neděle 30. června 2013

Loučím se s Vámi, moji drazí.

Ahoj lidi. Moc jsem toho teda nenastavila, ale už na to nemám čas.
Je tam alespoň něco každý den a nebudu dlouho zase tak dlouho, tak doufám, že nepřijdu o moc novinek.
Myslím, že se tu občas mihnu a zkouknu nějaké komentáře nebo jestli se mi zveřejnily články, ale hádám to nebude moc často. Obíhat určitě nebudu, na to asi nebude čas, tak mě prosím omluvte z různých kontrol, pokud někdo někde nějakou budete mít... a až se vrátím, tak konečně udělám ty ikonky pro affs :D
A kam, že to vlastně jedu? Jedu do Karlových Varů na Mezinárodní Filmový Festival.
Jak to tak znám, tak spíš jedu do Varů za kámoškou, budeme chodit po městě, kecat, dělat kraviny, psát, fotit a půjdem tak na dva filmy, možná :D Sehnat lístky je tam fakt těžký, spíš budem muset mít štěstí no. Ale tak třeba ho mít budem :D
Tak se tu mějte famfárově.
-Angie.

Prázdninový hiatus 30. června - 6. července 2013

10 komentářů:

  1. Tak to si to tam parádně užij! Já bych do Karlových Varů na filmový festival jednou ráda jela... Hlavně letos, když tam byl/je Travolta

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si to ve Varech! Přiznám se, že na FF jsem tam byla jen jednou a to už je dooost dlouhá doba zpátky, ale i tak to bylo super Ale viděla jsem Dannyho DeVita, který byl úžasně milý
    Btw. díky za připomenutí Hry o trůny! Stydím se, že jsem na ně zapomněla!

    OdpovědětVymazat
  3. Vezměte mě sebou! A nekecej, že je už pozdě..

    OdpovědětVymazat
  4. Tam to mám celkem daleko, jinak bych tam jela taky Doufám že si to tam pořádně užiješ a hlavně se vrať s pořádnými zážitky, se kterými se s námi podělíš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé na filmový festival? Tak to ti vážně závidím! Já bych se tam taky jednou chtěla podívat. Tak si to užij a pozdravuj Johna Travoltu!

    OdpovědětVymazat
  6. Na filmový festival by som aj ja išla Hlavne si to uži :)

    OdpovědětVymazat