úterý 31. prosince 2013

Enjoy the last day of 2013.

*
Na Novém Zélandu už je rok 2014. Konečně se toho prokletýho roku se třináctkou na konci zbavili.
Já mám číslo 13 ráda, nikdy jsem v něm nehledala číslo, ale řekněme si to narovinu, pro mě byl tenhle rok fakt dost na nic. Nechci být v tomhle článku sprostá, takže řeknu na nic a ne na něco jinýho. Takže po vzoru Kristen na té animaci jsem ráda, že se k němu můžu otočit zády a vykročit od něj co nejdál. Vstřác něčemu novému. Novému roku 2014.
Rok 2014 je pro mě významný tím, že mi bude 20. Oslavím své 2. desetiletí na tomhle světě. Ale to je ještě daleko.
V novém roc mě čeká spousta nových věcí... Prosila jsem už rok 2013, aby byl lepší, než rok předchozí, nevyšlo to, takže si to tentokrát ušetřím...
Tenle rok se toho stalo vážně hodně. Zvolili nového papeže. Vybuchla bomba na Bostonském maratonu, bouchnula bráchova škola přesně na moje narozeniny, Evropské Unii předsedalo Irsko a Litva..., poprvé jsme si zvolili prezidenta, v ČR se narodila první paterčata, v Rusku spadl meteorit a Miloš Zeman šel nakoupit s proutěným košíkem, v Nizozemsku po 123 letech vlády královen nastoupil na trůn král Vilém Alexandr, Chorvatsko vstoupilo do EU, Británie uvažuje o vystoupení z EU, Američani z České republiky učelali Čečensko, Češi obhájili vítězství v Davis Cupu, na Filipínách udeřil tajfun Haiyan, nepokoje v Bulharsku, nepokoje na Ukrajině, zemřela spousta lidí a narodila se další spousta lidí... svět pohřbil Nelsona Mandelu... a přivítala následníka anglického trůnu. Našli kosti Richarda III. a já jsem odmaturovala. Do kin šel nový Star Trek, Kristen natočila 3 filmy, viděla jsem 2. díl Hunger Games, byla jsem s antibiotikama na Paramore, letěla jsem sama, bez rodičů, do Anglie..., Doctor zachránil Galifrey a změnil se z 11. na 12... a spousta dalších věcí, které buď vyjmenovávat nechci, nebo mi to přijde zbytečné. Myslím, že ze všech úhlů pohledů byl tohle skutečně náročný rok na všechny druhy událostí.


A já už přesanu mlít a jen vám popřeju klidné/neklidné, podle vkusu :D, prožití posledního dne roku 2013, tedy Silvestra! Moc se neopijte :D a nebo jo, proč ne? :D Já budu dneska doma, nějak oslavu nového roku neprožívám, ale táta bude dělat nějaké mňamky a možná budeme hrát nějaký hry, tak to bude fajn:) No a samozřejmě...
Šťastný Nový rok 2014! Snad se vám v něm vyplní všechno, o co budete usilovat, podaří se vám splnit nějaká ta předsevzetí, jestli si nějaká udělíte... a tak :) Ten čas, který jsem letos mohla strávit s vámi všemi, kdo na můj blog chodíte, byl moc krásný a jsem za něj strašně ráda a hlavně vám za něj hrozně děkuju! A doufám, že se tu za rok všichni zase takhle pěkně sejdeme :)
-Angie.

34 komentářů:

