neděle 9. června 2013

Kontrola + náběr affiliates. Zase jednou po dlouhý době.

Vy víte, jak tohle nesnášim. Víte moc dobře, že to vážně nesnášim, protože jsem takovej ten typ člověka, kterej se zkrátka nezapíše skoro nikdy, protože to prostě přehlídne, i když je to rudě a bliká to. Jsem na tyhle věci vážně slepá. Ale poslední dobou zjišťuju, že mám v seznamu lidi, na jejichž sránky už ani nechodím, protože oni nechodí ke mně a já si ani nejsem jistá, jestli jsme ještě spřátelení nebo nejsme. A proto mě to dohnalo k tomuhle činu. Jsou blogy, které bych ze seznamu nesmazala, ani kdyby se nezapsali. Možná leda, kdyby mi do kontroly fakt napsali, že už nechtěj bejt spřátelený, to tak možná :D Každopádně jde hlavně o ty blogy, u kterých si fakt nejsem jistá, jestli sem třeba jejich majitelé vůbec někdy nakouknou, takže ta kontrola tu bude i celkem dlouho, hádám tak měsíc, protože znám sebe, jak obíhám a že si občas všimnu třeba napotřetí, takže asi tak. Zároveň dělám tuhle kontrolu i pro ty, kteří by chtěli spřátelit nově, jestli se tací najdou. Rozhodně bych byla ráda. Podmínky pro spřátelení najdete tady<<, nejsou nijak přísné :D ale zapisujte se prosím pod tenhle článek, ne pod tamten. To by bylo asi tak vše, co bych k tomu řekla.

Trvání kontroly: 9. června - 9. července 2013

Co napsat?
1. jméno (přezdívku)
2. adresu blogu
3. koho chcete na ikonku?
4. jestli mi chcete něco sdělit, můžete, dost se poslední dobou nudím, ráda si počtu :D

Pro případné nové zájemce o spřátelení, napište do komentářů:
1. jméno (přezdívku)
2. adresu blogu
3. proč chcete spřátelit?
4. koho chcete na ikonku?

A to je vše. Rozhodla jsem se udělat ikonky. Mít v menu jen ty adresy mě rozčiluje :D
Mé drahé sisters se zapisovat nemusí, jelikož mají obě teď pozastaveno na nějakou chvíli, tak vás s tím nechci otravovat. Vím, že sem obě chodíte hoooodně často, takže to ani neni nutné. Leda by bylo něco, co by mi chtěly sdělit v bodu číslo 4. :D A to, že jsem trhlá o sobě vím :D
Mějte se.
-Angie.

11 komentářů:

  1. 1. Saša a Timi
    2. iwebpears.yolasite.com
    3. Miley Cyrus :)
    4. Nič ma nenapadá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Darela
    nadalistas.com
    Rafa Nadal :P
    Jo chci, že tě miluji a že chci zůstat affiliate co možná nejdelší dobu. Proč? Jednoduše - mám tě ráda D

    OdpovědětVymazat
  3. Katie*
    www.justa.blog.cz
    Tak třeba nějakou promo fotku k Pretty Little Liars? :)
    Máš skvělý blog a vždycky mě baví si číst, co k jednotlivým článkům píšeš. Tvoje práce tady je osobitá a člověk hned ví, jaká skvělá holka jsi :)

    OdpovědětVymazat
  4. IvanušQa
    maite-perronib.blog.cz
    maš veľmi dobrý blog..a aokrem toho milujem twilight
    Maite Perroni
    ..ak ma zoberieš napíš mi prosím na blog Ďakujem

    OdpovědětVymazat
  5. *Kriss
    www.beautifulkristen.blog.cz
    Chtěla jsi spřátelit první a já to přijímám. :)
    Kristen Stewart. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nicol
    best-actresses.blog.cz
    Mm Amandu Seyfried
    Asi jenom to,že si moc ráda počtu tvé komentáře nad fotkami , opravdu si člověk představí ,co všechno prožíváš :)

    OdpovědětVymazat
  7. Josette Vigée-Lebrun
    www.twilight-hra.blog.cz
    Ian Somerhalder
    Já sem chodím, i když na blog moc nepřidávám, ale chodím.

    OdpovědětVymazat
  8. katka219
    katka219.blog.cz
    Demi Lovato
    Já sem chodím docela často a i když někdy komentář nepřidám, vždycky si tvoje články přečtu moc ráda:)

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Clove
    2. stewartlawrence-fan.blog.cz
    3. Kristen alebo Jennifer :)
    4. Nuž, v poslednej dobe blog a moje sb celkom zanedbávala, ale chystám sa to vynahradiť. Teraz mám toho veľa, ale určite sa k blogu vrátim. Ešte jedna vec, čo sa týka teba a tvojho blogu, mám ťa rada, aj tvoj blog. Už len to, že bloguješ o Kris je ozaj dobrý dôvod A celkovo mi prídeš skvelá osoba, súhlasím s Katie*, tvoje komentáre k článkom sú skvelé. Myslím, že by si mala pokračovať vo svojom štýle, naozaj sa tvoje články dobre čítaju :)

    OdpovědětVymazat
  10. Adél.
    heart-1direction.blog.cz
    Mám ráda Kris a máš hezký blog :)
    One Direction

    OdpovědětVymazat
  11. 1. *Katy*
    2. http://teenwolf-fans.blog.cz/
    3. Tyler Hoechlin
    4. snažím sa sem chodiť, :)

    OdpovědětVymazat