čtvrtek 27. června 2013

RUMOR ALLERT: James Woods about possible future role for Kristen

Nehodlám ten článek překládat celej. Fakt nehodlám. Jsem moc líná a moc unavená, nemůžu ani myslet na to, že bych musela něco překládat, jsem naprosto vyčerpaná. Skoro jsem nespala, zdály se mi hrozný sny, na který nechci ani myslet a celej den nejsem doma... musela jsem jít na italštinu, napsat si postupový test, protože jsem kvůli nemoci nemohla jít na ten oficiální termín. No to bylo hrozný :D Furt jsem tam všechny rušila, protože jsem se vrtěla, pořád do něčeho omylem kopala a tak :D No hrozný. Což mi připomíná, že si musím vzít prášek. Každopádně jsem přišla domů úplně vyřízená, ale říkala jsem si, že bych měla napsat alespoň o týhle věci, i když se mi vůbec nechtělo. Musím se zítra konečně vrhnout na přednastavování těch článků. I když musím stihnout ještě spoustu jiných věcí, než odjedu. Třeba jít na hřbitov. Pořád to odkládám. No nic. Dneska mi řekli ty výsledky z krevních testů... tak prej to neni úplně dobrý.. ale nic dramatickýho. Takže musím jít znova až se vrátím z Varů, na další krevní testy. Chtěla jsem svou krev darovat tohle léto a chtěla jsem znova na plasmu a místo toho budu celý léto testována bůh ví na co... No to je fuk. Věděli jste, že Michael Shannon hraje v Muži z oceli? Celej film jsem na něj zírala a říkám si: Do háje, kdo to kurňa je? Odkud ho kurňa znám? Nebyla jsem schopná ho zařadit. A teď ho vidím před sebou s tou hvězdou u jednoho oka. The Runaways. To jsou mi podivný náhody :D Dokážu i Muže z oceli spojit s Kristen. Jsem borec :D No nic. Teď už k věci. Prostě vám shrnu, o čem byl ten článek, který jsem četla... no dobře, ty citace jsem teda přeložila no, ale nechtělo se mi. Možná jsem to měla nechat na zítra... ale víte, že já to radši řeknu vlastníma slovama než to překládat slovo od slova. Jde o to, že před pár lety se mluvilo o tom, že by se Kristen měla stát představitelkou hlavní role v projektu, který by měl režírovat herec James Woods, kterého teda neznám, ale prej je to herec :D A asi docela známej :D No, každopádně se rozhodl, že už ho to nebaví před kamerou a chtěl by si stoupnout i před ní. Svůj projekt nazval "An American Girl"... a chtěl ho natočit jen tehdy, pokud by hlavní hrdinku ztvárnila právě naše drahá Kristen Stewart. Jednalo se o tom někdy před čtyřmi lety (já o tom teda nevím, ale dejme tomu :D), a Kristen byla pro tenhle projekt vážně nadšená. Já teda nevím, jestli já nadšená jsem, protože ten týpek, co to bude režírovat, mi dvakrát sympatickej není. Každopádně se o tm zase začalo mluvit... tedy, začal o tom mluvit právě James Woods. Na toto téma pronesl několik slov, která jsem se teda vybičovala vám přeložit :D Dneska s angličtinou nejsem kamarádka: "Byl jsem připravený pustit se do "An American Girl" s Kristen Stewart a pak se to stalo (tím zřejmě myslí její kariérní postup). Momentálně pracujeme na dohodě o právech. Je to stále něco, co opravdu hodně chce uskutečnit. A já doufám, že do toho půjde. Je to mučivé, všechno rozhýbat. Například tenhle film je po válce na Středním východě, ale je přímo o té válce. Jde to líp, když už je po té válce, než natáčet to v průběhu. Nikdo zatím nenatočil film o mariňačce. Což je důvod, proč ho chci točit já. Je na tu roli dokonalá. Bylo jí 18, když jsme o tom mluvili poprvé. Ona má v sobě přirozenou - a to myslím jako kompliment - Američanku, zázemí, je to dříč, má tomu filmu hodně co dát. Přemýšlel jsem nad "Into the Wild". Byla v těhle velkých trhácích, ale já miluju její malé filmy, kde poznává svou postavu. Věřil bych jí tu mladou mariňačku. Strávil jsem hodně času v okolí lidí z armády. Jedna z věcí, která mi trochu dělala starosti, bylo, že se stala tak krásnou. "Přestaň být tak krásná!" Vyrostla do neuvěřitelné krásy. Ale pořád dokáže zahrát skutečnou postavu." Takže to tedy vypadá, že KStew má pořád o tuhle roli zájem... Což je na jednu stranu fajn, ale na druhou stranu nevím no, ten týpek je fakt trochu podivín, aspoň mi to tak přijde. Ale tak co no, lidé jsou různí, já jsem taky divná a nikdo si nestěžuje :D Ale teď zpět k věci. O čem, že má ten film vlastně být? No tak podle náznaku teda jasně, o mariňačce :D Ale ne tak docela. Vlastně mi ten námět tak trochu připomíná Camp X-Ray, i když jasný, je to o něčem trochu jiném. Jsem zvědavá, jestli se mi podaří tenhle článek zveřejnit ještě dneska... Zbytek v celém článku. Najdete tam, o čem má tento film být.

