úterý 19. května 2015

Layout no. 21

imagebam.com
February 28, 2015 - May 19, 2015

Milovala jsem ten 21. design. Vážně jsme ho milovala. Bylo to něco jiného, než na co jste u mě byli zvykl. Snad nikdy v životě jsem neměla šedivý design, až několik minulých měsíců. Vždycky jsem si myslela, že šedá bude působit smutně a nevýrazně, ale opak byl pravdou, a necelé tři měsíce tenhle design dodával tomuhle blogu trochu šmrncu. Jenomže každý design jednou musí odejít a ten den nastal dneska. Popravdě, jakmile se začnu ptát, jestli už byste uvítali nový design, většinou už v tu dobu buď tvořím nový, chystám se tvořit nový, nebo o tom alespoň přemýšlím. Sama jsem ho chtěla vyměnit už nějakou dobu, ale vzhledem k tomu, že jsem neměla čas a měla jsem trochu tvůrčí krizi, tak jsem se k tomu nemohla odhodlat. Až dneska, když jsem od pár z vás viděla komentáře, že už byste taky chtěli nový, jsem si řekla, že prostě nějaký nový vytvořím. A tohle je to, co vzniklo. Mám ho hotový už od rána, ale tak nějak... jsem celý den váhala, jestli už ho nastavit teď, nebo ještě počkat. Nakonec jsem se ale rozhodla ho nastavit. Minulý design byl pro mě skutečně výjimečný. Byl tady od 28. února až do dneška, což je neskutečně dlouho, když si vzpomenete na to, jak jsem jednou vyměnila design během tři dnů dvakrát :D Když je tu nějaký design dýl, než měsíc, znamená to většinou, že se mi vážně hodně líbí. Když je tu skoro tři měsíce? Znamená to, že jsem ho fakt neskutečně zbožňovala, což jsem tenhle zbožňovala a nemohla jsem se na něj vynadívat... ale musel už jít. Musel jít dřív, než jsem ho začala nesnášet, jako se mi to už s pár designy stalo. Tak doufám, že se vám změna líbí :) Tentokrát jsem zvolila hodně výraznou červenou. Kdo mě zná už dýl, tak ví, že červená je moje nejoblíbenější barva a většinou alespoň malý prvek, který by byl červený, na designu nikdy nechybí. Tak tentokrát je do červené laděný celý :D Vybrala jsem fotky, které aktuálně miluju asi nejvíc. Jsou to fotky z kampaně pro brýle od Chanelu, jedna fotka z Harper's Bazaar, jedna fotka z photoshootu pro Madame Figaro, no a hlavní fotka je ta, kterou jsem zveřejnila včera. Portrét ze show Jamese Cordena, který jsem si zkrátka zamilovala. Tak... co říkáte?
* * * * * * * * *
I loooooved the 21st one. I really did. It was something completely different, especially because of these colors, I've never had grey on my design. I always thought it would be too sad, but it actually looked amazing. But... You know... when I am asking you, if I should change design... it usually means, that I really want to change it, but I still love the previous one so much, that I need to here from someone else, that he would appreciate some change. This layout was here for a looong long time. Since February 28, so that's really long time for me, considering the fact, that I once changed my design three days after the previous one. So when some design is here more than month, it means that it is realy special to me. When it's here almost three months, as this 21st one, it means two things. First, I was kind of in crisis with time and with art and also kinda lazy, so I didn't make a new one... and second, I really loved it. And I hope you loved it too, but it realy... it had to go. So I made this new one. This new one and red one. I needed some really wild colors and who knows me for a long time knows, that red is my favorite color and that this color is almost never missing on my design. Even the last one had some small red parts. I hope you like it, I used my favorite photos so far, from the Chanel glasses campaign, from Harper's Bazaar, and as the main picture, I used that amazing portrait from Late Late Night with James Corden, because I simply fell in love with it :D

20 komentářů:

