středa 17. července 2013

Camp X-Ray: Cast update - two new actors joined the cast

Ahoj lidi. No moc jsem teda nečetla... :D Bylo to součástí plánu, ale nezvládla jsem to... četla jsem asi půl hodiny a pak jsem hlavně psala tu svojí povídku. Byla jsem totiž zaseklá a konečně jsem se odsekla, tak jsem chtěla psát tak dlouho, dokud to půjde :D Nicméně jsem našla tuhle novinku a nemůžu si odpustit její zveřejnění, protože se týká Camp X-Ray. Našla jsem ji na stránkách zaměřených na tento film. Podle IMDb.com se k obsazení připojili další dva herci. Myslím, že se objeví i další takovéhle zprávy, protože natáčení dneska začalo, takže je pravděpodobně obsazeno mnohem víc lidí, jen to ještě nikdo nikam nezveřejnil :D Každopádně tihle dva herci se jmenují Yousuf Azami, který ztvární postavu jménem Ehan... no a ten druhý, to je zatím jen taková možnost, drb... ten se jmenuje Marco Khan a jeho postava by se měla jmenovat Mahmoud. Tak co si o nich myslíte? :) Asi budou hrát nějaké z těch vězněných, těžko říct...
* * * * * * * *
Hi guys. Well, I didn't read that much... it was part of a plan, but I didn't :D I've read like... half an hour... an then I just wrote that story of mine. I was stuck, no I got through it finally, so I want to write when I can. Anyway, I found this information on site dedicated to Camp X-Ray movie, so I have to write you about that. According to IMDb.com, two new actors joined the Camp X-Ray cast. The shooting started today, so I hope for some photos. Well back to these two guys. The first one is called Yousuf Azami and his charactes should be Ehan. The second actor is Marco Khan. It's just a rumor, but he's suppose to play Mahmoud. I'm sure that we will have more information like this one, because shooting started today, so they probably have casted more people, it just wasn't annonced yet.

1 komentář:

  1. Všechno nám hrozně odpírají, fanoušci by si zasloužili nějaký oficiální Twitter účet nebo něco podobného, kde by nám nenažrancům nějaké ty drobečky přidávali Ale co, holt uvidíme
    Jinak pro Teen Choice taky hlasuju, i když mi už není devatenáct a nestydím se za to, MTV nám letos všechny nominace odepřelo, takže si fakt přeju, aby se aspoň tady zadařilo I když těžko říct, zda se tam někdo z herců objeví, když mají všichni tak nabyté rozvrhy

    OdpovědětVymazat