úterý 18. června 2013

7 komentářů:

  1. S těma zdrojema tě naprosto chápu - nevím, jakej je důvod, ale fakticky jsou weby z Chile, Brazílie a podobných zemí takový... aktivnější Každopádně pořád tak nějak zůstávám věrná svým oblíbencům, ale nejvíc informací stejně získávám z Twitteru, kde to frčí nejrychleji
    HBG je miláček, co? On je takovej správně zakřiknutej, mi přijde Ale za těch pět let jsem si k němu a k Deanovi, Robovo bodyguardovi, vytvořila jakýsi podivný vztah, vážně mi jsou oba sympatičtí a svým způsobem mi k nim neodmyslitelně patří Pamatuju si, že jsem plašila, když se Kris na TIFF ukázala bez HBG!
    Johnny Depp je kádr na druhou, nedivila bych se, kdyby i paparazzi měl v malíku Zbožňuju toho chlapa, mohli by si s Kristen někde zahrát společně

    OdpovědětVymazat
  2. to je úžasná animace a chci tu košili, co má na sobě Kristen..

    OdpovědětVymazat
  3. I tak ti posílám adresu na novou adresu :) - http://www.rafanadal.cz/2013/06/vitejte-na-zvucnejsi-adrese-2/#.UcHdzeecSgoAnimka je úžasná, i ta "špinavá" akce

    OdpovědětVymazat
  4. neverím, blog o Kstew a Twilight! :O sorry, ale všetky boli preorientované na TVD alebo zrušené, paráda, že sa tomu venuješ hej, Charlie je naj a niet sa čomu čudovať, keď je Brit :P

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: a tá animka z Garrettom, to je tiež kus

    OdpovědětVymazat