  1. Oooo, tak toho si velice cením, brouku. :) Je parádní, ale to i ten předtím a předtím a předtím, no prostě všechny.. Vážně nemáš ráda ani trochu zelenou? Ani jeden druh?.. Vážně nikdy nebude zelená Kristen zde? Jen se tak ptám, já jsem greenfan Heleď ono se řekne fanblog a já si úplně představuju jak budu chodit na VŠ, přijedu domů pozdě a přidám fotky s dlouhým románem a půjdu spát.. No prostě budu jako ty! A nebo nebudu, kdo ví.. já totiž sama nevím co budu chtít zítra.. Tady jde spíš o to, o kom.. Miluju hodně famous people... Mojí láskou bude vždy Kristen, ale chtěla bych abych byla informovaná o Kristen od tebe a naoplátku bych mohla informovat tebe o někom o kom blog nemáš, ale máš ho ráda a já taky.. Ale Johnny Depp to nebude a já nevím.. Napadla mě Shailen Woodley... Ale nejsem si jistá.. Takže to je oč tu běží...Maturovala jsem z Hamleta

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímně mně se tenhle design nelíbí kvůli té červené v pozadí. Je na mě moc agresivní, výstražná, křičící a kdybych měla ten text co jsi napsala přečíst celý, tak mi asi umřou oči

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tak sem nelez, když ti to tak strašně vadí! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ang, kašli na to! :)
    Heleď ještě mě napadlo Ashley Tisdale... Kdysi jsem o ní blogovala snad 3 roky v kuse, jako je pravda že jsem se mezitím pořád stěhovala a občas k ní někoho přidala nebo tak ale pořád to byla Ashley a já jí pořád zbožňuju, i když mě štve, že už nemá tolik projektů, ale stejně pro mě zůstane nesmrtelná jako Maddie Fitzpatrick!.. Ona byla úžasná Maddie!

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Každý vnímáme barvy jinak no, a každý máme také jiné počítače, mně nepřijde, že by byla příliš agresivní, nebo že by se na ní text nedal přečíst. Holt budu muset žít s tím, že se ti nelíbí

    OdpovědětVymazat
  6. Je to sexy červená !!!! Jinak jsem si založila novej blog, moc by mě potěšilo, kdybys mě navštívila! Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:[5]: Já jsem to vůbec nemyslela špatně, myslela jsem, že autorku může zajímat, jak design působí na její čtenáře. Nenutím jí, aby to změnila. Ale ok, nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Vždyť já to beru jako konstruktivní kritiku Jen s tím už nic nenadělám, mně se líbí

    OdpovědětVymazat
  9. Keď tak opisuješ ten predchádzajúci design, je mi vážne ľúto, že som ho nevidela nastavený na blogu.. Tento je však tiež úžasný, na mojom počítači tá červená vôbec nevyzerá agresívne (;D), práve naopak, páči sa mi tu :) A páči sa mi aj ten layout, je taký originálny ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna jsem ti chtěla napsat, že si vyberu jen jednu a abys mi poradila, protože mi došlo že tam chci mít i ten seriál a 2x to stíhat nebudu (pokud mi teda vydrží) až budu chodit do práce.. Takže děkuji, poradila si mi výbornatě.. Jennifer je vlastně i moje volba z těch 2.. miluju totiž Hooka a Emmu a nechápu lidi co nenávidí Emmu Swan no chápeš to? :O
    Jo a hádej co? Dneska začínám koukat na OUaT odznova Mám totiž okno kde sem skončila a co se dělo a něco toužím vidět znova

    OdpovědětVymazat
  11. Wow! Tak tohle bylo fakt velké překvapení! Já sem přijde a vybafne na mě červená No, já už jsem to říkala hodněkrát, ale moc tě obdivuju za to, jak dokážeš dát dohromady různé fotky a udělat z toho takové koláže v záhlaví. To je pro mě nepochopitelné... a nebo jsi čarodějka! Jedno z toho to bude Prostě nádhera Angie, nádhera! Moc se mi líbí, jak je záhlaví ta stránka seklá tak zešikma :) A použila jsi mé oblíbené fotky!Jinak se tě musím zeptat. Ty už jsi určitě viděla nový díl GoT, že jo? Co říkáš na ten konec?

