pondělí 31. prosince 2012

Happy New Year!

Ahoj lidi. Nemám teď vůbec čas... respektive mám, ale neměla bych mít, měla bych makat, protože jinak jsem v pytli:D Každopádně hádám, že toho moc nepřidám do konce týdne, protože kdybych se zdržovala přehnaným psaním, tak jsem totálně v hájíčk:D něco málo přidám, ale nebudetoho moc, hádám. Každopádně jsem vám chtěla popřát skvělýho Silvestra a šťastný Nový Rok... jak vidíte, tak jsem doma, no jo no, je to možná trapný :D ale mně to ani tolik nevadí. Tak šťastnej novej rok 2013. 2013, buď na mě hodnej. Buď lepší než 2012. Potřebuju to.
* * * * * * * *
Hi guys. I don't have any time for blog now. Last few days. And I hate it, yes, I do, but I can't do anything with it. I will probably not write till the end of this week, but I am not sure about that. We'll see. Anyway, I want to wish you great evening and Happy New Year 2013! 2013, be good to me. Be better, than 2012. I need it.

animace je z tumblr.

16 komentářů:

  1. I Tobě přeji úspěšný vstup do Nového roku 2013! Ať se daří! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja ti prajem šťastný Nový rok! :) Uži si ho :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aj tebe štastný nový rok:) Nech sa ti darí :)

    OdpovědětVymazat
  4. I tobě šťastný Nový rok, snad bude lepší, než ten předchozí

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem na tom stejně,ale stejně dělám něco jiného než bych měla dělat :) A přeji ti jen to nejkrásnější :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak to udělej, ať můžeš být zase tady :)

    OdpovědětVymazat
  7. Šťastný Nový rok!! Ať se ti všechno podaří:)

    OdpovědětVymazat
  8. (Vybrala jsi skvělou animaci!)
    Já ti přeju do Nového roku jen to nejlepší, hlavně bez problémů zvládni maturitu a ať si vybereš vysokou školu, která tě fakt bude bavit :) A s tou poslední větou naprosto souhlasím! ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Aj tebe prajem Šťastný Nový rok aj ed trucho neskoro

    OdpovědětVymazat
  10. Krásny blog :) ... Pokiaľ máš rada Roberta Pattinsona, môžeš sa pridať do jeho fanklubu tu: http://the-best-twilight-saga.blog.cz/1107/fanclub-robert-pattinson ... ak nie, ignoruj prosím ;)

    OdpovědětVymazat
  11. DŮLEŽITÝ ČLÁNEK NA MÉM BLOGU!!!! Jinak opožděně přeji také Happy New Year *

    OdpovědětVymazat
  12. Souhlasím, minulej rok na mě byl taky řádně zlej! + Dodatečně ještě přeji Happy New Year :)

    OdpovědětVymazat