pondělí 17. června 2013

0.3 Do you know this movie?

Tohle je těžký :D Jsem zlá :D Možná, že to není těžký pro Katie*, ale pro lidi, kteří neznají filmy Kristen tak dobře, jako já, možná budou mít problém :D protože i já jsem u týhle animace jenom hádala, z jakýho filmu to je. Sice jsem se trefila, ale hádala jsem. :D Takže pokud chcete soutěžit, tak si přečtěte pravidla tady... a pak už jen jednoduše odpovězte na otázky, které vám položím do komentářů :D
* * * * * * *
This one is hard. Well... maybe not for Katie* :D But for people who don't know Kristan as good as I do :D
Because even I had a problem with this one... I guessed, when I saw this animations, I did not now, if it's right.
It was, but still. So... read the rules for Do you know this movie? here and then, answer to my question, if you want :D The good thing is, that I am still choosing animations where is scene with Kristen :D

Do you know this movie? What is its name?
Znáš tenhle film? Jak se jmenuje?

3 komentáře:

  1. Musím říct, že jsem byla zklamaná, když se ve filmu objevila asi tak na deset vteřin Brala jsem to skoro jako stejný podfuk s Vanity Fair s Robem - dvě hodiny poměrně nudného filmu a po jeho skončení, kdy se tam Rob vůbec neobjevil, jsem zjistila, že ve finální verzi byla scéna s ním vystřihnutá, prostě konec toto! Každopádně je jediný štěstí, že na Haydena Christensena se dobře kouká a že mám celkem ráda Rachel Bilson, jinak by to byla skoro ztráta času

    OdpovědětVymazat