úterý 25. června 2013

Camp X-Ray news: Peyman Moaadi joins the cast

Musím konečně udělat tu rubriku Camp X-Ray... jsem tak líná to tu organizovat :D Ale musím, mám tu hrozný nepořádek. Možná ještě větší než v tý galerii a to je co říct. Neměla jsem včera zrovna náladu něco přidávat... začala jsem s doplňováním galerie, ale pak mě to nebavilo. Byla jsem u doktorky a ta, místo aby mi řekla, že jsem zdravá a všechno klape, ale ona mi místo toho dala papír na krev a musím jít na testy, z čehož jsem vážně odvázaná :D Takže asi nejsem zdravá, i když jsem se rozhodla na to kašlat a prostě se prohlásit za zdravou, protože mi je dobře. Možná sice umírám :D :D :D ale je to dost nepravděpodobný, jen je to hroznej vopruz. Nicméně o tom jsem mluvit nechtěla. Mám pro vás dneska jednu novinku, která se týká již zmiňovaného Camp X-Ray. Do role Aliho totiž nebyl obsazen k mému velkému zklamání Mido Hamada, ale někdo jiný. Tím někým jiným je Peyman Moaadi, který hrál v Oscarovém snímku "Rozchod Nadera a Simin", který vyhrál v kategorii cizojazyčný film. Z téhle informace radot vůbec nemám, protože jsem strašně fandila tomu, aby roli získal Mido. Nicméně v zásadě proti tomuhle herci nic nemám, protože ho ani neznám, jen jsem trochu zklamaná, že konkurz nevyhrál ten, komu jsem fandila. Fakt se mi na tu roli hrozně hodil.
Ještě jedna další informace ohledně jedné postavy, a to konkrétně o Ricovi, kterého si má zahrád Joseph Julian Soría. Rico má být podle nejnovějších informací jeden z nejbližších přátel Cole - postavy Kristen. No, pokud chcete vidět aspoň ukázku toho, jak Peyman hraje, našla jsem vám na youtube trailer na Rozchod Nadira a Simin. Ten film jsem neviděla, přestože jsem docela chtěla, ale zatím na to nebyl nikdy čas.
* * * * * * *
I have to finally create a category for Camp X-Ray, I am so lazy to organize stuff at this site :D But I have to, I don't have mess just in gallery... here is maybe bigger than there :D Anyway, I didn't have mood for publishing anything yesterday, even that I had some things to write about. I went to see my doctor and she sent me to some blood tests, so I was kind of depressed, that I am not healthy, that there is still some problem. I hate it. But I don't care anymore. I just go out, I am not ill, I feel good. So... Maybe... I'm dying :D but I don't feel like I was... so.. Anyway, I have for you another Camp X-Ray news for you today. Another person joined the cast. The role of Ali, which I hoped will get Mido Hamada, will play Peyman Moaadi, who starred in an Oscar-winning foreign movie "A Separation". Which is not good information in my point of view, because that means that Mido will not play this role. I was so excited about his perormance... I don't have anything against this guy, but I loved Mido for this role...
Another information is shortly about Joseph Julian Soría, who will play Rico. His character is supposed to be one of the closest friends to Cole - Kristen's character. If you want to see Peyman act, here is trailer to "A Separation" movie.

2 komentáře:

  1. On určitě nebude tak marnej, zatím se na ten projekt opravdu těším, protože zní vážně zajímavě - což mě nepřekvapuje, Kristen si vybírá jen samé zajímavé projekty, ale prostě nějak tuším, že to bude síla Já celkově u většiny dramat trpím a nadávám na všechny, kdo ubližujou nebo jsou jen hnusní na postavu, kterou si hned na začátku oblíbím, a když to v tomhle případě bude Kristen, jsem už dopředu jasná
    S komentáři souhlasím! Ty rádoby návštěvníci, co zanechávají reklamy, jsou fakticky super a hrozně se na ně vždycky těším    Ale zas sem tam zaznamenám jméno někoho úplně nového, kdo se zatím neprojevil, a když napíše něco povzbudivého, je to neskutečně super pocit
    A milion, no Po roce a půl, dřív ta stránka poměrně frčela

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to s milionem nebyl úplně blog, prostě web, kam lidé přispívají svými povídkami A ta návštěvnost se udělala úplně sama, prostě si ho lidé oblíbili :)) Jak jsem jednou psala, i já měla přímo o blog o Twilight sáze a tam jsme taky mohly na taková čísla zapomenout, i když ve svých nejlepších časech se tam dokázalo ukázat i něco přes 300 lidí za den, ale rozhodně to nebylo nic velkého
    A fakt mě děsí, jak si v některých věcech jsme podobné Taky mě On the Road moc nebere, ani jeho promo mi nic moc neříkalo, přitom třeba takový Garrett Hedlund je fakt výstavní kousek Kdysi, nějak v době, kdy se prohlásilo, že tam Kristen bude hrát 100%, jsem četla i knižní předlohu a prostě mě to nějak... nezaujalo. Film jsem samozřejmě viděla, ale není to takový ten typ filmu, který bych si mohla pouštět pořád dokola. Ale jak píšeš - nejvíc nadšená jsem za poslední dobu byla ze SWATH, i když musím přiznat, že mi chvíli trvalo, než jsem se dokázala odprostit od toho všeho, co s tím filmem mám spojené Ale patří do trojice mých nejoblíbenějších s Kristen, což už něco znamená
    A ano! Také čichám úspěch - i když myslím, že to nebude v žádném případ kasovní trhák, i tak to bude film, který bude mít hloubku

    OdpovědětVymazat