středa 26. června 2013

Gallery update 15.1: New photo from New Orleans

Ahoj lidi. Tohle je 70. článek tenhle měsíc, to je dobrý... teda na mě je to dobrý :D já vím, že spousta lidí dokáže přidat klidně 200 článků, já k těmhle lidem nepatřím a nikdy patřit nebudu, protože většinou nemám čas nebo náladu přidat víc jak 6 článků denně. A i to se stane málokdy. Takže pro mě je 70 článků opravdu úspěch :) A to ještě není konec měsíce, možná to zvládnu vytáhnout na 80 :D to by bylo hustý :D To asi zvládnu, ještě pár dní mám :D Tak to bude hustý :D Nicméně mám pro vás teď jednu další fotku s fanouškem, je to fotka z New Orleans,údajně z 21. června. Kristen to moc sluší a i se tam usmívá, vypadala krásně a ten týpek je očividně dost nadšenej z toho, že se s ní mohl vyfotit :D
* * * * * * * * * *
Hi guys. This is 70th arcicle this month, that's good... I know, that many people are able to publish over 200 articles every month, but I am not that kind of blogger. I don't have time for it and I don't have even mood for publishing more than 6 articles per day usually. So... 70 articles... it's cool. And it's not the end of the month yet, so it's totaly amazing :D Anyway, I have for you another fan photo from New Orleans in Lousiana. Kristen looks there really beautiful and that guy looks really happy, that he could have a picture with her. I don't know from which day it is, I've read that from June 21, but it doesn't really matter, the important is, that she looks great :D

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

6 komentářů:

  1. To si fakt dobrá :)
    Pekná fotka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kristen je na té fotce úžasná ♥

    OdpovědětVymazat
  3. úžasná fotka, slušelo jí to moc. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Byron je sympaťák, kdo by se neusmíval Kris se moc neusmívá, je to škoda, protože s úsměvem je 1000x krásnější!  A vypadala super! Chci s ní taky fotku!Přes 70 článků jsem měla myslím jenom jednou, za měsíc Teď bych ti musela počítat, ne jak na blog.cz kde to snadno zjistíš Jinak dívám se na Rogera a mám chuť řvát Sakriš Feďouši!

    OdpovědětVymazat