    OdpovědětVymazat
  12. Hele tak to s tím OCD máme společný. Mně teda nevadí, když jsou věci našikmo, ale nesnesu, když někdo nezavře dveře v místnosti, kde jsem já. Jako třeba ve škole mi to nevadí, ale doma prostě dveře musí být minimálně přivřené. Jak jsou otevřené dokořán okamžitě je zavírám Už se těším až budu bydlet někde sama. Zatím tohle moje pravidlo respektuje jenom mamka. U taty a bábi mi to přijde, že mi kolikrát nechají ty dveře dokořán naschvál. To se pak snažím uklidnit, abych nevybuchla Co se týče GoT, tak já jsem knížky nečetla, ale myslím, že někde na internetu byl článek o tom, že se tvůrci seriálu odchylují docela hodně od knížek a že seriál skončí dřív, než Martin vůbec tuhle sérii dopíše. Takže možná proto to tak pozměnili.
    Hele já mám Sansu taky moc ráda a tohle si prostě nezasloužila! Já myslím, že ona si toho už vytrpěla fakt hodně a tohle byla poslední kapka. Ale myslím, že se asi začne něco dít, co jsem tak koukala na ukázku k další epizodě. Třeba se Theonovi nějak restartuje mozek a Sanse pomůže (taky by jí mohl říct, že jí vlastně bratry neupálil!). A rovněž doufám, že Ramsayho čeká hrozivá a bolestivá smrt! Člověk přemýšlí nad tím, jestli víc nesnáší ho nebo Joffreyho. Zrovna dneska jsem na facebooku viděla obrázek - nahoře fotka Joffreyho a u toho "I can't hate anyone more than Jof-" pod tím fotka Ramsayho "Never mind" - tak tohle docela dost vystihuje moje emoce! Já doufám, že Sansa povolá na pomoc Brianne a ta ho rozseká na cimprcampr! No jsem teda docela dost zvědavá, jak to bude pokračovat.
    Mimochodem nevíš, jak to bude s Aryou. Co oni to tam vlastně v tom chrámu dělají? Nějak tomu nemůžeme s taťkou přijít na kloub

    OdpovědětVymazat
  13. Angie, tak jsem četla tvoje písemné vyjádření k letošnímu didaktickému testu a asi tě hodně zklamu... Upřímně? Já Jidáše nevěděla a co hůř já ho vážně do té doby ani neznala, ale víš stydět se za to nevím.. U nás na škole jsme tohle neprobírali ani v dějepisu ani v literatuře.. Ono celkově se u nás nestíhalo věcí.. A když jsem přišla domů a zeptala jsem se doma všech na tuhle otázku tak mi nikdo nebyl schopný říct odpověd a když jí jim řekla, tak řekli, že už to určitě slyšeli, ale vážně by v tu chvíli nevěděli.. Ale zase na druhou stranu poučíš se z toho, zjistíš si to potom na internetu a najednou to víš a si zase o něco chytřejší...U nás ve třídě to věděla jedna holčina a to sice holčina co chodí pravidelně do kostela, ale nikdo jiný u nás nevěděl.. Lidi psali slova jako Hercules a Satan což je pitomina a to vím i já, já tam nenapsala nic, protože jsem fakt nevěděla...Tím jsem jenom chtěla říct, že ty dělíš lidi na 2 skupiny ti co vědí a nevzpomenou si a totální idioti, co netuší vůbec... V tom případě patřím asi mezi totální idioty, protože za celý můj život sem neslyšela jméno Jidáš Iškariotský a zrada Ježíše, tohle všechno jsem si zjišťovala až po tom testu..A celý ten tvůj článek mě vlastně přiměl k přemýšlení o tom, kolikrát doma dostávám za to že jsem debil, kolikrát v životě mi doma řekli, že jsem debil, když jsem nevěděla věc kterou lidstvo považuje za základní... Ale říkám si, všechny ty základní věci se dozvídáme postupem života, nevíme to všechno hned... A vždycky to musíme od někoho někde slyšet.. Sami nevíme co ještě nevíme...
    Já doma poslouchám pořád že jsem úplně blbá a k ničemu a že by bylo líp kdybych ani nechodila na vysokou protože jí prý stejně neudělám a bude to zbytečně stát peníze...
    Ale nemyslím si, že jsem blbá proto, že nevím něco o čem jsem v životě předtím od nikoho prostě neslyšela.. Vážně jsem se o tomhle jménu dozvěděla až letos u maturit...
    Upřímně ale poprsí Pallady jsem věděla že je vyskolňované a že je to Athéna... A spousta jiných si na to taky stěžovalo ale teď si říkám, no tak to zřejmě nevěděli nebo nevnímají tyhle věci..Nevím.. já si nestěžovala za celu maturitu na nic.. AJ jsem měla všechno na 95% a z čj jsem měla sice jen 70% z didkaťáku a 80% ze slohu ale myslím si, že to udělat šlo, takže ty stížnosti taky nechápu, protože u nás to dali úplně všichni na škole..No to je snad všechno, tak snad si nebudeš myslet že jsem úplný idiot teď.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Promiň, omlouvám se!!.. Tohle jsem nechtěla..!!A už vůbec jsem tím nemyslela aby ses omlouvala za to cos psala, vždyť máš pravdu... Asi jsem to špatně podala.. Promiň, promiň, promiň......