Ten příběh je zkrátka o mladé ženě, která zrovna nedávno skončila střední školu, pracuje někde v nějakém zaplivaném obchodě, či co, bydlí na malém městě, ve kterém se narodila, a tak nějak moc neví, co se svým životem. Pije, bere drogy... užívá si života v tom nepříliš dobrém slova smyslu. Po jedné aféře, kdy ji někdo natočí, jak je se dvěma muži najednou, je její pověst v městě naprosto v troskách. V poněkud podnapilém stavu se rozhodne, že vstoupí do armády a stane se mariňačkou.* "Což zní zezačátku naprosto absurdně. Paradoxně si ale v armádě začne uvědomovat lidské hodnoty, které jí dřív nic neříkaly. Třeba to, že když se stará ona o své "bratry" z armády, oni se postarají o ní. Začíná střízlivět, dávat se dohromady, a protože je chytrá, dostane se do programu jménem Linus, kde jsou ženy mariňačky učeny mluvit arabsky. Když jste na misi, ženy z muslimského světa nerady mluví s muži vojáky, ale jsou ochotné komunikovat s ženami, proto se tyto ženy učí mluvit jejich řečí, aby se jich na akcích mohli zeptat, jestli jsou někde ostřelovači, o kterých ví nebo nějaké zbraně. Po tragédii, která se stane, se vrací do města, ve kterém byla katastrofou, dává si svůj život zpět dohromady a i díky této tragédii v sobě nachází hodnotu sebe samé. Je to součást trilogie. Je to fenomenální příběh a přinese jí Oscara." Jak skromné, Jamesi... ještě jsi to nenatočil :D Každopádně Oscara si Kristen zaslouží už dlouho, což o to :D Každopádně ten příběh je trochu podobný Camp X-Ray, ale zase proč by nemohla hrát ve dvou podobných filmech? Příběh zní rozhodně zajímavě, tak uvidíme, jak to nakonec všechno dopadne. Přijme? Nepřijme? Toť otázka. Můžeme jen čekat.
* * * * * * * * *
I am not going to translate that article, I am so tired and lazy today, I can't even think about translating something. I came home late, because I had to write an italian test, because I didn't go to the last lesson in the beginning of June, because I was ill last three weeks. I am actually still ill, that's what those blood tests say, that I am not totally alright, but I don't really care, I go to see my friend to Carlsbad. By the way, did you know, that in Man of Steel plays Michael Shannon? I was almost dying, because I couldn't remember from which movie I know that guy... now I finally found out. The Runaways. Sure. How could I forgot? Anyway, I don't want to translate the article, so I will just write you, what it says. And I will translate those quoted parts, but not whole article... I am too lazy to read it again, I read that in the morning. The main point is, that an actor James Woods started to think about that he would like to start with his directing career too. He wants to try to be a director... an there is one project, about which he thinks for a long time, I guess a few years. But the important part is, that in 2009 he talked about this movie and he said, that he will film it just if Kristen Stewart takes that part of the main character. He truly wants her for this movie. And Kristen was also excited about this project, which is called An American Girl... but... that was four years ago. Things have changed. How much? That's the question. James Woods talks about this project again... and he still wants to cast Kristen. "I was set to do 'An American Girl' with Kristen Stewart and then this happened. Now we're just working out an agreement on the rights. It's still something she very much wants to do. I'm hoping she'll do that. It's torturous getting things made. For example, that movie, because it's a post-Middle East war film, and it's about it happening, it works better when the 'war is over' than it does during it. No one has ever done a movie about a woman marine. Which is why I want to do it. She's perfect for it. She was 18 when we first talked about it. She has a natural - and I mean this as a compliment - American, hometown, tough blue collar girl thing she can deliver. I was thinking of 'Into the Wild.' She's been in these big blockbuster movies, but I love her in small movies where she gets to explore character. I would believe her as a young woman marine. I've spent a lot of time around military people. One of the things I was worried about is that she became so beautiful. 'Stop being so beautiful!' She grew into this raging beauty. But she can still play a real person." That is what he said about it now. It seems like she really wants to be part of this project, but I am not sure if I want her to be part of this project. James Woods is weird. He really is... :D Anyway, the story seems interesting to me, but kind of similar to the Camp X-Ray project, which doesn't mean, that it will be bad. It tells us story about young girl after a high school, who got stuck in a small city and she doesn't really know, what to do with her life. She drinks, she's taking drugs and she's enjoying life this way... sex, drugs and rock'n'roll, hard to say. After one incident, she decides to join U.S. Army, she decides to join the Marines, which seems to be ridiculous in that time, but the irony is, that along the way she starts learning these values she doesn't expect. They're just values like you take your brother, they take care of you. It's not like she's a gung-ho Marine. She starts to sober up and then she gets into the Linus Program because she's smart where they teach these women to speak Arabic. When they're in combat situations, women in the Muslim world were not comfortable talking to men soldiers but they'd talk to the women soldiers so these women learned to speak the language and would ask if there were arms or snipers in the house. A tragedy happens and when she comes back to the town where she was a disaster, she rebuilds her life and finds through this tragedy a greater value in herself. It's 'Coming Home,' 'Best Years of our Lives,' it's part of that trilogy. It's a phenomenal story and a slam-dunk Oscar for her. It looks like an interesting story... so I am nosy, if she will have this part or not. I can't wait for this decidion. On the one hand, it would be awesome, if she had another role, but on the other hand... I don't know, I don't like that guy, who's supposed to direct it... he's kind of weirdo... But it's deffinitelly an interesting information. I don't want to judge anything, I am kind of weirdo too... I love the word "weirdo", by the way :D

*Až někde asi od půlky jsem ten plot začla překládat, předtím jsem ho jen tak sama... převypravovala :D

0 komentářů:

Okomentovat