  1. Upřímně?? Pro mě byl rok 2013 nejhorší a zároveň nejlepší... moje nejlepší kamarádka se odstěhovala a vidíme se sotva jednou za měsíc... kvůli tomu jsem brečela celé prázdniny... A ta nejlepší část... poznala jsem kluka, z kterýho se stal můj nejlepší kamarád vůbec...
    Nejhorší?? Měla jsem 2 totálně pitomý vztahy.. z čehož se ani jednomu vlastně nedá říkat vztah..
    Nejlepší?? Poznala jsem skvělé lidi v Londýně, New Yorku, na Floridě a v Austrálii... :3 :)))) Vlastně ještě jednoho z Chicaga ... :3 :)
    Nejhorší?? Jsem ve třeťáku a nejde mi to, mám co dělat abych měla minimum 4... příští rok maturuju a já si připadám jako idiot, většinou na to dost kašlu kvůli knihám a seriálům, který mě baví víc než učit se...
    Nejlepší?? Tak nějak se pořád hledám a myslím, že jsem se konečně částečně našla... a víš co jsem zjistila,?? Že jsem totálně psychicky nevyrovnaná osoba a v hlavě mám děsnej bordel... Ale tak nevadí... zvládnu to nějak... Pokud zůstanu sama , postupem času to nějak srovnám... a to je další věc na kterou jsem přišla... chci být sama... nejsem připravená na vztah ... nejradši jsem totiž úplně sama... jsem totálně jako Emma Swanová... ten strach z toho že se zase spálím... rozumím jí... i když co se týče Hooka mě děsně vytáčí... A přitom jsem byla pro Neila a Emmu... ale víc shipuju Hooka a Emmu...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta knižka mě dostala hned tou první větou.... :3 .. to.. matka usoudila že mám depresi ... já nevím co na té větě mám, ale jako by mi to překládala hlava... to si přečti to si přečti!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a k tomu novému roku... taky ti přeju všechno nejlepší a nejúžasnější a vůbec aby ten rok 2014 pro tebe byl skvělý..!!! A kdy přesně máš narozeniny?? 20. ... abych ti pak mohla popřát , když už tě nemůžu obejmout...

    OdpovědětVymazat
  4. OK ! Žapišuju ši tvoje naroženiny teda na 29.4.2014 - 20 let Angie <3 :)

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo tak po přečtení si na mě teda docela zapůsobila.. tolik faktů....:))))
    jsme na to docela podobně co se týče 20 let, teda ale mě to čeká až v lednu, taky jsem odmaturovala a podobně..:)))
    jinak tedy taky přeju krásný silvestr:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nemáš vůbec zač, jsme ráda že se ti líbí. :) No sosugary mě štvou, ale už asi nemá cenu to řešit, jsem ráda že mě zatim na iheart-fanning funguje, a doufám že to tak zůstane no. S holkama to nějak vyřešíme, ale naštve to :/ Tenhle rok byl děsnej :/ Hlavně poslední půl rok, uplně veřejně to nechci psát ( ) ale tak nadšená ze sebe nejsem, ale snad to nebude už ted tak hrozný. U tvého bratra ve škole něco bouchlo? No můj strejda měl vážný úraz, ale to bylo už minulý rok, takže to na 2013 svést nemůžu... No prezidentskou volbu mi zadči ani nepřipomínej...
    Já budu doma s kamarádkou :) A tobě taky Štastný nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Angie já ti moc moc moc přeju, aby rok 2014 byl plný úžasných věcí, protože si to opravdu zasloužíš! Taky doufám, že dnešní poslední den 2013 oslavíš a s úsměvem vkročíš do toho nového roku :)
    A o GoT si klidně můžeme psát, kdykoliv budeš chtít Já jsem tedy u epizody 3X04 (tam jsem skončila, možná ještě stihnu pátou epizodu), ale do konce týdne asi třetí řadu dotáhnu do konce

    OdpovědětVymazat
  8. To si pamatuju, my zrovna cvičili na petříně a taky jsme si dělali srandu, že je to bouřka nebo co... No pak mi málem ujel bus, protože kolem národního nejezdili tramvaje a já musela přes Anděl... Strejdovi právě bouchlo něco v práci, a měl popáleniny, byl dost dlouho v nemocnici ,ale ted je to dobré už celkem, lepší se hodně. :) To jsem u teben ečetla, ale chápu že o tom blbě mluvíš, to já jako ne, mě nevadí o tom mluvit, ale opravdu o nechci sem psát, vim že jsme paranoidní, ale tohle psát do komentářů fakt nechci Ještě by si to někdo koho se to týká přečetl...
    Jé, to bych asi taky umřela smíchy Tyjo to ani nevim to s tim košíkem
    Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  9. No já přesně z Prahy nejsem, chodim tam do školy, ale jsem kousek dál, tak 40 minut, ale co se stalo 3. ledna nevím, to už jsme tam jezdila. Ale když to tak čtu, co mi píšeš, tak je mi jasný že to moje prostě je nic. Jenže spíš jde o to jak já to beru Chápu že si tím nechceš kazit Silvestra, taky to nechci psát do komentářů, ale jestli chceš můžu ti to potom napsat, někam jinam, třeba fb, nebo email ,nebo tak. Spíš abych ti to necpala kdyby tě to nezajímalo.
    No uplně jako předtim už to nebude, ale už tak je to o dost lepší než jsme mohli doufat.
    Jako to já bych umřela .D mě stačí ty jiný zpárvy o něm To už nevim jestli je k pláči nebo smíchu někdy
    No mě zase vynadala babička, protože po tom co se stalo strejdovi, jak viděla že v praze něco bouchlo tak hned volala, a já jí to nezvedla, ale naštěstí jsme jí napsala hned že mam hodinu, ale i tak prskala. Jo tak staršího bráchu, to asi nemá cenu. a ty jsi taky na vysoké? :)

