čtvrtek 20. června 2013

In case that you don't know, my friends, I'll tell you. WE...ARE... PARAMORE!!!

Tři týdny jsem byla doma, protože jsem nemocná.
Týden mám antibiotika, protože jsem nemocná.
Ale šla jsem na rockovej koncert, přestože jsem nemocná.
A nehorázně moc jsem si ho užila, ačkoliv patřím ke kolabujícím lidem, o kterých se píše v recenzích koncertu.
Jenomže já jsem tam zkrátka musela jít. Lístek jsem dostala k narozeninám, dokonce se urvala i kámoška jedna, že se mnou půjde, což jsem nečekala... a já si nemohla ujít živej koncert PARAMORE!!!!!!! Tentokrát už ne.
Jednou už jsem si je ujít nechala. Hráli na Rock for People před pár lety a já tam hrozně chtěla jet, jenomže mi to rodiče neovolili. Nemám s kým jezdit na takovýhle festivaly, musím někoho splašit :D musela bych jít sama a to bylo pro rodiče neúnosný. Pro mámu je to dost neúnosný i teď, když je mi 19. Což je pěkně nefér, protože už jsem sama na koncertě byla a nic se mi nestalo... ale to máma neví. Můj brácha prodal lístek a šel do hospody... a nechal mě tam jít samotnou. Takže super. Což teda fakt bylo, byl to koncert jedný z mých nejmilovanějších kapel, ale zpět k Paramore :D

Kde začít.
Možná tím, že to bylo PEKLO!
Venku bylo ke 40 stupňům, což se celkem dalo, protože jsme jely hlavně metrem a tam je chládek, i když v autobuse jsem málem umřela :D Ale to nebylo nic proti tomu, co jsem si prožila potom :D Stále mám antibiotika, tudíž mi tohle teplý počasí líp vážně nedělá, i když už mi prakticky nic není. Když jsme dorazily k Lucerně, už tam stála dost velká fronta. Za náma pořád hulákaly nějaký holky, to se nedalo vydržet. Kdyby si zpívali písničky Paramore, tak mi to nevadí, ale ony furt hulákaly nějaký sprosťárny, samý m*dat atd. Šílený. Bába j*be dědka a tak. Takže jsme se s kámoškou prostě sebraly a předběhly jsme půlku fronty a zařadily se tam do houfu :D nikomu to nějak nevadilo. Respektive možná vadilo, ale nikdo nic neřekl, takže jsme tam zůstaly :D Tolik holek s oranžovejma a jinak barevnejma vlasama jsem ještě nikdy na jednom místě neviděla :D možná ani dohromady za celej svůj dosavadní život :D ale vyhrál teda jeden kluk, kterej měl vlasy fialový :D Ale zpět k věci :D V té frontě jsem málem umřela. Ne vedrem, ale smíchy, protože poslouchat cizí rozhovory je občas docela prča :D a vidět metr devadesát vysokýho a asi 120 kg vážícího kluka se zdobnym, vyšívanym vějířem stojícího kousek od vás? To je moc :D Ale teda ten vějíř jsem mu záviděla, hlavně vevnitř teda :D

