čtvrtek 20. června 2013

6 komentářů:

  1. mne mama tiež zatrhla MUSE v Prahe... ale ten týždeň som mala aj stužkovú, ale to by som stihla... tie lístky na nich sa začali predávať na začiatku letných prázdnin a to ma ona nechcela pustiť... ptm ma pustila na moje narodeniny (1.10.) a to už boli drahé lístky a nemala som s kým ísť..
    veru, od Paramore sú tie staršie pesničky lepšie, ešte album Brand new eyes sa dá, ale tento nový už vôbec, podľa mňa... ja som ich ešte počúvala, keď len začínal twilight ošiaľ
    tak nedýchateľne bolo aj na HURTS, ale to bolo v marci - vonku zima ako v prdeli a po koncerte upotené a z tepla do tej kosy nemali sme ani prespanie, išli sme len na koncert a vlak nám išiel ráno 5:40 tak sme išli do mekáču na Václaváku a tam sme boli min. 4 hodiny! a 3 z nich som prespala kamošky ma budili, lebo že som chrápala
    mne Jacob stále lezie na nervy s tým už nič neurobíme
    ja som sa tiež od toho odpútala, pravdaže tiež sú tu tie chvílky, že mi to chýba... ja to neskrývam, len sa mi nechcelo cedulku robiť na to xDD ono to v menu je, všetko, len som lenivá otvoriť photoshop... tak ale v tomto teple... dnes odchádzam s pár spolužiakmi na chytu na poslednú paťbu, všetci sme zmaturovali a sme prijatí na školy (ja mám v pondelok ešte len prímačky), tak to ideme "trochu" osláviť takže ak mi dáš koment na blog, tak sa ozvem v nedelu až :P

    OdpovědětVymazat
  2. ten film je úžasný..teda ne nejlepší ze všech, ale líbil se mi..a animace je cool. :)

    OdpovědětVymazat