    OdpovědětVymazat
  10. To jsem ráda, napíšu ti email teda, dneka ne, za chvíli přijde ta kamarádka. Ale zítra nebo až budu mít chuť. :) Jo znám to, já facebook používám hlavně kvůli škole a nebo lidem co nemají nic jiného a jedou jen facebook.
    Jo trochu znám, jako teď už mnohem víc :) Což jsem ráda, někdy jsem si tam připadala fakt jak blbec No jako dvě holky s kterýma se hodně bavim na blogu jsou obě oblast Ostrava... takže chápu jak to myslíš Ale náhodou třeba Nicol z b-a je taky u Prahy a ještě pár lidí z blogu co znám jsou blízko prahy, ale i tak Uplně ti rozumim. No to jo, vážně jako zprávy už jsou uplně jen na zasmátí či co... Obzvlášť zprávy na nově. Nemá cenu komentovat. Nevím jestli jsi to už viděla, ale na to se můžu koukat pořád dokola  vždycky umírám smíchy... http://www.youtube.com/watch?v=0BQFUqEJZpw&noredirect=1

    OdpovědětVymazat
  11. Nedivim se ti, ekonomika neni ani nic pro mě A vážně půjdeš na jinou?
    Ráda ti to napíšu :) No mě spíš štve že já nejsem přímo z Prahy
    No jo, já u toho umírám vždykcy Jako hodně Na stojáka je dobrý, ale tohle je fakt jedno z nejlepších. A to si ani nepamatuju, je taky fakt že už dlouho jsem na zprávy nekoukala, ale vždcky mě dostávají zpárvy o tom že je  30 stupnů a lidi chodí na koupaliště... V červenci... Prostě vždycky informace bez kterých nemůžeš být ALe ta bába by mě asi hodně rozesmála. Takže teda užij si dnešek a Šťastný nový rok :* :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ať v novém roce pokračujete ve všem dobrém, co vám přinesl ten starý. A všechno zlé má s dnešní půlnocí konec. To vám ze srdce přeje B-A TEAM :3 :*

    OdpovědětVymazat
  13. Přeju ti šťastný nový rok Angie!:3.. Snad sis silvestr užila, a užiješ si i první den v novém roce!:3

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuju :)
    Knor je nejlepší Ježiš, tak to lituju že jsem neviděla to video je dobrý jako já se někdy nedivim že uplně nemůžou z těch zpráv, já takle řikat zprávy tak se směeju neustále
    No já bych ekonomku neudělala ani náhodou Tu teď dělá můj strejda, ale on už má práva a ještě nějakou fyziku...

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to it budu držet palce! :) Snad se tam dostaneš :) No jako já se ti nedivim. Ale alspoň ses dostala na tu ekonomku, sice to teda asi nevyjde, ale když ty práva snad teď vyjdou. :)

    OdpovědětVymazat
  16. O tom výbuchu vím, byla jsem na Karláku,když se to stalo, opravdu jsem měla strach,co se děje, protože lidé okolo mě vyváděli, že je to útok na Prahu a že je to potom, co se to stalo v tom Bostonu a spletli si nás s Čečenskem .. Pro mě byl tento rok na jednu stranu strašně vytěžující, problémy se zdravím a následné problémy psychické, díky nim jsem byla v nemocnici, kde jsem se stala trochu silnější a teď se nedám jentak něčím rozhodit, doufejme. A hlavně přechod na jinou školu,která je o mnoho lepší než to debilní gymnázium.. Ale tak doufejme, že tento rok bude nejlepší, ale tak taky si to říkám rok, co rok :( Ale tak pokusíme se. Přeji ti opravdu jen to nejkrásnější do Nového roku :) Ať se ti daří,jak tady na blogu, tak v životě osobním:) A moc děkujeme za podporu s tou galerií, jsi zlato :)