Ale abych přeskočila k tomu důležitýmu:D Nakonec jsme se teda prorvaly dovnitř a pak jsme běžely po schodech až dolů na parket k podiu. Nějakej kluk tam na nás: Hej holky. To je jako dole?! Tak jsem na něj zařvala JO a letěla dál :D Ale ono se dalo teda bejt i na balkonech, ale to není ono :D Nakonec jsme si vybraly hezké místo za nízkými lidmi asi v 6. nebo 7. řadě. Možná v 8. Ale časem jsme se dostaly ještě trochu blíž. Bohužel se před nás teda přesunuli takoví vyšší lidi :D ale pak se zase odsunuli, tak to bylo v pohodě :D Ale to vedro? To se sotva dalo snést. Šílený. Teklo ze mě jak z vodopádu. Byla jsem úplně mokrá a když řikám úplně, fakt myslím úplně. To čekání bylo vážně skoro nesnesitelný. Nějaká holka tam za mnou vykřikovala, že se asi pobleje, tak jsem jí teda požádala, ať to když tak hodí na druhou stranu :D
Nakonec konečně na podium asi ve 20:00 nastoupila předkapela. Skupina Dutch Uncles (from Manchaster:D). Ten zpěvák měl úžasnej přízvuk, když řikal, že jsou z Manchasteru :D A obecně byli fakt skvělí, myslím, že lepší předskokany ani vybrat nemohli. Občas jsou lidi na koncertech zlí a netrpěliví, ale tihle nás dokázali roztancovat a byli super. Odnesli si pořádnej aplaus. Sice ani náhodou takovej, jako Paramore, ale na to, že tam byla horda lidí, kteří čekali na hlavní kapelu... si odnesli velkej aplaus :D Mě bavili, byli fajn. Nic, co bych poslouchala normálně, ale byli super :D No a pak už to vypuklo... to už jsem byla skoro mrtvá a to to pořádně ani nezačalo :D Bolely mě nohy a záda a nemohla jsem vůbec dejchat a přehřívala jsem se, což se těm antibiotikům v mém organizmu příliš nelíbilo :D Ale dál. Na pódium energicky vběhla nám všem dobře známá oranžovovlasí Hayley Williams a dav začal řvát. I já začla řvát, přestože tři tejdny kašlu:D Asi se nemám ráda, když si takhle ničim zdraví :D :D :D A potom začaly dvě hodiny neuvěřitelně úchvatnýho koncertu.
Hráli jednu pecku za druhou. Nebudu vám tu psát, co všechno. Můžete si to najít na netu, já si to ani nepamatuju pořádně, co všechno hráli a hledat se mi to nechce. A samozřejmě taky Hayley zdravila. Po dvou prvních písničkách pozdravila Prahu. A je hrozně milá. Povídala si tam s náma několikrát. Nechávala nás zpívat pasáže. Hned při tom prvním "welcome" padla její slavná věta, kterou říká (údajně, já nevím:D) na hodně koncertech: In case that you don't know, my friends, I'll tell you. WE...ARE... PARAMORE!!! Dovedete si asi představit, jak návštěvníci řvali s ní. Hlavně to PARAMORE!!!! Bože, ta atmosféra byla skvělá :) Zvuk byl skvělej, i když chvílema se trochu ztrácel zpěv u těch hodně hlasitejch písniček, víte, co myslim :D ale to je normální. Publikum to stejně zpívalo s ní :D Já vyloženě texty tolika písniček neznám, ale tak jsem si samozřejmě zazpívala. Ale snažila jsem se moc neřvat, i když jsem slova znala, přeci jen jsem se nechtěla úplně vyřvat :D Věděli jste, že blog funguje jenom od roku 2005? Teď na to tak koukám :D Ale zpět k věci :D
Hráli moje tři nejmilejší. Ještě pro jednu jsem se modlila, ale tu bohužel nezahráli.
Decode, kterou známe všichni z Twilight :D
The Only Exeption, u který byla naprosto úchvatná atmosféra.
A Ignorance, což je moje největší srdcovka.


Po Ignorance, při které jsem se nadšením málem složila, jsem se vedrem málem složila :D
Takže jsem řekla kámošce, že je mi fakt blbě a vypadly jsme z toho největšího kotle někam na vzduch.
Vypila jsem dvě lahve vody prakticky na ex. Ty půllitrovky vody mimochodem stály každá 50 Kč! PADESÁT! To byla asi jediná negativní věc na celém koncertu. Každopádně když teď v recenzích lidí píšou o kolabujících lidech? Yes, I'm one of them :D Takže závěr koncertu a přídavek jsme viděly úplně zazadu, ale ono to nevadilo, tam to totiž mělo taky úchvatnou atmosféru. Zase z úplně jinýho pohledu než z toho kotle. Vážně jsem koukala, jak jsou všichni na tom podiu energičtí. Taylor a hlavně Jeremy tam furt běhali a skákali, jednou dokonce Jeremy udělal takový skoro salto :D teda takhle, já jsem to neviděla, protože tam zrovna byla něčí hlava, já viděla až, když dopadl, ale fakt to vypadalo, jak kdyby tam udělal salto :D :D No a Hayley, ta byla úžasná sama o sobě a myslím, že i jim se u nás líbilo. Psala na svůj twitter, že si to užila, tak myslím, že to myslí vážně :) A já jsem si to taky nehorázně užila.
Po každém koncertě, na který jdu, říkám, že to byl nejlepší koncert, na kterém jsem byla, takže se nechci opakovat, ale vážně mám pocit, že to byl nejlepší koncert, na kterém jsem kdy byla :D a hrozně moc za něj děkuju, zaprvé mamce, že mi ten lístek k narozeninám koupila a zadruhé skupině Paramore za tenhle úžasně úchvatnej zážitek!!! :)
Už jsem vyčerpaná, tak ahoj :D
-Angie. :)