    OdpovědětVymazat
  15. A ty moje komentáře smaž.. :)

    OdpovědětVymazat
  16. tak tie fotky si vybrala fakt dobre veľmi sa mi páčia tak je skvelé, že si ich zakomponovala do desingu a vydaril sa ti veľmi dobre

    OdpovědětVymazat
  17. Teda tak ty si nám ho vskutku vytvořila!:)) Děkuji, děkuji....je to opravdu pecka! Jednak to záhlaví, nemůžu uvěřit, že si tam dala portrét od Jamese...já tu fotku miluju a jakmile na ní kouknu, musím se usmívat Plus úžasně zakombinované i ty další fotky, takový krásný mix jejich nejlepších fotek z poslední doby...to je super Navíc tam ty citáty, hádám, že jsou Kristen, nemají chybu, to je jedna radost číst tato moudra a inspirovat se:) A taky se mi líbí jak se ta stránka zvyšuje, ten předěl mezi stránkou a záhlavím (jak se tomu sakra odborně říká? ) a pak jak je tam ta sovička..je to sovička že? A ta ČERVENÁ....ta mě nadchla nejvíc, miluju tuhle barvu a na designech se nevidí ani náhodou, jsem tak ráda, že si ji použila, bože, to je prostě pravá barva! No jééj nemůžu se přestat rozplývat, opravdu výborná práce Angie.! Klobouk dolů! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jelikož miluji červenou barvu, tak si mě tímhle layoutem opravdu moc potěšila!

    OdpovědětVymazat
  19. Ach jo, já zas nic nestíhám komentovat! (zas? pořád! do pekla se mnou!) Já na to tady koukala s otevřenou pusou už ve středu a nevím, kde jsem nechala hlavu, že jsem zapoměla na komentář...v poslední době (týdnech...měsících) se mi to stává často a pak to taky tak vypadá No Angie, tohle se ti prostě zase povedlo! Už jsem říkala, jak tvé designy zbožňuju? Nejsem si jistá, ale kdyby ne, tak tvoje designy zbožňuju hrozně moc moc moc! Tenhle je úplně parádní, moc se mi líbí to kouzelný záhlaví, vybralas samý skvělý fotky...a barevná kombinace je prostě perfektní, líbí se mi to moc, parádní změna :)

    OdpovědětVymazat
  20. Minulý design jsem zbožňovala, určitě si všimla, že já naopak nikdy nezapomenu na šedou v designu. Ale tenhle je opět úžasný, moc se mi líbí. Aspoň se to trochu osvětlilo. Barvy k sobě skvěle ladí a fotky si vybrala krásné ♥

    OdpovědětVymazat