sobota 6. července 2013

0.4 Do you know this movie?

A jsem tu zase s dalším kolem soutěže Do you know this movie, kterou jsem vymyslela před pár týdny. Teď jsem dala chvíli pauzu, každopádně jsem zase zpátky, i když s ničím těžkým. Tohle bude hračka :D Relativně. Myslím, že s těma opravdu těžkýma animacema začnu až se vrátím zpátky :) Pokud se chcete zůčastnit, přečtěte si pravidla. A pak už jen odpovězte na otázku, kterou vám položím.
* * * * * * *
Here I am with another round of my competition I made up few weeks ago. This one is not very hard, but I wanted to do another round. I will start with real hard ones when I'll come back. Well... if you want to answer, read the rules here. And then... just write your answer to my question.

Do you know this movie? What is its name?
Znáte tenhle film? Jak se jmenuje?

5 komentářů:

  1. Na území žen, neboli In the Land of Women, že?

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelá animka, ale mne osobne to nič nehovorí:/
    BTW som späť na blogu

    OdpovědětVymazat
  3. nwm, co to je, ale animka je to skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Typujem to na In the Land of women, ale neviem to isto, dlho som ten film nevidela Ale myslím, že to je ono .)

    OdpovědětVymazat
  5. Pamatuju se, jak jsem se chtěla na film podívat v jeden sobotní večer. No po 15 minutách jsem televizi vypla... tenhle film mě zrovna nijak neoslovil. Ale Kristen tam vypadala skvěle, to zase jo ;)

    OdpovědětVymazat