neděle 6. září 2015

Tak já letím.


Tak je to tady znova. Letos už hádám naposledy. Příští rok mám zase spoustu cestovatelských plánů, ale letos už toho bylo dost. Zítra v 10:05 odlétá mé letadlo společnosti Ryanair (ano, mám z toho ohromnou radost :D) do Londýna, kde strávím zbytek pondělí, úterý a středu a část čtvrtka, kdy se vracím tuším někdy kolem 22:30. A vzhledem k mému vztahu k létání jsem z toho na prášky už asi dva tejdny, ale až teď to nějak přechází do obvyklé cestovní horečky, kdy se mi chce zvracet a rozhodně se mi nechce nikam letět. Moc se snažím nemyslet na to, že letíme v deseti kilácích a když to spadne, je z nás pomazánka... vůůůůbééééc :D Já vím, já vím. Letadlo je nejbezpečnější způsob dopravy, bla bla. Známe. Ale to se zkrátka nedá člověku vymluvit statistikou. Dobře vím, že ta příšera Amáta, co má brácha v pokoji (Brachypelma smithi neboli obří pavouk s oranžovejma nohama), mě fakt nesežere. Má dokonce odstraněnej jed. Ale to mi nebrání v tom, abych se jí bála :D Navíc teda.. když letíte přes kanál, tak to pěkně hází. Už jsem to párkrát zažila. Ale vzhledem k tomu, že žijeme v moderní době... a jinej způsob dopravy aktuálně, když čekačky na trajekty jsou klidně 12 hodin a v tunelech jsou furt uprchlíci, takže vlak nejezdí, není moc jiná možnost, jak se do Londýna dostat. Takže opět pokouším svůj strach, postavím se mu a vlezu do letadla. Ale radost z toho doufám mít nemusím :D

Na Londýn se teda samozřejmě těším, protože to město miluju a navíc jdeme s kamarádkou ve středu 9. září na představení Hamleta s Benedictem Cumberbatchem, z čehož se asi podělám radostí :D Ale na tu cestu? Na tu se fakt netěším... asi si ještě seženu nějaký prášky na spaní a bude. Příští rok mám v plánu jet do Anglie nebo do Holandska s nejlepší kámoškou a pak ještě na Kubu... na Kubu to letí poměrně dýl, než do Londýna. To už se vážně budu muset buď ožrat, nebo něčím sjet :D No, každopádně se tu mějte krásně a já se vám zas ozvu v pátek. A kdyby to náhodou spadlo, tak jsem vás měla ráda :D Ale radši o tom ani vtipkovat nebudu :D

No... možná aspoň trošku... :D

- Angie.

10 komentářů:

  1. moc krásny blog :) Kristen zbožňujem

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád ti tvou návštěvu Londýna závidím - taky bych chtěla vidět Benedicta v roli Hamleta (i když bych asi rozuměla jen polovině té hry ). Tak doufám, že si to moc užiješ (pak o tom určitě napiš nějaký článek! moc ráda si přečtu tvé dojmy :)) a cestu tam i zpátky určitě přežiješ ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně si to tam pořádně užij!:) Já Londýn miluju ♥ Letadlem jsem ještě nikdy neletěla a ani po tom nijak zvášť netoužím. Když jsem jela do Anglie, strávila jsem sice v autobuse 20 hodin a na trajektu na mě celou cestu zírali dva černoši, ale neměnila bych

    OdpovědětVymazat
  4. Já ti tak šíleně záááávidím! Já jsem ještě nikdy neletěla a byla jsem jen v Drážďanech, jinak stále smrdím v Česku a už jsem z toho zdeptaná!

    OdpovědětVymazat
  5. Já letěla jednou, to mi bylo asi 7 a nijak mi to nevadilo. Ale doufám, že cestu ve zdraví přežiješ. A strašně ti závidím a věřím, že si Benedicta užiješ a třeba ho i po představení získáš nějaký ten autogram nebo fotku

    OdpovědětVymazat
  6. wooow,woooow, strašně mega moc si to užij a fooooť, budu doufat, že tu hodíš nějaké fotky, mě by to teda zajímalo:)!! Moooc užívejte a mějte se skvěle :)!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Závidím, taky bych hned někam odcestovala =D Kamkoliv, hlavně kdybych mohla letět (ještě nikdy jsem neletěla, takže mě to hodně láká =)).
    No hlavně si to pořádně užij =)

    OdpovědětVymazat
  8. Ani, jelikož vím, že jsi to tam přežila a že se již jenom vracíš, tak ti přeji krásný let zpátky a pak napiš jaké bylo představení :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, omlouvám se, že píšu až teď, ale pokud to pořád platí, tak ráda spřátelím! :)

    OdpovědětVymazat