neděle 23. června 2013

Interviews 2012: Kristen about SWATH for FILM

Ahoj lidi. Včera večer jsem tak hledala animace, které bych mohla použít jako animace dne, když jsem tak líná dělat ty vlastní :D respektive spíš nechávat dělat ty screeny, páč mi to hrozně zpomaluje comp a všechno se seká, až jsem narazila na jednu animaci z rozhovoru, který jsem nikdy v životě neviděla. Což je docela dost neobvyklý, když si vezmu, jak hrozně jsem kolem SWATH vyšilovala. Viděla jsem snad všechno, co se kde stihlo objevit, ale očividně jsem se zmýlila, protože tohle jsem neviděla. Nevím, jak je to možný, ale prostě jsem ho neviděla. Což znamená, že jsem ho ani nezveřejnila a to znamená, že jste ho vy sice možná viděli, ale tady na blogu není, a tudíž jsem vás ochudila o fakt hrozně pěknej rozhovor, kterej se mi strašně moc líbí, je skvělej :) Je docela neobvyklej, spíš je to tak, že Kristen celou dobu mluví o Snow White and the Huntsman, o natáčení a tak a není tam jinej záběr než z filmu nebo na Kris, které to tam mimochodem vážně hrozně moc sluší. Je tam taková přirozená, alespoň mně to tam přijde a klidně můžu jen poslouchat její hlas, je to takové uklidňující :D ale zároveň je jí i rozumět, když je člověk zvyklej na její hlas tak, jako já. Narozdíl od spousty lidí mluví Kristen srozumitelně :D Takže se určitě koukněte. Pod videem z youtube je odkaz na lepší kvalitu na vimeu, ale to se nedá zveřejnit na blogu, tak pokud to chcete bez španělskejch titulků a v lepší kvalitě, tak stačí kliknout na odkaz. Ten rozhovor je pro FILM... což je asi nějakej magazín, těžko říct, každopádně jí to tam sekne a mně se to video celé hrozně líbí, takže si to určitě pusťte. By the way jsem začla ukládat staré fotky z 2009, tak to možná částečně poukládám do galerie, už tu dlouho nebyl nějaký větší gallery update...
* * * * * * * * *
Hi guys. Yesterday evening, I was searching for some new animations to animations of the day, because I am lazy to make my own ones... and I found animation from one interview, which I have never seen. Which is actually pretty weird because I was watching all interviews and videos about Snow White and the Huntsman, or I at least thought I was. The point is, that I am so mad at myself, because I've never seen it before, so I did not publish it. So I am publishing it right now. I love it. I would probably let it be, if It was some normal interview, but I love this one so much, it's not very usual one, it's more like, she's just talking about Snow White and the Huntsman and I love it. So enjoy it. Here is version from youtube, which I could publish here, but under it is link for better quality... without spanish subtitles... :D She looks amazing and I can just listen her voice :D but she talks quite understandable, I got used to her voice, so I understand what she says even when I listen it and write this in the same time :D

4 komentáře:

  1. dík, užili sme si, spolužiak si dolámal dva prsty na nohe a narodeniny strávil na pohotovosti, zajtra ide na operáciu - drôty mu tam idú dať... kam ideš na školu?
    do pekla, keby bývam v Prahe, tak by ma mama určite pustila, ale to je tak na prd, že bývam na SK, tu ani *** nie je :(
    no v tom Mekáči teda bolo nočných vtákov predavač za pokladňou sa normálne potešil, keď som tam prišla a rozprávala jemu zrozumitelnou rečou
    aj tie moje a kamkyne blogy fungujú, aj keď s reklamami od blogu.cz ale články tam neboli pridané dva roky, na žiaden z nich
    mne je tiež názov tvojho blogu povedomý, ale tolko blogov som už prešla... ale snažím sa sem dávať, čo aj dávam, veci, ktoré ma zaujímajú, MUSE, HURTS, pesničky... všimla som si, že žiaden blog nie je o HURTS a pritom majú nespočetne vela fanúšikov... v ČR dokonca získali platinovú dosku, alebo bronzovú za predaj nového albumu - ktorý bol v predaji cca 2 týždne, keď bol ten kocert v Prahe a aj poďakoval Theo aj Adam,s trašne boli zlatí, ale to oni vždy :3 ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Znám holky (přes FB), které se snaží být jak Kristen - co se mluvení, gestikulací, outfitů a celkově stylu týče. Je to někdy zábava sledovat :) I když mám ráda originalitu než se na někoho podobat, no některé jsem si oblíbila, ale pořád platí, že být sám je lepší, než kopií... To mě tak napadlo

    OdpovědětVymazat
  3. Kdy budou pro affs ikonky?
    Ve Wimbledonu držím silně pěsti Rogerovi, Wimbledon je prostě jeho, tak jako je Rafův Roland Garros. No na druhou stranu, pokud vyhraje Rafa, dostane se na druhou pozici ve světovém žebříčku, což je úžasné a tím pádem bude mít blíže k prvenství do konce tohoto roku! Ve čtvrtfinále budou hrát Rafa+Roger, takže mám dilema Nebudu však lhát, že budu myslet na Rogera, aby se dostal přes něj do semifinále a pak finále, no když tak bude s Rafou, budu nadšená, po tom jak se vrátil na kurty je lepší než kdykoliv předtím a to mě těší (vůbec ne zaujatě, ale podle toho, co vidím)... Oh, už stačí, nebudu ti to tu spamovat

    OdpovědětVymazat
  4. Ta inspirace teda moc dlouho nevydržela, ale snaha se cení..D

    OdpovědětVymazat