sobota 22. června 2013

5 komentářů:

  1. Pekná fotka. Je tu s Joan Jett, však ? :)
    Tak to ma potešilo, ja som tiež rada, keď vidím od niekoho dlhý komentár. Väčšinou sú to práve tie od teba :) A práve ten posledný je asi najdlhší v histórií môjho blogu Naozaj mi to urobilo radosť, je fajn, keď si človek môže takto cez blog s niekým pokecať, také akoby oživenie "práce" Ja som teda ešte doposiaľ nebola rozhodnutá ísť si niečo vytetovať, ale verím ti, že by som sa tam sama neopovažila ísť. Asi by ma na mieste porazilo, alebo by som si prosila o umrtvovaciu injekciu Nedávno mi mamina len tak povedala, že by mi na blížiace sa narodky zaplatila nejaké tetovanie, ešte ale nie som stopercentne rozhodnutá. Veľmi sa bojím Budem sa ale riadiť tým, že "čo bolí, to prebolí" Inak, golf mi príde celkovo pohodový. Verím, že tá palica nie je ľahká a tiež to človek musí poriadne odpaliť. Nuda to podľa mňa nie je. :) A k tej škole... veď to, na izbách by bola väčšia sranda, v tej škole musia všetci dávať pozor, žiadne blbnutie na hodine. Ale po škole si so spolužiakmi určite človek nájde čas. Ľuďia sú už dospelejší, tak sa aspoň nebudú chovať detinsky, ako to je na strednej a na zakladke. A ty bývaš v Prahe ? Páni, to máš skvelé. No ja som tiež taký domáci človek Cez týžden, keď som na internate sa vždy vyblbnem s kamarátkami a podobne, cez víkend potom zostávam väčšinou doma, vychutnávam si rodinu a svoju posteľ A mala si možnosť ísť na Imagine Dragons ? Páni, to by bolo super. Majú pohodové pesničky. Radioactive mám veľmi rada, poznám ju z Hostiteľa, ďalšie pesničky od nich som si už sama vyhľadala... Je radosť ich počúvať, úplne taká pohoda. Tiež mám rada Its time. Nabudúce zakričím svojím susedom nech mi ju zaspievajú   A bola si opálená so slnečnými okuliarmi ? Joj, to poznám. Stalo sa mi to na lyžiarskom, s tými veľkými lyžiarskými okuliarmi. Polku tváre som mala úplne červenú, len oči som mala bledé A bolo by fajn niekedy skočiť do komixového obchodu. Ako malá som strašne frčala na komixom, teraz skôr na tých filmoch No, Avengers sú fakt skvelý, odporúčam ti ich pozrieť. Tie hlášky Thora a Iron Mana stoja za to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tá fotka je veľmi pekná :)
    Je tu taká mladučka :) )

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá fotka. :)
    A film byl taky super, líbí se mi jak moc se tam Kristen hodila. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tady je tak strašně... cute! Výstižnější slovo mě prostě nenapadá Baví mě fotky, na kterých vypadá mladší, ani sama nevím proč, ale je to tak

    OdpovědětVymazat