roli, součást posádky U.S.S. Enterprise v červené uniformě, ani neměl jméno, ale vybavuju si ho tam, když vidím ten obličej. No hádám v Camp X-Ray to bude jeho první větší filmová role, tedy těžko říct, ale domnívám se, že asi bude mít nějakou úlohu a třeba i jméno, když natáčel už první den spolu s Lanem Garrisonem, Kristen, Tarou a JJ Soríou... no přeju mu to, protože mi přijde jako sympaťák, i proto, že je hodně aktivní na svém twitteru and Instagramu, na který dokonce zveřejnil pár fotek (ke kterým se dostanete jen přes jeho twitter přes přímý odkaz a nebo pokud ho sledujete, což já nemůžu, páč nemám Instagram:D).
* * * * * * * *
Hi guys. How are you? I'm fine, just sick a little. My arm is better. It's not even that blue as yesterday and it doesn't hurt much, so It's fine. But I am sick, because I tried sushi today for the first time and I think it is not perfect meal for me. It taste good, but I don't feel good now:D Most of those I ate were vegetarian, because for me it's quite a big deal to eat a meat which is not cooked... but I ate one with raw fish... and it was good, it's just about overcoming that bad feeling about that you're eating something which is raw. I did it. But it's a big deal for me. I am sometimes kind of freak :D Anyway, I am not hear to talk about sushi, I am here because I want to write you about new actor who joined the cast. Well, actually, he was on the first shooting day as well, but I found out, who he is just now thanks to Camp X-Ray twitter fan account. His name is Ser'Darius Blain and I saw him play in a movie just three days ago. He played in Star Trek: Into Darkness... just a small role without name, U.S.S. Enterprise Red Shirt... one of the crew... but I remember him there. Well, this will be probably one of his first bigger roles and I am happy for him, because he seems really nice to me and he writes about Camp X-Ray filming to his twitter and Instagram :D (There you can go just if you follow him, which I can't 'cause I don't have instagram).

"První den natáčení vždycky stojí za to:-)"
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Jedna dívčina se ho zeptala, koho má vlastně hrát, tohle byla jeho odpověď:
One girl asked him to tell us what role he has, this is his answer:
"Mám být 19-letý voják, takže, DOBRÝ! Lol."
imagebam.com imagebam.comimagebam.comimagebam.com
"Miluju Kalifornské západy slunce a miluju natáčení na pláži!"

2 komentáře:

  1. Kdyby se neobjevila ta druhá fotka, tak žiju v tom, že to Kristen je, ale když se objevila i druhá, je to jasný trolling Netuším, kde tu fotku někdo vyštrachal, možná to ani nebylo záměrně vyfocené proto, aby napodobila Kristen, ale souhlasím s tebou, je tam velká podoba, která mě taky zmátla a to si taky myslím, že Kristen poznám dost dobře I tak je to moc hezké fotka   

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra, otevřela jsem si dva články a psala do špatného okna, omg Omlouvám se, nechci ti tu dělat nepořádek, samozřejmě předchozí komentář patřil k článku výše
    Sem jsem chtěla napsat, že je Ser'Darius suprově vybraný herec, jak jsi psala, je aktivní na twitteru (což je vždycky plus ) a navíc má neuvěřitelně příjemný hlas! Ale to ovšem jen tak bokem   

    OdpovědětVymazat