čtvrtek 1. srpna 2013

Comic-Con Madness 0.5 - San Diego ComicCon 2011 - The Twilight Saga: Breaking Dawn, pt.1 Press Conference

A skáknem si zase do jiného roku, ten 2009 je sice super, ale aby to nebyla taková nuda, mám pro vás rok 2011, který byl pro Kristen výjimečný, protože tam nebyla jen s Breaking Dawn 1. částí, ale i se Sněhurkou a lovcem. No, to je to, co si o tomhle Comic Conu pamatuju... ale ne, mám ještě pár věcí. Musím mít aspoň ještě dvě, protože jsou tu dva další články z tohohle roku :D Pamatuju si, že Kristen měla vlasy jak idiot v roce 2009 a Robert v roce 2011 s tou napůl vyholenou hlavou :D Tak si užijde video :D
* * * * * * * * *
Jump to another year. Today year 2011. This is full Press Conference of Breaking Dawn pt. 1. I love it, totally, like always :) Year 2011 was special. Special for Kristen, because she wasn't there just with The Twilight Saga but with Snow White and the Huntsman too. And what else I remember about Comic Con 2011... well, actually not so much things. But I remember, that in 2009 had Kristen terrible hair and this year had terrible hair Robert. He looked like an idiot with that half-shaved head :D Enjoy video :D

2 komentáře:

  1. Tady byla extrémně cute, vlastně oba dva měli své momenty Kristen mě dostala, když zaklela a pak se omlouvala, protože tam byly i menší děti I když... nejsem si vlastně jistá, jestli to nebylo až v roce 2012, ale... asi ne Mám v tom vážně bordel

    OdpovědětVymazat
  2. Každopádně to video je super! :) zrovna tuhle jsem se koukala na Remember Me s Robem a dokázalo mě to rozplakat..:/ Sněhurku a Lovce jsem ještě neviděla ale plánuju

    OdpovědětVymazat