8 komentářů:

  1. Tak to mám hrozně velkou radost, že sis to tak užila, i když to vedro je fakt hrozný a že ti bylo šoufl. Ale ten zážitek za to stál :)

    OdpovědětVymazat
  2. fu, paramore, super! volakedy som ich počúvala, ale už nie, nepáči sa mi tá Hayleyina ofina ja som bola v Lucerne music bare na HURTS 28.3., to bol inak parádny zážitok, ale to sú oni vždy, už som ich videla druhýkrát naživo jáj, ten s tým pekným bielym jeleňom! tam som ešte nezaspala, tak si to pamätám takého jeleňa by som brala, aj Leeho no, ja som Pánovi prsteňov nikdy neprišla na chuť... ani film a knihu som po prvej strane zavrela ako ja mám rada fantasy, ale...
    ja to mám všetko na tomto blogu, aj keď som mala s kamkou dva spoločné blogy - jeden tiež o Kstew (len o nej) a druhý o Britských hercoch z TS (Charlie, Rob)Aro je prípad sm o sebe hodil by sa k Nessie kiež by ju tomu mokrému psovi vyfúkol Nessie nemám rada, Jacoba nemám rada... rada ho mám len vo vlčej podobe a brala by som ho domov (predstavujem si niečo také, ako v Zatmení, keď trénovali a Bella sa oňho opierala, škrabkala a len tak medzi rečou mu povedala, že nikdy nemala psíky, lebo Reneé je alergická )

    OdpovědětVymazat
  3. Radši koncert než pitomá smradlavá hospoda! Tak ráda bych s tebou zašla, kdybych byla blízko Mě nikdy koncerty nebavili, ale že bych na nějaký jít nemohla, to zase ne :/ ... A obdivuji že jsi tam šla i přes nemoc :) Hlavně venku je to k nevydržení, doma k nevydržení a noci jsou neskutečně teplé

    OdpovědětVymazat
  4. taky jsem tam chtěla, ale nějak to nevyšlo, jsem ale ráda, že aspoň minulý rok jsem byla na Evanescence. A na Rock for People jsem chtěla tento rok tvůji 30 Seconds to Mars a taky mi to rodiče nedovolili. Podle videí tam byla úžasná atmosféra, muselo to být super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo,tak to ti na jednu stranu závidím :) No já si zase pamatuji můj kolaps na koncertu mé milované Ellie Goulding <3 Ale i tak jsem si to musela užít ,tak jako ti :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jů, další člověk, který si včera užíval! Koncert zněl lákavě, ale zas takový fanoušek Paramore nejsem - líbí se mi hlavně jejich první album, i pár jejich coverů, ale poslední album mě celkem zklamalo, teda až na Last Hope, tu můžu poslouchat pořád dokola
    Ale věřím, že tam muselo být opravdu k padnutí a vzhledem k tvé nemoci to musela být ještě dvakrát větší nálož, ale zvládlas to!
    Tyhle zážitky jsou stejně nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  7. Juj, Angie, ani si nevieš predstaviť, ako ti závidím Tento rok mi ušiel už druhý koncert mojích snov, predtým to boli Bring me the Horizon. Paramore milujem, ak by som mala možnosť ísť na ich koncert, určite by som šla. Som rada, že si si to užili, veľmi ti to prajem, musí to byť perfektný zážitok. Hayley vyzerala úžasne, milujem jej štýl. Budem sa modliť, aby mi niekedy vyšiel ich koncert, splnil by sa mi sen :) Nabudúce pôjdeme spolu, čo ty na to ? ;) No a čo sa týk Ignorance, milujem ten song, vždy keď som doma sama, spievam si to po dome The Only Exeption je tiež moja srdcovka <3 No a je mi ľúto, že nezahrali Decode, tu tiež milujem. Ale musel to byť naozaj úžasný zážitok :)

    OdpovědětVymazat
  8. ahh tak to ti zavidim. Paramore jsou uzasny, ale ty vedra jsou hrozny. a co budes delat o prazdninach?

    OdpovědětVymazat