sobota 2. července 2016

POTM: August 2016

Dneska jsem zjistila, že jsem nikdy neviděla jeden rozovor s Kristen a nemám nejmenší ponětí, jak je to vůbec požné. Věděli jste, že Kristen někdy byla u Grahama Nortona? Já jsem to teda tak nějak v hlavě měla, ale totálně jsem tu vzpomínku potlačila. Pořád mě teda ale štve, že tam byla poprvé a naposledy v květnu 2012 a potom už nikdy víc. Miluju Grahamovu show, ale nemám ho ráda za to, že jí tam nezve :D Ale ne, dělám si srandu. Ona tam možná třeba jít nechce, já nevím, jak to bylo tehdy. Fakt si to vůbec nevybavuju, musím si to pustit a pak vám to sem dát :D No nic. Mám pro vás anketu o fotku měsíce srpen. Pro tento měsíc jsem vybrala stillsky z nejnovějších Kristeniných filmů. Konkrétně pak Cafe Society a Equals, protože oba dva tyto filmy budou mít premiéru během měsíce července, na což se velmi těším, protože z toho jistě budou nějaké ty fotky. Premiéra Cafe Society proběhne 13. července v New Yorku. Netuším, kterou fotku bych vybrala, tak nechávám vybrat vás :D Zapomněla jsem na čísla a už jsem líná, takže vám to jen povím, klasicka zleva 1 a 2 první řádek, a druhý pak zleva 3 a 4. Equals fotky jsou tak 1 a 4, Cafe Society 2 a 3.
* * * * * * * *
I just found out today that I've never seen one interview with Kristen and I have no idea how is that even possible. Did you know that Kristen was on Graham Norton's show? No? Well, I kind of remember it, I know photos from that night but I just don't remember the interview and I couldn't find an article about it here. I have to look harder, it is almost impossible that I would miss Graham Norton's show with Kristen in it, I love Graham. It is my most favorite talk show. I don't understand. Whatever. I have for you another round of Photo of the month. I forgot about the numbers, so it's like alwasy 1, 2 the first line and 3, 4 the second line. I've chosen stills pictures from two recent movie's of Kristen, basically because they are both having an US premiere this month that I am really excited about. So two from Equals and two from Cafe Society. I have no idea which one would I choose, so that's why I am letting you choose :D


No a vítězem fotky měsíce červenec je fotka číslo 1. Což jsem tak nějak nečekala, přestože je super, myslela jsem, že vyhraje jiná, ale tak, očividně jsem se spletla :D V této anketě hlasovala polovina lidí oproti fashion duelu. Zřejmě je snažší rozhodnout se mezi dvěma místo čtyř... nebo jsem to špatně načasovala :D
* * * * *
Well and the winner of picture of July is photo number 1. Which I actually didn't expect to win. But it was robably the best. But just 8 people voted, that is half of those who voted in fashion duel. It's easier to choose from two than from four, I guess :D


9 komentářů:

  1. Jasná 1, protože tohle je Kristen jakou zbožňuju.. její zarputilý výraz a navíc je to z Equals.. takže prostě 1 !

    OdpovědětVymazat
  2. Tady jsem se teda výjimečně dlouho nerozmýšlela, úplně miluju tu druhou fotku, takže hlasuju pro ní :)A Kristen u Grahama si pamatuju, měla tam něco žlutýho na sobě, asi sukni? Myslím, že celej díl jsem neviděla, ale určitě ukázky s ní jo, protože v tý době jsem o ještě blogovala, tak abych věděla, co přidávám vlastně na blog Graham je každopádně geniální, opravdu jediná talk show, na kterou koukám celou a většinu dílů, jemu se většinou podaří sestavit tak úžasnej gauč, že se člověk až diví

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi dvojka! :) Takže má můj hlas

    OdpovědětVymazat
  4. Málokedy sa stáva, že mám pri hlasovaní okamžite jasno v tom, ktorej fotke dám hlas Tentokrát to ale bola láska na prvý pohľad a môj hlas šiel dvojke :) Tam je Kristen proste neskutočne nádherná.

    OdpovědětVymazat
  5. mno Boh vie prečo sa tam zase neobjavila  ale teda nebola by to škoda keby áno
    ja som na to asi rovnako a tiež som sa rozhodla na prvú šupu a vybrala druhú fotografiu, Kris tam vyzerá naozaj dobre a mne sa tam veľmi páči

    OdpovědětVymazat
  6. Já si Kristen u Grahama pamatuju! Byl tam ještě Chris Rock a vím, že říkal, že jeho dcera miluje Twilight a jednou ho dokonce kousla Ale teda taky mě mrzí, že už se u Grahama pak neobjevila... Tak třeba to v budoucnu napraví No ale teď už k POTM, tady to u mě teda s přehledem vyhrála fotka číslo 2, do které jsem se okamžitě zamilovala ♥

    OdpovědětVymazat
  7. hmmm tak za mě jednoznačně 4 :)

    OdpovědětVymazat
  8. Achjo, je to hrozně těžké, nejvíce se mi líbí 2 fotka :) Neskutečně se těším, až budu mít čas na oba filmy, oba mě hrozně lákají, ale o něco více Cafe Society :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tady jsem se konečně moc dlouho nerozhodovala, za mě jednoznačně dvojka, ta fotka nemá prostě chybu, je superní! :)

    OdpovědětVymazat