úterý 18. června 2013

Kristen to attend Teen Choice Awards 2013

Ahoj lidi. Dneska jsem si četla do tří do rána :D ne Hru o trůny... respektive jo, tak trochu jo... četla jsem totiž jedno fanfiction. Jo já vím, jsem posedlá, ale je mi to celkem fuk :D V knihách je spousta věcí, který bych nejradši změnila, aby byly jinak a tak si aspoň čtu, co vymysleli podobně posedlí lidé, jako jsem já :D Je to anglicky... a já hrozně miluju číst ty fanfiction v angličtině, protože se procvičuju. Rozumím docela dost anglicky právě díky tomuhle čtení, díky tomu, že píšu na blog anglicky, díky rozhovorům, na které koukám a díky seriálům, na které koukám. Normální knížky anglicky moc nečtu, přečetla jsem asi dvě nebo tři, ale když mám možnost si to sehnat česky, radši si to seženu česky, pokud ten překlad není vyloženě strašnej, jako třeba Hurikán v Hunger Games :D Toho jsem vážně nevydejchávala snadno :D Ale tak hlavní důvod, proč to čtu anglicky je, že žádnej českej fanoušek GoT neni takovej magor, aby psal fanfiction :D nebo možná je, ale já jsem zatím žádnýho takovýho nenašla :D Možná budu muset tenhle fenomén začít já :D Kdybych radši četla tu normální knihu, bohové, jsem fakt marná :D Každopádně sice mám problém s gramatikou, hlavně s tim, kam šoupnout kterej čas, kde je present perfect, kde je past perfect, kde je tohle a tamto, ale rozumím, když na mě někdo mluví, dokonce i když na mě mluví indickej taxikář v Cambridge :D To byl hardcore, měl silnej akcent, takovej ten indickej, ale opravdu neošizenej indickej, ne jak Rajesh Koothrappali z Big Bang Theory :D Ale o tom jindy, to byla docela vtipná historka :D Občas jsem mívala trochu problém s Amíkem, co jsme ho měli na konverzaci, páč je ze severu USA a občas trochu zapomínal na to, že nejsme rodilí mluvčí :D Ale to už jsem utekla fakt hodně daleko od toho, co jsem chtěla původně říct :D Chtěla jsem říct, že ačkoliv jsem vstávala v 10, což je hrozně pozdě na normální lidi :D na mě ani ne.. :D tak jsem spala jen 7 hodin, takže to trochu umírňuje hřích pozdního vstávání :D ale tak stejně, co mám dělat, ven nemůžu, tak holt dlouho spim :D Nicméně jsem teda unavená, fakt fest, ale to jsem poslední dva týdny, tak to není žádná velká novinka. Dneska začínám s tím přidáváním dřív než obvykle. Jsem doma celý den, ale většinou se k tomu dokopu kolem čtvrtý :D Dneska mám ale náladu přidávat a hlavně mám i co přidávat, což je fajn :D Chystám se přeložit jeden rozhovor, ale bude to fakt výzva, protože jsem ho zatím našla jen španělsky... no... tak potřebuju trénovat no :D Ale teď už k věci. Sice to ještě není úplně jisté, ale zdá se, že by měla Kristen dorazit na letošní ročních Teen Choice Awards, kde je nominovaná v několika kategoriích. Napsali to lidi z TChA na officiální twitter akce, tak doufám, že opravdu přijde :) Bude fajn jí zase vidět na červeném koberci :) No je to TChA, takže spíš na fialovym, modrym, zelenym, nebo kdo ví jakym letos, ale to jsou detaily :D
* * * * * * * *
Hi guys. I was reading till 3 a.m. today :D not Game of Thrones... well... kinda... but I was reading one fanfiction. Yeah, I know, that I am obsessed, but I don't really care about that. It's in English, and I love doing this, because I practice. I understands so much in English just because of my blog, video interviews, series I watch and those fanfics I read, because none of Czech fans of Game of Thrones is that crazy and obsessed to write such a thing. I surprised my English teacher during my maturita exam. I have so much problems with grammar, you know... when use which time, where is present perfect, where is supposed to be past perfect or past perfect continous, etc., but I'm pretty good in understanding people, when they talk to me. Except our conversation English teacher, he's from northern USA and I had problems a little bit sometimes. But that's not what I wanted to talk about at all. Gods, I'm unbelievable. Anyway! I woke up at 10 o'clock... which surprises me, because I slept just 7 hours... but I am really tired. Which I am last two weeks, so nothing has actually changed. I start today earlier, I have mood for writing articles. I plan to translate one interview, but It will be a huge challenge for me, because I found it just in Spanish :D well... I need to practice too... :D Anyway, I have for you quite amazin' news today. It's not for sure, but it seems like Kristen Stewart will attend Teen Choice Awards 2013 in which she's nominated in some categories, and that's awesome, I am so excited and I can't wait for seeing her on the red carpet again after a long time. TeenChoiceNews confirmed that on its Twitter account.

Bohužel je to KACHNA :D Takže nic není jisté ani náhodou, tak uvidíme.


5 komentářů:

  1. těším se na Kristen..:)
    a taky čtu trůny! i když už asi půl roku..

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je bohužel hoax, protože ten účet je pouze fanouškovský Ale pevně doufám, že se tam objeví, i když s jejím napěchovaným programem na léto těžko říct

    OdpovědětVymazat
  3. Nebyla tam už? Nebo že bych si to pletla s jinou akcí...

    OdpovědětVymazat
  4. To FF bláznovství chápu, dřív jsem to měla taky, když jsem byla totálně zamilovaná do Twilight Jinak, i když to teda není na 100%, tak doufám, že se Kristen na TCHA objeví... bylo by super, kdyby byla na další akci :)

    OdpovědětVymazat