sobota 22. června 2013

Gallery update 14.9: Photos with fans from Pride and Glory Tattoos

Ahoj lidi, jak se máte? Včera jsem měla skoro 50 návštěvníků za den? Tenhle blog navštívilo skoro 50 návštěvníků! Pořád jsem civěla na obrazovku a zkoumala, jestli ti poslední dva lidi ještě přijdou nebo nepřijdou, až do půlnoci jsem čekala, ale nakonec jsem tedy hranici 50 návštěvníků nepřekonala. Ale i tak je to nový rekord blogu a já vám za to hrozně moc děkuju, strašně si toho vážím :) Dneska jsme byli s tátou na golfovém turnaji... ehm... po třech tejdnech v posteli a asi měsíci nedržení holí v ruce a ještě k tomu úplně poprvé s novejma holema, který jsem dostala za maturitu... mi to fakt moc nešlo :D Ale ono o to ani moc nešlo. Klub, ve kterém jsme členy, slavil totiž 85. výročí založení, takže to nebyl klasickej turnaj, ale takovej vtipnej. Já ty normální nemám moc ráda, protože tam o něco jde a já jsem z toho vždycky nervózní, takže asi tak. Ale dneska to byla jen sranda. Kdybyste si náhodou mysleli, že golf je sport, kterej hrajou jen snobové a suchaři, tak to není pravda :D Každopádně bych dnešní výkon zhodnotila nějak takto: Přišla jsem, viděla jsem, ani náhodou jsem nezvítězila a k tomu jsem se spátlila :D. Ale ani to mi nezabránilo v tom, abych nás přihlásila i na zítřejší provázkový turnaj, takže tu zase celej den nebudu :D Teda ne, že by v šest končil den, ale jsem taková nevybitá, jak jsem tři tejdny nebyla venku, tak mám tendenci furt někde courat. Ale to neznamená, že to tu budu zanedbávat. Těch skoro 50 ze včerejška mě úplně rozpumpovalo :D Mám pro vás dneska další čtyři fotky s fanouškama z Tennessee, konkrétně z Nashvillu. Město, které nesmí chybět v žádné správné country písničce :D Takovej soukromej joke, neřešte :D Nicméně jsem vám ještě neříkala o tom black-outu, co byl v Praze, nebo jo? No, tak jindy :D Každopádně k těm fotkám. Kristen s kamarády, kteří se k ní připojili, navštívila jedno tatérské studio, které se jmenuje Pride and Glory tattooes. Což mě osobně překvapilo, protože jsem nikdy Kristen netipovala na nikoho, kdo by se nechal tetovat. Ale znáte můj vztah k tetování, já mít peníze, tak už na svý kůži něco malýho a ne moc nápadnýho mám taky :D Už ani nevim, co jsem psala do tý anglický verze a nechce se mi to číst, tak to napíšu prostě znova a trochu jinak :D Každopádně k tomu hoši ze studia i něco málo napsali k tomuto setkání, samozřejmě, takže vám to tedy přeložím, ačkoliv dneska nemám na anglinu nějak vůbec náladu. Zjistila jsem totiž, že má slovní zásoba má hrozný mezery. "Miluju ji. Stojí nohama pevně nazemi nejvíc, ze všech lidí, co jsme měli tu čest potkat." "Miluju jí. Je to skromná, úžasná duše." "Ano. Je opravdu milá." "O nic nešlo, byla naprosto v pohodě a cítím fakt velkej respekt k jejímu postoji. Je to prostě skvělá holka, která má solidní kariéru." A... opravdu se nechala tetovat? Tuhle otázku jim pokládalo hodně fanoušků Kristen a oni nakonec na svém facebooku skutečně i odpověděli: "Ano, všichni se nechali. Požádala nás, abychom to drželi v tajnosti." Což očividně nedodrželi, ale já bych se taky pochlubila fotkama s ní a na té jedné je i vidět, že to tetování má tedy nejspíš zespoda na zápěstí a je to opravdu jen něco velmi malého a nenápadného. Vážně si jí nedovedu představit potetovanou tak, jako je třeba její máma, Jules Stewart, a myslím, že když chce někdo hrát, že to ani moc dobře nejde. Každopádně jsem zvědavá, co si to vlastně nechala vytetovat, no myslím, že se to za nějakou nepříliš dlouhou chvíli proflákne. Každopádně měla očividně dobrou náladu, nebo to alespoň dokázala úspěšně předstírat. S přáteli se zřejmě na cestě dobře baví, i když nevím, ze kdy jsou tyhle fotky, jestli ze včerejška nebo ještě před tím, než odjela do Lousiany. To mi někdo řekněte, páč já to netuším :D Ale fakt jí to seklo :)
* * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I had almost 50 visitors yesterday! I was watching the site and I was waiting till the midnight, if I will have it or not... I did not break the border of 50 visitors, but it was still a new record. Thank you so much guys! We went to one golf tournament with my father, because our club is celebrating 85th anniversary. Well... After three weeks in bed... it wasn't that bad... but... still... :D I came, I saw but I did not conquered at all :D But it was fun, it wasn't ordinary tournament, I hate going to those ordinary ones for real scores, because I am always so nervous, so I usually mess up... but today, we messed up too, but it was fun :D We go to another one tomorrow :D Anyway, I have for you today kind of interesting photos. These photos with fans are not ordinary too, because some interesting information comes with it. Kristen visited with her friends a tattoo studio Pride and Glory tattoos in Nashville, Tennessee... and she's probably tattooed now. I did not expect such a thing from her, she've never seemed to me like someone who will let herself tattooed, but why not? You know my opinions on tattooes, If I had money, I would be tattooed already :D Anyway. Those guys from tattoo studio wrote some stuff about Kristen. "Love her. She's is the most real down to earth individual we have had the pleasure of meeting." "Love her. She is a humble amazing soul." "Yes. She is really nice!" "Nbd she was totally cool and I have a ton of respect for her attitude [@...] she's just a rad chick that has a solid career." So... did she really get tattooed? People were asking everywhere, wall at their facebook page, they answered: "Yes they all did. She asked us to keep it hush hush." So they obviously didn't keep it in hush hush... you can see something really little on her right wrist. So... it will be probably it. Nothing big at all. Which is good, I think. I am really interested in, what she let them tattooed on her arm :D

