pondělí 7. dubna 2014

AmeUl news: Nima Nourizadeh tweets about Kristen

No do psí boudy, zrovna jsem dokoukala první epizodu 4. série Hry o trůny (už asi před třema hodinama, no nevadí :D) a je to vážně úžasný! Čekala jsem na něj rok a rozhodně nejsem zklamaná, jen mě štve, že další díl bude až za týden :D Ale ta za to bude vážně úchvatná! Svatba... no dobře, nebudu nic říkat :D Ale je jasné, že tahle série bude opravdu výjimečná, hrozně moc se těším, co bude dál :) Teda já tak trochu vím, ale těším se, jak to natočili :D No, moc se toho teď kolem Kris neděje, tak jsem se rozhodla zveřejnit i tenhle krátký tweet, který tweetnul na svůj twitter (to je věta :D) režisér filmu American Ultra - Nima Nourizadeh, jehož jméno si nikdy v životě nezapamatuju. Oznamuje tam, že se setkal s Jessem a Kristen, s jeho hlavními postavami a že natáčení začíná za týden. Tuším to tam psal v pátek nebo nějak takhle, nejsem si už jistá, možná v sobotu. Natáčení začíná už za pár dní a já jsem z toho nadšená :) Jinak teda další věc, která vyšla najevo je, že finální barva vlasů Kristen by měla být meruňková, což by mělo vypadat nějak asi takto< Vážně se nemůžu dočkat, až to uvidím, jak to bude vypadat, ale upřímně si jí moc nedovedu představit :D Bože, teď jsem se před chvílí fakt vytočila. Někteří lidí si nevidí do huby. No nevadí, musím běžet, mějte se.
Holy cow, I just watched first episode of Game of Thrones season 4 and it was amazing! I love it, I totally love it, amazing!!! I can't wait to see the next episode, It will be EPIC! Wedding of ... okay, I won't spoil anything, but I loved it. This season is going to be great. Anyway, there is nothing to write about actually, so I decided to post at least this little thing. The director of American Ultra wrote on his official twitter a message about AmeUl and about Kristen. Kristen is already in New Orleans and the set is about to start in few days. Another thing, which showed up is, that the color of Kristen's hair should be color of apricot in the end. It looks kind of like this< So I kind of can't wait to see the final product on Kristen's head, but I can't really imagine her to have this hair color :D Oh god, I got pissed now, really pissed. Anyway. See ya later and check out the new episode of Game of Thrones if you're watching the show, it's amazing.

11 komentářů:

  1. Ty spoilerářko! Nic neříkej už!! Já už se maimálně těšim Tyjo, teď jsem dokoukala jak ten skřetův bratr zachránil tu blondýnu před tim medvědem.. To bylo tak sladký :3 <3 Jmenuje se Chaime? tyjo já už jsem tak zvědavá! Snad budou BTS No s tou barvou si jí neumim  taky představit

    OdpovědětVymazat
  2. No já právě koukám s titulky a tam maj napsané Jamie, a mě to přišlo divný, protiože nějaké díly jsem viděla myslim česky a tam právě vim že mu řikali Chaime, to se mi líbí víc Ale tak vim jak se to píše, tak dobrý Jojo <3 No já koukala na tn článek s rozhovorem, chtěla jsem si ho přečíst, ale radči si počkám, přece jenom... Pak si ho přečtu! :) a je normálně po 3x10 už 4x1? Protože já na ulozto viděla něco 4x0..? ALe to bylo v rychlosti, tak je možný že jsem se překoukla, nebo nevim

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na ten film, bude to zase něco jiného..:)
    Uf, už jsem se lekla, že budeš ty trůny popisovat, ještě jsem je neviděla..jen co se po noční vyspím, kouknu na to..

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, já začínám koukat na GOT, tak jsem zvědavá :) A na začátek natáčení jsem ještě víc zvědavá Na všechno jsem zvědavá

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé.. až nakonec světa pokaždé... Já doufám, že už zapustím kořeny a zakotvím.. Teda, zlato moje..! Tys mi tak chyběla.. ty naše slohy.. ani nevíš jak.. Když jsem začínala s blogem a poznala Katie* byla jsem tady párkrát a vždycky jsem si hrozně moc přála být s tebou spřátelená, ale říkala jsem si, že tak luxusní blog o Kristen by mě nevzal.. fakt jsem si to myslela..!! Pak jsem hodně často četla tvoje dlouhý slohovky a od té doby jsem tak nějak se začala taky vykecávat na blogu... No a pak přišel den D a já to zkusila.. to jsem byla ještě jako Mallory myslím.. .. bože to byly doby, kdy jsem ještě jela ve fan blogu
    Od té doby si za mnou šla světa kraj v blogovém světě.. A stala ses mojí nejmilovanější blogerkou.. a taky kamarádkou.. kolikrát si mi pomohla, když jsem ti psala na e-mail...
    Nevím ani proč,... tohle všechno už víš, ale přijde mi důležitý ti to pořád psát..
    Vážně doufám, že nám jednou vyjde setkání v Praze...
    To zní pomalu jako film... SETKÁNÍ V PRAZE...
    Hey yeah!

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: To jsem já Rose*

    OdpovědětVymazat
  7. Angie!!! Přemýšlela jsem a něco mě napadlo, chtěla bych něco totiž zkusit.. Ale potřebuju tvůj souhlas Takže směr e-mail až budeš mít čas..

    OdpovědětVymazat
  8. Já se teda přiznám, jo... Fakt doufám, že si zítra Kristen zajde někam oslavit své narozeniny a bude z toho hoooodně fanouškovských fotek! Ne, nechci, aby ji při tak super dni rušili, ale mohli by ji fotit jen zpovzdálí, abychom viděli její vlasy, protože už chci vážně vědět, jak to ve skutečnosti vypadá! A taky doufám, že AU nebude jedním z těch kousků, kdy se většina věcí natáčí ve studiu, prostě musí do ulic a basta!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak super :) Jojo, já si ho ráda přečtu, jen jsem se bála kvůli těm spoilerům Pak si ho přečtu celý :) Já toho o ní nebudu vědět víc Mě se líbí víc Chamie, takže tak

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem z toho tvýho komentáře málem skončila pod stole, jak mě rozesmál! Ano, ty opravdu víc psát nemusíš :-*

    OdpovědětVymazat