čtvrtek 25. července 2013

7 komentářů:

  1. [2]: To je zase román po dlhej dobe

    OdpovědětVymazat
  2. ááá ta božíí animka, to jsem našla někde v nějáákom článku a hriozně se mi zalíbila

    OdpovědětVymazat
  3. úžasná animka, její typický výraz:))

    OdpovědětVymazat
  4. Já Kristen vážně miluju! Ty její pohledy, prohrabování vlasů, ksichtíky a veškerá její konverzace pomocí rukou.... Vážně nechápu lidi, co jí nemají rádi.. nebo ty co jí začali nenávidět po nevěře... BOŽE!!! Já jí miluju ! Moje srdce jí už dávno patří za její dokonalý výkony!

    OdpovědětVymazat
  5. Tady je hrozně roztomilá, vím, že jsem byla smutná, když se krátce po tomhle shooty ostříhala na JoanStew
    A fakticky to taky nechápu, i když je fakt, že většina, co o CXR tweetovala dřív, všechny tweety smazala Jen... ne, nechápu to    Neřeknu, kdyby šlo o nějaký blockbuster, na který by čekaly miliony fanoušků, pak bych chápala, že se vším dělají tajnosti, ale takhle? Když jde o nezávislý film, který má - co si budeme povídat - prodávající tvář hlavně Kristen? No, hlava mi to nebere Ovšem to s Tarou mě překvapilo, nenapsala nic o tom, jak se natáčí, z toho tweetu bylo poznat jedině to, že natáčí, nic víc a i to jim přišlo moc? OMG, kde to jsme    S takovou se asi nedočkáme ani traileru, vlastně to skoro vypadá, že si ten film natočí a pak si ho budou syslit pro sebe a dívat se na něj doma v obýváku režiséra, jehož tvář je stále záhadou   

    OdpovědětVymazat