    OdpovědětVymazat
  17. Angie tak už jsem se dokoukala na třetí řadu GoT. Jsem fakt nadšená! Už se těším na čtvrtou řadu :)
    Akorát se musím zeptat, jak je Jaime Lannister, tak v originále mu říkají normálně "džejmí" nebo "chájm," protože v českém dabingu mu říkají "chájm" ale v angličtině jsem zase slyšela, že mu říkají "džejmí," tak jsem z toho trochu zmatená

    OdpovědětVymazat
  18. Doufám, že sis Silvestra užila, Angie Já to letos taky nějak nehrotila, nějak se mi tenhle rok vyhnula veškerá nálada ke slavení, ani Vánoce jsem si neužila tak, jako normálně Snad jsi na tom byla líp  a snad bude opravdu rok 2014 lepší než ten minulý!

    OdpovědětVymazat
  19. Asi se to teda má správně vyslovovat jako Chaime, ale když je to pro ně těžké na vyslovení, tak se Džejmí dá :)
    A oblíbených postav mám plno! Dalo by se říct, že všechny Starky, i když Sansu zase tolik ráda nemám a navíc George Martin nechal tři Starky zabít, což mě naštvalo Mými největšími oblíbenci jsou asi Jon Snow a Tyrion Lannister ♥ Pak jsem si oblíbila Brienne a mám hrozně moc ráda Daenerys. Taky mám ráda ohaře a nakonec se mi zalíbil i Jaime Lannister , takže doufám, že čtvrtou řadu bude normálně v pohodě a nebude z něho ten parchant. A úplně nejvíc nesnáším Joffreyho, ten prostě musí co nejdřív umřít

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Jo a co tvoje oblíbené postavy? :)

    OdpovědětVymazat
  21. Taky jsem číslo 13 nikdy nebrala jako symbol něčeho špatného, ale tenhle rok byl fakt divný. Jsem ráda, že už je za námi. A abych nezapomněla - všechno nejlepší do nového roku! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak ne, že bych Sansu neměla ráda. Ráda ji mám, na začátku teda vůbec ne, ale pak, jak zjistila, že Joffrey je parchant, tak mi jí bylo hrozně líto a začala jsem ji mít víc ráda. Ale kdybych to měla vzít kolem a kolem, tak mám radši Aryu Catelyn jsem si oblíbila. Docela drsná žena, ale oproti ostatním... Při její poslední scéně jsem měla až slzy v očích.
    Mě nakrkly skoro všechny ty smrti. Smrt Robba mě dost překvapila, i když mám dojem, že jsem při nějakém pátrání koutkem oka viděla "Robb's Death." Že zabili Neda mě taky dost dostalo a naštvalo mě to asi úplně nejvíc! V poslední epizodě jsem se strašně bála o Jona, že umře. To bylo hrozný, ale věřím, že to přežije. Ygritte jsem neměla ráda už od začátku. Doufám, že se ona a Jon k sobě nevrátí...
    Jaimeho jsem na začátku taky nesnášela, začala jsem ho mít ráda, když navázal vztah s Brienne a dost mě dostalo, když mu usekli ruku. To si myslím, že pro něho byl největší trest. Ačkoliv je Lannistr a to jsou ty nejhorší, s prominutím, svině. Tywina a Cersei taky nemám ráda. Nejvíc mě rozčiluje, jak se Tywin chová k Tyrionovi, přitom Tyrion je z jejich rodiny jediný normální!
    Margaery mám docela ráda. Líbilo se mi, jak se chovala k Sanse :) Ale taky čekám, že tak usměvavá není pro nic za nic a určitě má něco za lubem. Já bych do ní řekla, že bude nějakým způsobem využívat toho, že je královna a taky je vidět, že si omotává Joffreyho kolem prstu... Což taky určitě nedělá proto, aby se do ní zamiloval. Třeba ho jednou zabije, když bude spát A knížky teda doporučuješ? Já trochu váhám. Není to moc podobné seriálu?