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

4 komentáře:

  1. Golfový turnaj? To zní naprosto senzačně! Já jsem fanda minigolfu, ale jen čistě... z rekreačních důvodů, jsem totiž levá a nemusím to předvádět před vícero lidma Ale baví mě a je to super odreagování, když teda v týmu není moc velká rivalita
    Kristen a tetování, popravdě... docela jsem se divila, že se k tomu neodhodlala dřív, celkem mi to k ní i sedí, ovšem jsem zvědavá, jestli je to pravda a co to případně bude Nesnáším paparazzi fotky, ale na těch dalších ji budu asi podrobně zkoumat, jestli něco neuvidím Na twitteru hodně lidí řešilo, že by po tatérech nechtěla, aby to drželi v tajnosti, a pak zápěstí ukázala na kameru, ale když se to tak vezme, nemohla tušit, že první, co udělají, bude postnutí fotek na internet, že... Ale jsem zvědavá, možná až příliš
    Jinak fotky jsou ze včera, v tom studiu byli ráno a pak byli viděni na letišti, takže další road trip se asi nekoná

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, tak toto ma dostalo! Kris sa nechala tetovať ? Naozaj na to nemám slov. Strašne by ma zaujímalo, akú kerku si nechala vytetovať. Čo sa týka môjho názoru na tetovanie, keby sa ma niekto pred asi troma mesiacmi opýtal, či by som si dala niečo vytetovať, povedala by som: Určite nie. Ešte by to ostalo do staroby, ľutovala by som toho, že som si vybrala práve také tetko. Veľmi rýchlo totiž mením názor A to sa ukázalo aj teraz pred nedávnom, keď som mala chuť si dať vytetovať kotvu na zápästie V poslednej dobe sa mi to strašne páči. Dala som si radše iba niečo malé, ale hlavne aby to malo zmysel :) No a inak, golf, wow, obdivujem ťa Ja by som si asi pri pokuse trafiť do loptičky trafila hlavu Každopádne, muselo to byť veľmi zaujímavé, rada by som to niekedy vyskúšala. A je mi ľúto, že si sa spálila, ale ber to z tej lepšiej stránky, po chvíli to bude viac do hneda a budeš pekne opálená. A gratuľujem k úspechu blogu. Ja sa tomu teda vôbec nedivím, pretože podľa mňa máš veľmi úspešný blog.
    Inak, tie piesne od Paramore, ktoré i vymenovala, to sú tiež aj moje obľúbené a nepíše to preto, aby som sa vtierala, to nie, proste ich mám rada :) Ešte tiež aj Monster .) Inak, čo sa týka výšky, budem ti držať palce, podľa mňa si tam užiješ ešte viac srandy. Väčšina ľudí stretne na výške práve svoje spriaznené duše. Navyše, mi máme stredoškolský internát hneď vedľa vysokoškolského a skoro každú noc pri zaspávaní počúvam ich rozhovory (nedoprovoľne ) alebo ich párty. Najlepšie je, keď si začnú na balkonoch pospevovať. Naposledy si pospevovali Radioactive od Imagine Dragons, čo bolo trošku falošne, ale potešilo ma, že aj oni počúvajú Indie-Pop Na začiatku roka, keď mali uvítaciu párty nám dokonca sme im dokonca kričali, aké piesne nám majú zahrať Niekedy ľutujem, že mám okno priamo oproti ním, no niekedy je to sranda Sú to zaujímavý ľudkovia
    A inak, aj ja milujem Marvelovky, hlavne teda Thora a celkovo Avengers. Zajtra bude fotka dňa s Jenn, ktorá bude Thor Veľmi sa mi páčia tamtie fotomontáže, naozaj obdivujem ľudí, ktorí to dokážu. A btw, ďakujem, pokusím sa, každé ráno pred brigádou na seba dám tri vrstvy opaľovacieho krému a šiltovku na hlavu, nech ma nespečie Aj keď nemyslím, že mi to pomôže. Najlepšie bude, keď budem opálená len tam, kde mám oblečenie a na bruchu budem bledá Nuž, nevadí, stáva sa P.S.: prepáč za tu novelu

    OdpovědětVymazat
  3. Inak, prepáč za chyby, keď sa rozpíšem a zažeriem sa do toho, gramatiku nevnímam

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluju k padesátce :) Za chvíli tu budeš mít návštěvnost přes 100 lidí :)
    Já byla taky překvapená, když jsem se dozvěděla, že se nechala tetovat, ale myslím si, že Kristen je zrovna ten typ člověka, co si nechá vytetovat něco symbolického. Jsem opravdu zvědavá, co je její novou ozdobou :)
    ps: Taky bych si nechala udělat tetování, kdybych se nebála bolesti

    OdpovědětVymazat