středa 5. června 2013

Camp X-Ray confilmed + another new role for Kristen

Ahoj lidi, jak se máte? Přála jsem si z celého srdce, aby se objevila nějaká novinka, o které bych mohla napsat. Sice jsem začala ukládat fotky z roku 2002, ale to mě nějak nebaví, když jsem nemocná, hlavně to zabírá hodně času a mě z toho pak bolí hlava. A opravdu se novinka objevila. A vlastně ne jedna, ale hned dvě, což je vážně skvělý :) Můžu vám teď oficiálně sdělit, že bylo potvrzeno, že Kristen skutečně bude hrát hlavní roli ve filmu režírovaném Peterem Sattlerem Camp X-Ray, o kterém jsem vám nedávno psala. Samozřejmě se ještě může stát něco, co by tomu mohlo zabránit, ale prozatím to vypadá, že ta role patří Kristen. Nicméně to není jediná zpráva, kterou pro vás ohledně rolí Kristen přináším. Kromě téhle role se totiž vyskytla ještě další, kterou si Kristen možná tohle léto zahraje. Nevím, jak moc jisté je tohle, ale zdá se, že by to mohlo být velmi nadějné. Kristen by se měla přidat k Juliette Binoche a Chloë Grace Moretz ve filmu režírovaném Olivierem Assayasem, Sils Maria. Assayas to napsal přímo pro Juliette Binoche, hrála totiž hlavní roli v jeho dřívějším filmu Summer Hours... teda vlastně L'heure d'été. Binoche hraje v tomhle filmu herečku ve středních letech, která přemýšlí o tom, co v životě dokázala a jestli to bylo smysluplné. No Kristen má hrát její asistentku, přičemž ta, kterou hraje Binoche se stane poněkud posedlá mladou herečkou JoAnn, kterou hraje Chloë Moretz, která hraje roli, kterou hrála Marie, když byla tak mladá, jako JoAnn. Film se bud natáčet tohle léto v Evropě. Kromě Chloë Moretz a Juliette Binoche by se v tomto filmu měla objevit i poslední Alenka v říši Divů či Jana Eyrová - Mia Wasikowska. A ještě jedna zajímavost, s Juliette Binoche si zahrál Robert Pattinson v takovém tom podivném filmu Cosmopolis, který jsem furt neviděla, ale ani po tom moc netoužím :D Nicméně tohle jsou vážně skvělé zprávy, nemyslíte?
* * * * * * * *
Hi guys. How are you? I was praying for another new information or photos or just for something new about Kristen and today I have for you two great news in one. I am so happy, that I can tell you this. It's officially confirmed that Kristen will have a part in Camp X-Ray movie directed by Peter Sattler I was writing about recently. It would be filmed this summer. Of course, anything can happen, but for now, it looks like she's really gonna have this role. BUT! This is not the only amazing thing I have for you today. Except this role... there is another possible one. Not sure, if it's really official and confirmed as Camp X-Ray, but... is very possible that Kristen will take a part in the Olivier Assayas-directed Sils Maria. Kristen will join Juliette Binoche and Chloë Grace Moretz in this movie, Sils Maria, the CG Cinema-produced English language film that Assayas wrote for his Summer Hours star Binoche. The film explores middle age and that introspective period where one questions how they've spent their life so far and what they've accomplished. The title refers to the Swiss setting, and Kristen plays the assistant to Binoche's character, an actress who becomes obsessed with a young actress JoAnn (Moretz) playing the role that made the older actress famous when she was young. The film shoots this summer in Europe. This movie should be filmed right before Camp X-Ray. Also Mia Wasikovska (the newest Jane Eyre or Alice in Wonderland) will have part in Sils Maria. One interesting fact you may not know. Juliette Binoche played with Robert Pattinson in that weird Cosmopolis movie I did not see and I don't even want to... :D Anyway, what do you think about this? Are you as excited as I am?

7 komentářů:

  1. Já jsem z těchto zpráv nadšená :) Těším se hlavně na CAMP X-RAY :)

    OdpovědětVymazat
  2. organická chemie - alkany, -eny, -iny ...

    OdpovědětVymazat
  3. To je vážně super!! Já mám ráda i Miu:)

    OdpovědětVymazat
  4. to jsem si teda myslela že Christinu Grimmie zná víc lidí! Ta holka je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tejto animke má dokonalú farbu vlasov :o :)
    Chloe Moretz mám rada, takže by to bolo super :)
    A ináč skoré uzdravenie prajem :)

    OdpovědětVymazat
  6. haha, tak to já o nikom jiném kromě tebe kdo by Christinu znal nevím

    OdpovědětVymazat