čtvrtek 20. června 2013

Actor James Gandolfini died at age 51.

Ahoj všichni. Mám pro vás špatnou zprávu. Včera, 19. června 2013 zemřel skvělý herec a člověk, James Gandolfini. Kristenin kolega z úžasného filmu Svět podle Mallory (Welcome to the Rileys). Bylo mu jen 51 let. Herec známý pro své role ve filmech jako Pravdivá romance, Krvavý příliv, Chyťte ho, známý především ze seriálu Rodina Sopránů, podle informací, které máme, nečekaně podlehl infarktu na dovolené v Římě. Hrozně moc mě to mrzí:( Věřím, že i pro Kristen je to velká ztráta, protože o spolupráci s ním vždycky mluvila jako o velké a skvělé zkušenosti a jsem si jistá, že byli přátelé. Je mi to vážně líto. Upřímnou soustrast jeho rodině a přátelům. Odpočívej v pokoji, Jamesi.
* * * * * * * * *
Hi guys. I have for you bad news. Yesterday, on June 19, 2013 died amazing actor and men, James Gandolfini. Kristen's colleague from awesome movie Welcome to the Rileys. He was 51 years old. Actor known for his roles in The Sopranos, True Romance, Crimson Tide or Ger Shortly unexpectedly died of a heart attack on his vacation in Rome. It's for sure a great loss for Kristen, she was always talking about him very nicely and I'm pretty sure, they were friends. I am really sorry about that. Condolences to his family and friends. Rest in peace, James.

2 komentáře:

  1. Čítala som o tom na facebooku a prišlo mi to veľmi ľúto. Tento film som nevidela, ale veľmi by som si ho chcela pozrieť. Chúďa Kris, bohvie, ako na to reagovala :( Pridávam sa, úprimnú sústrasť rodine a priateľom a nech odpočíva v pokoji :/

    OdpovědětVymazat
  2. Mě ta zpráva dneska úplně zaskočila a překvapila. Je to smutné, že zemřel nečekaně a ještě k tomu na dovolené... A to byl jen o 2 roky mladší než můj taťka... Je mi to moc líto :(

    OdpovědětVymazat