pondělí 24. června 2013

RESULTS: 0.3 Do you know this movie?

Po dvou krátkejch vteřinovejch scénách v Disney filmech, kde hrála Kristen jednu žačku ve škole na chodbě a pak holčičku někde ve Flinstonovejch ve filmu :D byla tahle filmová role Kristenina nejkratší :D Připadá mi to trochu jako výsměch, nějak nevím, že v tom vůbec takovej štěk hrála, ale tak zase proč ne :D Každopádně ten film se jmenuje Jumper. A Kristen tam byla asi tak přibližně... 30 vteřin a řekla asi tři věty... :D A tahle animace je z té jediné scény, kterou ve filmu má, takže se docela divím, že to poznali dokonce dva lidé. Ale teď jsem rozpolcena, protože odpověděla jak Ajjinka tak Katie, ale Ajjinka neřekla název toho filmu, jen ho popsala tak detailně, že je mi naprosto jasný, že moc dobře ví, o co jde, a že ho viděla... :D A až Katie* napsala jméno. Takže jsem se rozhodla, že tentokrát vyhrávají obě a tak si obě můžou o cokoliv říct :D Musím ale upřímně přiznat, že se mi ten film celý moc nelíbil... koukala jsem na to jen kvůli Kristen... dokonce ani Hayden to nezachránil, nelíbilo se mi to.
* * * * * *
After that two short scenes from Disney movies, where is Kristen as a girl in school and as some girl in the Flinstones movie, was performance in this movie the shortest. As two people guessed, this animation is from the Jumper movie. I was watching this movie just because of Kristen and she was there like... 30 seconds... this animation is from her only scene there. And I didn't like the rest of the movie, Hayden didn't save it. Really... :D But I am not sure, who's the winner now. Because Ajjinka didn't tell the name, but she told everything about this movie, which made me believe that she knows, that it's from Jumper. And Katie* named it then. So... I think I have two winners now, so you both of you can ask me for anything you want:)

JUMPER

0 komentářů:

Okomentovat