neděle 9. června 2013

Chloë Grace Moretz mentions working with Kristen.

Ahoj lidi. Není zrovna moc věcí, o kterých bych mohla psát... nic moc nového, kromě nějakých těch candids fotek, které já nepřidávám. Když jsem nemocná, tak nerada ukládám staré věci, protože mě snadno rozbolí hlava, když jsem na počítači moc dlouho a pak z toho mám vysoký teploty, už se mi to stalo. Dneska jsem měla jít na pohovor o brigádu, no vypadá to, že nikam nepůjdu a budu ráda, když budu fit na čtvrteční přijímačky. Ach jo, měla bych se učit :D No nic, každopádně je celkem těžké v poslední době najít něco nového, vždycky jsem hrozně nadšená z těch filmových novinek, protože to je zkrátka paráda, tak dneska jsem objevila jednu věc, která se týká filmu Sils Maria. Tak nějak nám to potvrzuje, že Kristen skutečně v tomto snímku hrát bude, což je naprosto skvělý :) Chloë Grace Moretz, která v tomto filmu hraje asi druhou nejdůležitější postavu, napsala na svůj twitter tuhle zprávu, kterou jsem vám ofotila. Chloë tam píše, jak je nadšená, že se Kristen upsala tomuhle projektu a že to bude určitě vzrušující, čemuž věřím a jsem hrozně ráda, že má Kris další roli :) Četla jsem, že se natáčení The Big Shoe musí odložit. Je to nezávislý film, tudíž se špatně shání peníze, ale fanoušci byli ujištěni, že se projekt rozhodně neruší, jen trochu odsouvá, no možná i díky tomu může Kristen točit další dva filmy, Camp X-Ray a Sils Maria, oba připravované na natáčení tohle léto. V Sils Maria hraje mimochodem i Kristenin kamarád a kolega z filmu On the Road, Tom Sturridge.
* * * * * * * *
Hi guys. There is not many things, which I could write about... nothing new, except another candids photos, so It's hard for me to find something new. When I am ill, I don't have mood for saving old stuff, because my head easily starts hurt when I spend here too much time. Anyway, I found something. Something which kind of confirms, that Kristen really will be part of Sils Maria movie. Chloë Grace Moretz wrote on her twitter this message about it. She writes, that it's gonna be exciting, and I believe so, I am so excited about Kristen's new project :)

3 komentáře:

  1. Nechápu jak Kristen mohla získat Zlaté Maliny! Stejně je nejlepší!Tak to ať se podívá na ženský tenis, to je něco Jenom mě štve že tam prší! A děkuji, až jsem se začervenala číst tvůj komentář <3

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se to potvrdilo :) Určitě to bude skvělý film a zaujal mě o něco víc, než The Big Shoe ;) Jinak děkuju za ten tvůj pěkný komentář :) Je milé vědět, že jsou tu lidi, kterým bych chyběla. A opravdu se nemusíš bát, blog rušit nebudu :)

    OdpovědětVymazat