středa 19. června 2013

4 komentáře:

  1. Má tady skvěle udělané ty oči. :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mám na blogu celý rozcestník o TS, o jednotlivých dieloch, hercoch, galáriách, len to mám skryté takisto aj TVD majú šťastie, že to bola len vidina! tak ako, mne to nedalo, lebo veď Alice "nevidí" vlkolakov, takže tam bolo niečo rozporuplné
    Garrett je charakter sám osebe už v knihe :P a tie jeho zabité hlášky on hrá v Hobitovi? videla som začiatok... a koniec, ostatné som rpespala dlhé, nudné, pre mňa nezaujímavé, vrcholne a to má byť pokračovanie... ale men stačí bohate pozrieť si trailer xD

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle animace je super, celý ten rozhovor byl celkem vtipný Tak trochu mi chybí ta jistota, že se nějaký film objeví, přeci jen u TW byla jistota, že tu jsou ještě nějaké díly, teď musíme až moc doufat, že se jí naskytne nějaký dobrý projekt, který by se jí zalíbil Je mi líto, že se nekoná Focus, hrozně ráda bych jí viděla v nějaké romantické komedii, i když si nejsem jistá, jestli se toho někdy dočkáme

    OdpovědětVymazat