čtvrtek 4. července 2013

Animation update 0.1: Welcome to the Rileys - Mallory

Znovu jsem se nadchla pro dělání vlastních animací, což doufám ocení hlavně fandové Mortal Instruments na tumblru, kteří sledují mou stránku :D Už jsem tam dlouho nepřidala vlastní animace týkající se TMI, no holt až se vrátím :D Nějak jsem moc nevěděla, co všechno přednastavit a tak jsem se rozodla zveřejnit tyhle animace, které jsem dělala před pár dny z traileru na Welcome to the Rileys. Doufám, že se vám líbí. Víte, jak moc ten film miluju, prostě jsem neodolala :) Prosím, pokud chcete kopírovat, tak jen s mým zdrojem.
* * * * * * * * *
I got into making my own animations again. I made few days ago all these animations from Welcome to the Rileys trailer, so I decided to publish it, because I didn't have many ideas for what articles I could prepare for the week I'm gone. I probably won't have time for one article every day (I don't rate POTD and AOTD). You know, how much I love Welcome to the Rileys movie and I hope you like these animations. Please, copy only with my source.











0 komentářů:

Okomentovat