neděle 7. července 2013

Camp X-Ray: Lane Garrison joins the cast

Konečně jsem založila tu rubriku pro novinky o Camp X-Ray... překvápko!:D Nicméně jsem tak hrozně líná... ale stejně ukládám ty fotky. Nejsem tak líná, abych si je někde stáhla zazipovaný, připadám si pak, že podvádím :D Jsem zvyklá to prostě ukládat po jednom :D Takže to trvá hroznou dobu :D No mám ještě co dělat. Každopádně jsem chtěla napsat aspoň nějakej normální článek. Za pár dní už začíná natáčení filmu Camp X-Ray a já jsem z toho neskutečně nadšená :) Tak hrozně nadšená, že jsem se rozhodla, že možná budu přidávat i fotky z natáčení. Tenhle blog už je nějakej ten pátek, prakticky od svýho vzniku, bez fotek pořízených paparazzi... tím myslím fotky z ulice, z letiště, z normálního života zkrátka a dobře, protože myslím, že Kristen má právo na své soukromí a paparazzi nesnáším, jsou to paraziti. Každopádně ale fotky z natáčení jsou trošku něco jiného.. respektive nejsou tak úplně, ale trošku přeci jen. Takže se třeba tak čtyři, pět přidám, pokud nějaký budu, ne tu triliardu, kterou vždycky vyfotí... ale aspoň kvůli blonďaté KStew zkrátka aspoň pár nějakých... ale možná si to ještě rozmyslím, ještě nevím. Každopádně mám pro vás jednu další zprávu ohledně obsazení. Jde o roli Randyho, což má být nejspíš nějaký voják, docela na toho vypadá. Měl by ho hrát Lane Garrison, kterého můžete znát ze seriálu "Útěk z vězení", který jsem nikdy neviděla, takže já ho neznám.. :D Nebo z filmu "Odstřelovač", případně hrál ještě ve filmu "Crazy". Každopádně vypadá celkem sympaticky, co myslíte? :D :D :D No dobře, blbej fór, na táhle fotce moc sympaticky nevypadá :D Ale tady celkem jo :D Člověk by ani neřek, že je to jeden a ten samej člověk, co?
* * * * * * * *
I've finally create the category for Camp X-Ray news. Surprise :D Anyway, I am so lazy, but I am saving photos. I want to publish them together, so I have... a lot what to do... But I wanted to write an article about new person in Camp X-Ray cast. The shooting starts in few days and I am soooo excited about it. That excited, that I decided that I will be publishing paparazzi photos from the set if they will be nice. You know I hate candids, but this is different. Maybe five or six photos from that billion they take, but I will post some of them some times... if I find some. Especially because of her blonde hair... I know how excited you are about it... :D Anyway... back to the topic. It seems like another character was cast already. It's character of Randy, who's (most likely) some soldier from Camp X-Ray. Lane Garrison is supposed to play this role. You can know him for example from "Prison Break", or fom movie "Shooter"... or from movie called "Crazy". He looks good, actually exactly how I imagine a young soldier. I am not sure, if it's official, but It's on IMDB... Oh god, I can't want for this movie!

0 komentářů:

Okomentovat