    OdpovědětVymazat
  23. thelight-oflife1. ledna 2014 v 11:39

    Taky jsem potřebovala, aby ta 13 tka zmizela, kéž bude 14 šťastným číslem! Tak šťastný Nový rok přeji!!Tak to s tím Zemanem mě dostalo xDrafanadal.cz

    OdpovědětVymazat
  24. sperkyuzlatehvezdy1. ledna 2014 v 12:07

    KRASNÝ BLOG. KOUKNEŠ SE NA MŮJ?

    OdpovědětVymazat
  25. Mám otázku!! Četlas nebo chystáš se přečíst si novou trilogii od Veronicy Roth Protože potřebuju parťáka na slohovky co se týče pocitů z knihy.. Sekla jsem totiž s povinnou četbou, vybrala jsem si takový ty 70 stránkový tituly abych to měla z krku a pustila se do knih, které mi berou dech

    OdpovědětVymazat
  26. A sakra... To mě budeš muset asi někam zakopat, abych náhodou něco nevyspoilerovala... Ale snad to vydržím... Ale hned jak si to přečteš nebo to začneš číst tak budu jako ty, když jsem četla Nástroje smrti.. trpělivá se slohovkama nachystaná !!

    OdpovědětVymazat
  27. Počítáš s tím, že kvůli tobě mám jednu závislost za druhou?? A proto tě samozřejmě tak moc miluju, i když to taky kvůli slohovkám..
    Hra o trůny si chci přečíst všechny ty obří knihy... A taky se k tomu dokopu dříve nebo později !!

    OdpovědětVymazat
  28. Jelikož obě milujeme TMI a VA, tak hádám, že jí věř, protože má pravdu !

    OdpovědětVymazat
  29. To znám.. Já tohle měla u OUaT ... ten seriál miluju fakt že jo! Ale v té první sérii mě prostě příběh některých postav ne že by mě nebavil, ale neměla jsem na to náladu nebo trpělivost nebo nervy..

    OdpovědětVymazat
  30. thelight-oflife1. ledna 2014 v 12:53

    Prošla jsem si štreku, jelikož jsme nedorazili tam kde jsme plánovali - na Svah ve Zlíně, prostě jsme to nestihli tak jsme oslavili po svém rafanadal.cz

    OdpovědětVymazat
  31. opožděně přeju šťastný nový rok, aby byl tedy lepší, než rok 2013..budu držet palce..:)

    OdpovědětVymazat
  32. Knížku bych si asi nekupovala, ale chtěla jsem si ji půjčit v knihovně, ale zjistila jsem, že je jednak půjčená a 12x rezervovaná Takže na to dojde asi až někdy v budoucnu, kdy si nebudu moc pamatovat, co vlastně bylo v první řadě, takže mi to jen osvěží paměť. Co bych si ale hodně chtěla přečíst je tohle: http://fantasyshop.cz/zbozi/mudroslovi-urozeneho-pana-tyriona-z-lannisteru?utm_campaign=affiliate&utm_medium=web&utm_source=edna - to musí být perfektní!
    O tom věku postav v knize, seriálu a herců vím. Viděla jsem na facebooku takový porovnávací obrázek. Já si myslím, že ten věk je lepší asi v seriálu. Přece jen, Arya mi přijde, podle knihy, moc malá na to, aby dělala věci, které jsme mohli vidět v seriálu.
    Co se týká Tyriona a Sansy, tak naprosto souhlasím s tebou. Já si myslím, že to celkem vyhrála. Jo, není to muž jejich snů, ale rozhodně milionkrát lepší, než kdyby si musela vzít Joffreyho. Navíc já si myslím, že Tyrion by jí dovolil si najít nějakého milence nebo tak něco Jsem zvědavá, jestli zůstane s tou Šae :)
    A ten obrázek mě prostě totálně rozsekal! Jako Theonovi jsem přála nějaký trest, ale tohle už je prostě masakr. Doufám, že ho jeho sestra skutečně zachrání. Ten už bude poznamenaný a vyléčený ze všech těch zlých věcí, co provedl, na celý život!

    OdpovědětVymazat
  33. ja oc Silvestra neslavim, takze to moc nerozebiram :) jsem zvedava, co prinese rok 2014 ja se tesim hlavne na zajezd do Anglie, ktery me ceka a zbytek je ve hvezdach :) bude mi 18, ikdyz si furt pripadam jako 5 lety decko      uvidime tobe taky vsechno nejlepsi do noveho roku a spln si vsechna svoje predsevzeti

    OdpovědětVymazat